تعداد بازدید: 3569

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 20 بهمن 1390-9:8

مشاهير به محمودآباد مي آيند

داود رشیدی، محمد باقر لاریجانی، پروفسور خالق نژاد و... در محمودآباد؛پنج شنبه شب پنجمين همايش بزرگ تجليل از مشاهير و فرزانگان مازندران در محمودآباد برگزار مي شود/اين همايش مهم‌‌ترين آيين فرهنگی و اجتماعی استان است/از خانواده سرلشگر شهید خلبان خلعتبری تجلیل می شود.


مازندنومه،عباس مهدوي:مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمين همايش بزرگ تجليل از مشاهير و فرزانگان مازندران 20 بهمن‌ماه در محمودآباد خبر داد.

 حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهيمی گفت: پنجمين همايش بزرگ تجليل از مشاهير و فرزانگان استان با هدف توسعه و پيشرفت فرهنگ، علم و عالم‌پروری از ساعت 18 تا 22 در مجتمع آموزشی ـ رفاهی نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

وي تصريح كرد: اين سخن حكيمانه آيت‌الله جوادی آملی كه چهره‌های ماندگار هر استان شناسنامه و هويت آن استان هستند، اهميت تكريم و تجليل از فرزانگان را دو‌چندان می‌كند.

 اين مسئول فرهنگي افزود: اين همايش مهم‌‌ترين آيين فرهنگی و اجتماعی استان بوده و بايد با تمهيدات و جوانب خاص برگزار شود.

خاطرنشان مي کنيم این همایش با حضور شخصیت های کشوری و لشگری و مسئولان ارشد استان برگزار می شود.

 در این همایش از 11 چهره و شخصیت علمی، هنری،‌‌‌ حماسی، ورزشی و دفاع مقدس استان تجلیل می شود.در چهار همایش گذشته هم 85 نخبه و مشاهیر استان تجلیل شدند.

 گفني است قرار است پنج شنبه شب از چهره های بنامی چون داود رشیدی، محمد باقر لاریجانی، پروفسور خالق نژاد و خانواده سرلشگر شهید خلبان خلعتبری تجلیل می شود.


  • يکشنبه 23 بهمن 1390-0:0

    باید از مشاهیر بنام که از خطه بزرگ بابل هستند حتما تجلیل شود مثل داوود رشیدی-اماعلی حبیبی-عبدله موحد-اردلان شجاع کاوه-دکتر هما و وحید نوشیروانی-هرمز شجاعی مهر-مهندس نریمان و..........................

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 21 بهمن 1390-0:0

      آخه اینهم شده خبر رسانی؟ اوندفعه گفتین توی نمایشگاه کناب آقای گرمارودی رو میارین که نیومد و گفتین آقای قرائتی رو میارین که نیومد. حالاش هم غلط انداز میدونه این شخصیت ها به چندتای دسته دومش خلاصه می شه. اگه اینهایی که نام بردید چهره های بنام شما هستند پس معلومه مشاهیر شما کیا هستند؟ خود غلط انداز پیش خودش فکر می کنه چرا خودش چهره بنام نشه؟ توی این دوران هپل هپل هر کسی میتونه با چند تا لابی نمونه علمی پژوهشگر کشوری بشه بدون اینکه اصلاً چهره محققی باشه. شما باور نمی کنین که مثلاً یکی از معاونین وزیر اصلاً‌ اهل تحقیقات و این حرفا نبودش ولی شد یک چهره ممتاز پژوهشگر علمی کشوری که نگو و نپرس. بعد غلط انداز دید که هدف رسیدن به شهرت و گرفتن اون چندتا سکه هستش و دید که داره حسابی عقب میافته اینه که پیش خودش گفت حالا که هپل هپله چرا غلط انداز از این جور چیزا نشه؟ حالا برای اینکه توی آینده کسای دیگه ای مثل غلط انداز سوء استفاده نکنند پیشنهاد می کنم یکی از شرایط مدیران و معاونین و وزرا و ... این باشه که دور نمونه شدن به عنوان پژوهشگر و استاد و این جور چیزا رو خط بکشن. همون کارهای خودشون رو هم درست انجام بدهند برای هفت جدشون کافیه.

      • جمعه 21 بهمن 1390-0:0

        آقای یسا په چک برای خودت متاسف باش که اینقدر تنگ نظری

        • یسا په چکپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

          غیر ازخانواده شهید هیچکدام دیگر ازمشاهیر نیستند مشاهیر ما کسانی هستند که برطبق اخلاص گذاشتند ودربرابر دشمن سینه سپر کردند نه این افراد متاسفم!

          • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

            بنده هم با نظر استان بابل موافقم . چرا نباید از ورزشکاران و پهلوانان بنام استانمان که در قید حیات هستند ، تقدیر به عمل آید ؟ مگر ما چند تا پهلوان امام علی حبیبی در کشور داریم ؟ چند تا عبدالله موحد داریم ؟ چند تا نوشاد عالمیان داریم ؟ چند تا بهداد سلیمی داریم ؟ چند تا مراد محمدی داریم ؟ تا کی باید با این پهلوانانمان اینگونه برخورد کنیم ؟ اگر استان های دیگر این دست از پهلوانان طراز را در اختیار داشت باز هم اینگونه برخورد میکرد ؟ اگر استان های دیگر یکی از این ها را داشتند مجسمه هایشان را میساختند . اگر پهلوانی مانند امام علی حبیبی ( دارنده اولین مدال طلای المپیک ایران ) را داشتند تندیس این قهرمان را در ورودی استان و شهرستان خودش میساختند تا الگویی باشد برای باقی ورزشکاران . . امیدوارم روزی رسد که ما با پهلوانانمان اینگونه برخورد نکنیم .

            • استان بابل بزرگپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

              داوود رشیدی ، اردلان شجاع کاوه و . . از افتخارات بنام استان بابل و مازندران میباشند . . در ضمن چرا از ورزشکاران مازندرانی مانند جهان پهلوان امام علی حبیبی ، عبدالله موحد ، بهداد سلیمی ، نوشاد عالمیان و . . در این مراسمات دعوت به عمل نخواهید آورد ؟ اینها همگی از افتخارات ما هستند


              ©2013 APG.ir