تعداد بازدید: 2990

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 دی 1390-19:29

سایر رسانه ها چقدر وارد شده اند؟-حميدي

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت:در افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه بزرگ کتاب از طریق صدا و هم سیما برنامه خواهیم داشت و در حد توان برای پوشش نمایشگاه کتاب وارد می شویم/در بخش فرهنگ سازی صدا و سیما تاثیرگذارترین رسانه است و باید پرسید سایر رسانه ها در این زمینه چقدر وارد شده اند/رسانه هزینه دارد و این هزینه باید پرداخته شود.


مازندنومه:مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران اظهار داشت:در افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه بزرگ کتاب از طریق صدا و هم سیما برنامه خواهیم داشت و در حد توان برای پوشش نمایشگاه کتاب وارد می شویم.

  بهرام حمیدی در پاسخ به این سوال که صدا و سیمای مرکز مازندران در گسترش فرهنگ مطالعه مردم استان چقدر فعال است، گفت:بخشی از برنامه های رادیو به صورت هفتگی به موضوع کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب اختصاص دارد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران با بیان اینکه در برنامه های تلویزیون هم در مناسبت های مختلف معرفی کتاب انجام می شود، اظهار داشت: طی یک برنامه مشارکتی با اداره کل کتابخانه های عمومی استان در نظر داریم برنامه هفتگی کتاب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون در برنامه سیمای بامدادی بخش شعر و ادب و معرفی کتاب انجام می شود.

وی با بیان اینکه این کار اغلب از طریق تبلیغ غیرمستقیم انجام می شود، ادامه داد:در بخش خبر تلاش داریم تازه های کتاب و گزارش های مرتبط با کتاب و کتابخوانی پخش شود.

حمیدی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نظرشما چرا در تلویزیون به اندازه رادیو به کتاب و کتابخوانی توجه نمی شود، خاطرنشان کرد: ابتدا باید توجه کرد که مسئولیت توجه به کتاب و کتابخوانی بر عهده کدام سازمان و نهاد است.

وی با بیان اینکه ما در حد توان پیگیر این موضوع هستیم ، بیان داشت: باید دید متولیان این امر همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه چقدر مشارکت داشته اند.

حمیدی با اشاره به اینکه صدا و سیما در این زمینه اطلاع رسانی می کند، یادآور شد: در بخش فرهنگ سازی صدا و سیما تاثیرگذارترین رسانه است و باید پرسید سایر رسانه ها در این زمینه چقدر وارد شده اند.

وی با بیان اینکه ما در حد وسیع وارد شده ایم، افزود:رسانه هزینه دارد و این هزینه باید پرداخته شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب استانی چیست، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب کار پسندیده ای است و این روند باید ادامه داشته باشد.

حمیدی یادآور شد: باید شرایطی ایجاد شود تا کتاب های حوزه مسائل اجتماعی بیشتر در دسترس مخاطبان نمایشگاه کتاب قرار گیرد.



©2013 APG.ir