تعداد بازدید: 3398

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 29 دی 1390-0:28

6 بهمن ، وزير را به آمل مي آورد

 وزير ارشاد در همايش بزرگداشت ششم بهمن آمل سخنراني مي کند/ستاد گراميداشت حماسه ششم بهمن سال 1360 از 30 دي ماه برنامه هاي متنوعي را از قبيل برگزاري 60 همايش و برنامه و افتتاح بيش از ده پروژه عمراني تدارک ديده است/ مراسم شهداي ششم بهمن و شهداي ترور استان،پنجم بهمن در مصلاي آمل برگزار مي شود.


  مازندنومه،خبر ارسالي روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران: با توجه به اهميت رويداد حماسه ساز 6 بهمن، دكتر سيد محمد حسيني- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي-سخنران همايش باشكوه اين روز خواهد بود.

محمد محمدي-رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير اجرايي ستاد گراميداشت حماسه ششم بهمن شهرستان آمل-گفت: به همين مناسبت ستاد گراميداشت حماسه اسلامي ششم بهمن سال 1360 اين شهرستان از 30 دي ماه برنامه هاي متنوعي را از قبيل برگزاري 60 همايش و برنامه و افتتاح بيش از ده پروژه عمراني در سطح شهرستان و روستاهاي حومه تهيه و تدارک ديده است .

محمدي افزود: مراسم گراميداشت شهدا و حماسه غرورآفرين شهداي ششم بهمن و شهداي ترور استان،پنجم بهمن بعد از نماز مغرب وعشا با سخنراني دکتر محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مصلاي آمل برگزار مي شود.

*قائم شهر میزبان جشنواره شعر علوي

 خبر ديگر اداره کل فرهنگ  وارشاد اسلامي مازندران از ارسال دو هزار و 143 شعر از سراسر کشور به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری شعر علوی حکايت مي کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جلسه شورای هماهنگی این جشنواره که در دفتر فرماندار قائم شهر برگزار شد،گفت: استقبال شاعران از این جشنواره ملی، بی نظیر بوده و اقبال نسبت به این رویداد از رشد قابل توجهی نسبت به دوره های گذشته برخوردار بوده است.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: دبیرخانه این جشنواره از ماه های قبل فعالیت خود را آغاز و با ارتباط و تعامل با شاعران مطرح و برجسته کشور، فراخوان جشنواره را به تمامی استان های کشور ارسال کرد.

وی اظهار داشت: داوری جشنواره 23 دی به پایان رسید و قائم شهر در 19 بهمن میزبان این رویداد خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به فراز و نشیب های این جشنواره در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: اقبال شاعران مطرح کشور به این رویداد بیانگر جایگاه شعر علوی در جریان شعر دینی است.

ابراهیمی در ادامه بر ضرورت همراهی مسئولان استان و شهرستان قائم شهر در میزبانی این رویداد تاکید کرد و گفت: قائم شهر از قابلیت بالایی برای برپایی رویدادهای فرهنگی و هنری که نشاط فرهنگی را به دنبال دارد، برخوردار است.

پیرفلک -فرماندار قائم شهر- نیز در این نشست آمادگی فرمانداری و دستگاه های اجرایی را برای میزبانی از علوی سرایان برگزیده کشور اعلام کرد و گفت: رویدادهای فرهنگی و هنری نقش مهمی در معرفی توانمندی ها، اعتقادات و باورهای مردم یک شهر ایفا می کنند.



    ©2013 APG.ir