تعداد بازدید: 3370

توصیه به دیگران 1

شنبه 24 دی 1390-23:31

مازندران در هفته اي که گذشت

مرور خبرهاي مازندران از 17 تا 23 دي ماه 90:بستن راه مردم و خیابان درست نیست/فوتی هاي مازندران 40درصد کاهش داشت/در دولت های گذشته قدم های مناسبی در خصوص کتاب و کتابخوانی برداشته شد/برگزاری انتخابات سالم حق ملت ایران است/علائم هیئتهای عزاداری در سورک جمع آوری شد/مردم مامور آتش‌نشانی را در آمل کتک زدند/وحشت از زلزله ، 18 شهروند مازندرانی را زخمی كرد و...


*مردم نباید تاوان عملکرد سرمایه گذار نساجی را پرداخت کنند

مهر: علی پیر فلک در اجتماع و تحصن کارگران نساجی مازندران که 18 ماه حقوق و معوقات خود را دریافت نکردند اظهار داشت: بستن راه مردم و خیابان درست نیست و خواهش دوستانه بنده این بوده که دیگر راه مردم و ماشین را نبندید.

فرماندار قائم شهر بیان داشت: در نشست هایی که با وزیر اقتصاد و دارایی در تهران داشتیم قرار بر این شد که پیگیری مطالبات و معوقات، بازنشستگی واجد شرایط، تمدید ال سی، تامین منابع مالی برای گردش مالی نساجی، پرداخت سهم چهار درصدی تامین اجتماعی برای صدور احکام با امضای وزیر و ابلاغ آن به معاون نیروی انسانی که سیکل اداری آن باید انجام شود.

وی افزود: براساس قرارداد بین سرمایه گذار ترک هولوسی بلدوک و سه وزیر اقتصاد و دارایی، صنایع و معادن و کار و امور اجتماعی سه وظیفه امضا شد تا به تعهدات خود عمل کند و با مسئولان استانی و شهرستانی این قرارداد منعقد نشد.

فرماندار قائم شهر از واریز 100 میلیون ریال برای بیمه طولانی مدت برای کارگران به حساب تامین اجتماعی و پرداخت حقوق بخش هایی که در حال فعالیت هستند خبر داد.

پیرفلک تصریح کرد: فرمانداری خانه کارگران و همه مردم بوده و فقط پیگیر کار و مشکلات و مطالبات آنها خواهد بود و صاحب و سهامدار شرکت نیست که مطالبات کارگران را پرداخت کند.

* کاهش 40 درصدی فوتی‌های تصادفات در مازندران

فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از کاهش 40 درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در آذر سال‌ جاری نسبت به زمان مشابه آن در سال قبل خبر داد.

علی عباسی، تعداد افراد کشته‌شده بر اثر تصادف در آذر ماه سال‌ جاری را 65 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 57 نفر مرد و هشت نفر زن بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 39 فقره تصادف منجر به فوت در خارج از شهر اتفاق افتاد، تصریح کرد: 25 فقره درون شهری و یک فقره راه روستایی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از کاهش هفت درصدی زخمی‌های ناشی از تصادفات نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی در مهر ماه سال‌ جاری یک هزار و 310 نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این رقم در مقایسه با سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.

* انجمن اهالی قلم باید در مازندران تقویت شود

ایسنا: سید علی اکبر طاهایی در نخستین گردهمایی نویسندگان استان اظهار داشت:در حال حاضر تیراژه و شمارگان کتاب در مرحله مطلوبی نیست که باید گام های موثری در این راستا برداشته شود.

استاندار مازندران یادآور شد: در دولت های گذشته قدم های مناسبی در خصوص کتاب و کتابخوانی برداشته شده و در دولت نهم و دهم سعی بر این بوده تا تمرکز ویژه ای به این امر مهم صورت گیرد و کارگزارن دولت هریک گامی را در این راستا در پیش رو داشته باشند.

طاهایی افزود: انجمن اهالی قلم باید در مازندران تقویت شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امروز برگزاری این نشست یک شروع است و امیدواریم در آینده به چندین نشست تبدیل شود تا خروجی مناسبی برای جامعه بشری داشته باشد.

* تعطیل نشدن کارخانه کشت و صنعت شمال خواسته مسئولان مازندران است

مهر: علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه با تعطیلی کارخانه، تعداد زیادی از کارگران میاندرود زمینگیر می شوند افزود استاندار مازندران در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور، این موضوع را مطرح کرد تا سریعتر به وضعیت این کارخانه رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس گفت: جهت رفع مشکل کارخانه کشت و صنعت شمال، بنده با حضور سرمایه گذار جلسه ای با رئیس مجلس و همچنین نشستی با رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسات راه کارها و پیشنهادهای خوبی مطرح شد که امیدواریم به زودی مشکل رفع شود.

یوسف نژاد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با استاندار و سایر مسئولان استان افزود: تامین واحد ها باید از طریق گشایش اسناد اعتباری صورت می گیرد که امیدواریم با عنایت ویژه مسئولان این امر محقق شود.

*برقراری نظم و امنیت در انتخابات، از وظایف مهم نیروی انتظامی است

ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی در حاشیه برگزاری همایش یكروزه روحانیون عقیدتی سیاسی ناجا منطقه دو كشور (استان های مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، مراكز آموزش و مرزبانی ها) در ساری به خبرنگاران گفت : برگزاری انتخابات سالم حق ملت ایران است.

وی یكی از محورهای مورد بحث همایش روحانیون عقیدتی سیاسی ناجا را تاكید بر برقراری امنیت در حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی دانست و اظهارداشت: نیروی انتظامی همانند سنوات گذشته در برقراری نظم و امنیت در انتخابات از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد.

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه كرد: مردم ایران از تفكر حماسی و جهادی برخوردارند و به طور قطع این بار نیز با حماسه خود به جهانیان نشان خواهند داد.

*علائم هیئتهای عزاداری در سورک جمع آوری شد

مهر: با تاکید امام جمعه میاندرود مبنی بر جمع آوری علامت های عزاداری در هیئتهای شهر سورک، هیئت امنا مبادرت به جمع آوری این علامت ها کردند.

حجت الاسلام سید مجتبی رسولی در مراسم عزاداری به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سیدالشهدا که در تکیه پایین شهر سورک برگزار شد، به دلیل وجود علامت و عکسهای غیر واقعی از اهل بیت(ع) از ایراد سخنرانی امتناع کرد.

وی که بارها در خطبه های نماز جمعه در این مورد تذکر داده بود در مراسمی که از موقوفه مرحوم رفیع سورکی در تکیه پایین سورک برگزار می شد نماز جماعت مغرب و عشا را اقامه نکرد و به نشانه اعتراض به ایراد سخنرانی نپرداخت.

امام جمعه میاندرود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید بارها در این زمینه تذکر داده اند.

وی با اشاره به اینکه علامتها و نقاشیها مصداق ورود انحراف در عزاداری است افزود: در صورتی مراسم عزاداری در این تکیه ادامه می یابد که این علامتها و نقاشیها از تکیه خارج شوند.

هئیت امنا تکیه پایین سورک نیز در پی اعتراض امام جمعه، علامتها و نقاشیها را از تکیه خارج کردند.

*مردم مامور آتش‌نشانی را در آمل کتک زدند

فارس: در حادثه آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سمند در روستای وسطی‌کلای آمل، یکی از اهالی این روستا بلافاصله با دیدن آتش‌نشان مشت روانه آتش‌نشانان کرد.

این حادثه در حالی رخ داد که به گفته شاهدان عینی خودروی سمند از ناحیه صندوق دچار آسیب شد و دو نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

بنابراین گزارش و مشاهده شاهدان عینی، شیشه‌های ساختمان مالک خودرو بر اثر این انفجار شکسته شد.

از آنجا که زمان طلایی رسیدن به محل حادثه سه تا پنج دقیقه است، آتش‌نشانان بعد از اطلاع از حادثه بلافاصله، ساعت 19 و 26 دقیقه روز یکشنبه به سمت محل حادثه حرکت کرده و با طی مسافت بیش از 14 کیلومتر (شهر آمل تا روستای وسطی کلا)، ساعت 19 و 40 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

به گفته آتش‌نشانان حاضر در این عملیات، تجمع جمعیت در مسیر منتهی به محل حادثه اجازه ادامه حرکت به خودروی آتش‌نشانی را نمی‌داد.

بلافاصله با پیاده شدن ماموران برای انجام عملیات، یکی از اهالی روستا مشتی به مامور آتش‌نشانی زد و متواری شد.

* خانواده ها جنبه های مثبت كاركرد اینترنت را به فرزندان خود آموزش دهند

ایرنا: سرهنگ مهراب ریاحی در جمع كارشناسان مشاوره و مددكاری اجتماعی كلانتری های استان در ساری گفت : امنیت و سلامت دو نعمت خداوندی است كه همه ما مسوول تامین و حفظ آن هستیم .

وی اظهار داشت : در جامعه امروزی كه با پیشرفت علم و تكنولوژی همراه است ، استكبار جهانی و دشمنان این نظام بدون جنگ و خونریزی به راحتی در پوشش سایت های اینترنتی و شبكه های ماهواره ای به خانه های ما نفوذ كردند .

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی مازندران به تاثیر سو استفاده از شبكه های مبتذل ماهواره ای اشاره كرد و افزود : دشمن با گسترش شبكه های فارسی زبان و از بین بردن قبح برخی اعمال ناشایست ، كانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده و به دنبال از هم پاشیدگی بنیان خانواده در كشور هستند .

*یادواره امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری در کیاکلا برگزار می شود

ایسنا: سید مهدی کیاءالحسینی اظهارداشت:یادواره ی امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری و 150 شهید بخش کیاکلا برگزار می شود.

وی ادامه داد: این یادواره همزمان با سالروز شهادت نبی مکرم اسلام و حضرت امام رضا (ع) روز پنج شنبه 29 دی ماه امسال در کیاکلا برگزار می شود.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران یادآور شد: امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری در سال 32 در کیاکلا چشم به جهان گشود و سال 51 به استخدام هوانیرو درآمد.

کیاءالحسینی تصریح کرد: شهید کشوری در آشوب های غرب همگام با شهید شیرودی پیشتاز مبارزه با مزدوران استکباری بود.

وی اظهارداشت: این خلبان تیزپرواز آسمان های غرب و جنوب ایران در تاریخ 15 آذر ماه 59 در عملیاتی متهورانه همراه با دیگر بالگردهای هوانیرو دهها تانک و نفربر عراق را به آتش کشید و خیل بی شماری از نیروهای دشمن را به هلاکت رسانید.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران افزود: در بازگشت بالگرد ایشان در تنگه ی میمک ایلام مورد اصابت راکت دومیگ عراق قرار گرفت و شربت شهادت را مردانه نوشید.

*محسنی بندپی رد صلاحیت خود را تایید کرد

مهر: انوشیروان محسنی بندپی از رد صلاحیت خود در هیئت اجرایی حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس خبر داد.

وی افزود: در فرصت چهار روزه معین شده اعتراض خود را اعلام می کنم و امیدوارم در این خصوص تجدید نظر شود.

دیگر نمایندگان شمالی در خصوص رد یا تایید صلاحیت خود در هیئت های اجرایی حوزه های انتخابیه خود اطلاع رسانی نکرده اند.

شنیده ها از شهرهای مختلف مازندران حاکی است در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود، دو کاندیدای اصلاح طلب و اصولگرا که یکی فرماندار دولت اصلاحات شهرهای مازندران بوده و دیگری عضو شورای اسلامی شهر سابق بوده، صلاحیت آنان مورد تایید هیئت اجرایی قرار نگرفته است.

گفته می شود یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه بهشهر که از طیف اصلاح طلبان بوده نیز رد صلاحیت شده است.

* کارخانه تولیدی کرک بابل در آتش سوخت

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل: مقارن ساعت 9:58 صبح روز سه شنبه 20 دی ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی کارخانه بابل واقع در شهرک صنعتی منصورکنده ، بلافاصله نیروهای عملیاتی سازمان به محل حریق اعزام شدند و به محض رسیدن اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن سازی محیط نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل ، که از نزدیک بر کار تیم عملیاتی نظارت داشت در این خصوص اظهارداشت: با توجه به گستردگی حریق از نیروهای کمکی شهرهای قائمشهر ، بابلسر ، امیرکلا و گتاب در انجام عملیات اطفای حریق به کارگیری شد.

حسین خان پور افزود: در این عملیات ، 35 نفر نیروی عملیاتی و 20 دستگاه خودروی اطفای حریق شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در برآورد اولیه حدود 20 میلیارد ريال خسارت پیش بینی می شود.

* اورژانس سیار اجتماعی در میاندرود فعال شد

مهر: محمد عموزاده افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با مدیر کل بهزیستی مازندران، اورژانس سیار 123 در روزهای سه شنبه در میاندرود مستقر خواهد بود.

وی با بیان اینکه یک روان شناس و مددکار اجتماعی در این واحد سیار به مردم خدمات می دهند اظهار داشت: این واحد سیار اورژانس اجتماعی برای رسیدگی به امور فردی و اجتماعی مردم در شهر سورک و روستاهای دیگر میاندرود به صورت گردشی مستقر خواهد بود.

مدیر بهزیستی میاندرود ابراز داشت: فعالیت های این واحد سیار، به صورت مشاوره ای در مسائل و آسیبهای اجتماعی، کودک های خیابانی، کودک آزاری و ارجاع آن به واحدهای مربوطه است.

*آتش سوزی در كجور نوشهر یك قربانی گرفت

ایرنا: سیدنادر موسوی زاده گفت : این كارگر بر اثر بی احتیاطی و به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی ، جان باخت.

وی افزود : آتش‌سوزی بر اثر همجواری بخاری نفتی و مواد قابل اشتعال در اتاق كارگرانی رخ داد كه در دبیرستان شبانه روزی در حال كار بودند.

بخشدار كجور نوشهر ادامه داد : نیروهای آتش نشانی به محض اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند و آتش را مهار و از سرایت آن به سایر بخش های دبیرستان جلوگیری كردند.

موسوی زاده گفت : در این حادثه به هیج یك از دانش آموزان آسیبی نرسید.

وی زمان وقوع آتش سوزی را اعلام نكرد.

بخش بیش از 12 هزار نفری كجور در 75 كیلومتری جنوب شرقی نوشهر واقع است.

* 20درصد از راه هاي ارتباطي قائمشهر نياز به روكش آسفالت دارند

ایسنا: سيد علي صادقي اظهار داشت: قائمشهر به دليل شرايط جغرافيايي و طبيعي خود داراي محورهاي حياتي و حساسي است كه به دليل حجم بالاي گردشگر و مسافر مي طلبد كه از محورهاي ايمن و مناسبي برخوردار باشد.

وي در ادامه به استانداردهاي جهاني مربوط به هزينه مرمت و نگهداري از راهها اشاره و افزود : بر اساس استانداردهاي جهاني سالانه رقمي بين ۲ تا ۶ درصد ارزش زمان ساخت راهها به نگهداري و حفظ و حراست از آن اختصاص يافته كه در حال حاضر اعتبارات تخصيصي در اين مورد به هيچ عنوان با استانداردهاي موجود هم خواني ندارد.

رئيس اداره راه و ترابري شهرستان قائمشهر شرايط آب و هوايي و رطوبت بالاي مازندران را يكي از عوامل تخريب زود هنگام آسفالتها برشمرد و خاطر نشان ساخت:وجود آب بصورت ممتد و ايستادن آن در سطح راه موجب خرابي جبران ناپذيري به جسم راه خواهد شد.

صادقي در ادامه خواستار تخصيص اعتبار لازم جهت روكش آسفالت محورهاي ارتباطي شهرستان قائمشهر شده و تصريح كرد:حفظ و نگهداري مطلوب و بهينه از راه ها مي تواند از خطرات وارده نسبت به اين سرمايه هاي ملي را به حد قابل توجهي پايين آورد.

*33درصد مردم گاز بها را غیر حضوري پرداخت کردند

ایلنا:مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت:بیش از 33 درصد مردم استان مازندران ، امسال قبض گاز خود را به صورت غیرحضوری پرداخت نموده اند.

محسن عرب مقصودی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ استفاده از روش های الکترونیکی برای پرداخت قبوض گفت:773 هزار و 173 قبض گاز در سال 1390 به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در استان مازندران پرداخت شده است.

وی هدف از اجرای طرح پرداخت غیرحضوری قبوض گاز را صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی، کمک به سلامت و بهداشت روانی و جسمی، گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک، همراهی با عزم ملی ایجاد دولت الکترونیک و سرعت در ارائه خدمات عنوان کرد و افزود:از مجموع دو میلیون و 320 هزار پرداخت قبض گاز امسال در استان ،یک میلیون و 547 هزار و 152 مورد به صورت حضوری و با مراجعه به بانک ها پرداخت شده است.

عرب مقصودی ادامه داد:از مجموع 773 هزار و 173 پرداخت غیرحضوری نیز ،293 هزار و 336 مورد از طریق خودپردازها،91 هزار و 771 مورد از طریق اینترنت و 388 هزار و 66 مورد از طریق سایر موارد بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه این ارقام آمار در سطح استان مازندران چندان مطلوب نیست،گفت: با توجه به تبلیغات سراسری انجام شده باید فرهنگ استفاده از روش های الکترونیکی برای پرداخت قبوض ترویج پیدا کند.

وی ادامه داد: مشترکین می توانند در هر ساعت از شبانه روز، درمنزل، یا محل کار قبوض گاز خود راپرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.

عرب مقصودی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با تبلیغات همگانی در مساجد، مدارس و نمازهای جمعه و توزیع بروشور و کاتالوگ در سطح شهر بتوانیم ضمن ترویج فرهنگ مصرف صحیح گاز در آغاز فصل سرما شهروندان را به استفاده از روش های الکترونیکی برای پرداخت قبوض ترغیب کنیم.

*وحشت از زلزله ، 18 شهروند مازندرانی را زخمی كرد

ایرنا:فرزاد بزرگی گفت : بیشترین مصدم مربوط به شهرهای آمل و قائمشهر هر كدام با هشت نفر بود و در ساری و چمستان هم هر كدام یك زخمی بر جای ماند.

وی با اظهار این كه 10 نفر از مصدومان زن بودند ، افزود : تمامی این مصدومان به خاطر وحشت از وقوع زلزله و هنگام فرار برای پناه گرفتن زخمی شدند.

دكتر بزرگی گفت : اغلب این افراد از ناحیه مچ پا ، لگن ، شانه و بینی دچار مصدومیت شدند و بلافاصله در بیمارستان ها تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود : 16 نفر از زخمی شدگان بلافاصله پس از درمان و یا ساعاتی پس از آن از بیمارستان ترخیص شدند ولی دو نفر همچنان بستری هستند.

رییس مركز مدیریت فوریت های پزشكی مازندران از آمادگی نیروهای اورژانس در استان خبر داد و بیان داشت : هیچ كس در مازندران به صورت مستقیم بر اثر وقوع زلزله شب گذشته زخمی نشد.

*بيش از 103 هزار مسكن روستايي استان مقاوم سازي شد

سایت استانداری مازندران:مديركل بنياد مسكن استان مازندران گفت: در دولت دكتر احمدي نژاد با تصويب اعتبارات ويژه جهت بهسازي مسكن روستايي و تبيين استراتژي مسكن مقاوم، نهضت خانه سازي در روستاهاي كشور به راه افتاد.


سيد مجيد هاشمي بيان داشت: از ابتداي فعاليت دولت دكتر احمدي نژاد در سال 1384 تاكنون 103 هزار و 168 واحد مسكن روستايي در مازندران با ارائه تسهيلات، بازسازي و مقاوم سازي شد.

وي با اشاره به اينكه تاكنون 80 هزار واحد از اين مسكن هاي روستايي پايان كار دريافت نموده اند، افزود: اين در حالي ست كه قبل از سال 84 جمعاً 14 هزار واحد روستايي مازندران مقاوم سازي شده بود.

هاشمي بنياد مسكن انقلاب اسلامي را به عنوان مجري مقاوم سازي مسكن روستايي اعلام كرد و اذعان داشت: يكي از اقدامات مهم بنياد مسكن مازندران در جهت ارتقاي ايمني ساخت و ساز در روستاها، تاسيس 44 دفتر نظام فني روستايي است كه وظايفي همچون بررسي و تاييد نقشه هاي ساختماني و تعيين ناظر براي نظارت بر حسن اجراي پروژه ها را بر عهده دارند.


مديركل بنياد مسكن مازندران تصريح كرد: يكي ديگر از اقدامات مهم در جهت مقاوم سازي ساختمان هاي روستايي آموزش بيش از 8 هزار ناظر نظام فني روستايي در شهرستان ها مي باشد.


وي خاطرنشان ساخت: همه اين عوامل كه در طول فعاليت اين دولت با قوت دنبال مي شود، موجب جلوگيري از خسارات ناشي از بلاياي طبيعي مي گردد كه به ياري خداوند متعال در زلزله اخير در مرزي كلاي بابل كاملاً مشهود بود.

*کاندیداها از امکانات بیت المال استفاده نکنند

فارس:حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: باید در امر انتخابات بصیرت داشته باشیم و مواظب نامزدهای نمایندگی که به اسم خدمت ولی به قصد قدرت‌طلبی، کاندیدا شدن را وسیله‌ای بر اعمال زورگویی خود بر مردم قرار می‌دهند، باشیم.

وی افزود: این یک خیانت آشکار است که کاندیداها از بیت المال برای مقاصد خود استفاده کرده و به مردم اجحاف می‌کنند، سخن من با این خیانتکاران است، به چه اجازه‌ای از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنید.

روحانی بیان داشت: از هیئت‌های اجرایی و نظارت انتظار داریم از این تخلفات چشم‌پوشی نکرده و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

امام جمعه بابل با اشاره به ترور مصطفی احمدی روشن افزود: دشمن با ترور دانشمندان اتمی ما درصدد فشار به ملت و ایجاد ترس در بین مردم است اما دشمن بداند تجربیاتی که ملت ما طی 33 سال به دست آورد اوج افتخار را برای ما فراهم کرد.



    ©2013 APG.ir