تعداد بازدید: 3161

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 17 بهمن 1390-21:32

طبرسي:ادارات را تجميع کنيد

در ديدار نماينده ولي فقيه در مازندران با مسئولان مياندرود مطرح شد:زميني بر جاده اصلي تهيه کنيد تا تمام ادارات در آنجا مستقر شوند/مياندرود دو درصد جميعت استان را در خود جاي داده است/102 واحد كارخانه كوچك و بزرگ در مياندرود وجود دارد.


مازندنومه،محمداسماعيل بخشي سورکي:  آيت الله نورالله طبرسي در جمع فرماندار، مسئولان ادارات و نهادهاي مياندرود اظهار داشت: تجميع ادارات مياندرود در يك مكان بر قدرت فرمانداري خواهد افزود.

 وي با بيان اينكه انجام اينكار از امتيازات منطقه خواهد شد،افزود: بهتر اين است كه زميني بر جاده اصلي تهيه شود و تمام ادارات در آنجا مستقر شوند.

نماينده ولي فقيه در مازندران وحدت مسئولان و نهادهاي دولتي را مهم ترين عامل حل مشكلات مردم برشمرد و عنوان كرد: اگر پيشرفتي در منطقه حاصل مي شود نتيجه رفاقت و تعامل مسئولان با هم و همچنين نتيجه همكاري مردم با مسئولان است.

*مياندرود دو درصد جميعت استان را در خود جاي داده است

پيش از سخنان نماينده ولي فقيه در مازندران، فرماندار مياندرود گزارش عملكرد ارائه كرد . وي با معرفي اجمالي منطقه اظهار داشت: مياندرود دو درصد جميعت استان را در خود جاي داده است و اين در حالي است كه هشت درصد زمين هاي كشاورزي استان در مياندرود است.

 رجبي با اشاره به اينكه 102 واحد كارخانه ي كوچك و بزرگ در مياندرود وجود دارد ، افزود:تاكنون 15اداره در شهرستان مستقر شده اند كه به لطف خداوند در هفته آينده نيز فرماندهي انتظامي در مياندرود مستقر خواهد شد.

 وي با بيان اينكه در يكسال گذشته 57 پروژه يا كلنگ زده شد و يا افتتاح شد افزود: در حوزه خدمات درماني نيز چهار خانه بهداشت و يك مركز 10 تختخوابي در سورك كلنگ خورد.

فرماندار مياندرود اعتبار بودجه ساختمان فرمانداري را 200 ميليون تومان در سال جاري عنوان كردو گفت: اين مبلغ جهت تجهيز كتابخانه و ساخت يك سالن اجتماعات ديگر هزينه خواهد شد.

 رجبي گفت: در مياندورد 51 روستا وجود دارد كه از اين تعداد 34 روستا داراي ساختمان دهياري نبودند كه با گذشت يكسال كلنگ ساخت 17 ساختمان زده شد و تعداد پنج ساختمان نيز افتتاح شد.

وي با بيان اينكه رويكرد ما در منطقه ايجاد اشتغال براي جوانان و استفاده از ظرفيت هاي آنها در حوزه هاي مختلف است عنوان كرد:بستني سازي ميهن با گزفتن مجوز پروانه ساختمان و انجام كارهاي اداري، اكنون در حال احداث است كه با اتمام اين پروژه هشتصد نفر نيرو جذب خواهند شد.

وي در خصوص كارخانه سايپا شمال هم گفت: سند زمين به مسئولان تحويل داده شده است وآنها در حال استقرار دستگاه هاي كارخانه هستند كه اميدواريم كار به زودي پايان پذيرد.

حاشيه ها

- مسئولان با خواندن نماز جماعت در دفتر نماينده ولي فقيه و پذيرايي با چاي و شيريني منتظر آمدن او بودند. شير حياط داستان جالبي داشت؛براي وضو كه شير را باز مي كردي آب مي آمد اما در بين راه قطع مي شد و چند نفر از مسئولان به همين علت مجبور شدند دوباره از ابتدا وضو بگيرند.

- در اين مراسم،حجت الاسلام رسولي -امام جمعه مياندرود-به علت بيماري حضور نداشت.حجت الاسلام بخشي مسئول ستاد نماز جمعه ، قرباني رييس اوقاف و بريماني رئيس مخابرات شهرستان ساري و مياندرود هم در مراسم حضور داشتند.

- برنامه نزديک ساعت 14 به پايان رسيد كه آيت الله طبرسي به رجبي گفت: خب ناهار ، آقايان مهمان چه كسي هستند؟ رجبي هم به شوخي گفت: ما ميهمانيم ، قرار شد آقاي قرباني كه ميزبان هستند ناهار بدهند.


  • چهارشنبه 19 بهمن 1390-0:0

    زمانی که میاندرود ساری جز ساری بود کل امکانات به اسم ساری درانجا مستقر شدحالا با جدایی از ساری فقط سر ساری و سارویان کلاه گشادی رفته است ایت الله طبرسی به فریاد ساری برسید


    ©2013 APG.ir