تعداد بازدید: 3157

توصیه به دیگران 2

شنبه 22 بهمن 1390-19:56

ورود خبرنگاران بدون هماهنگی ممنوع!

هفته گذشته در اقدامی عجیب یکی از ماموران مستقر در نگهبانی فرمانداری بابل مانع ورود خبرنگاران به ساختمان این دستگاه شد و خاطرنشان کرد براساس دستور العمل رسیده هیچ شخصي به ویژه خبرنگار بدون هماهنگی نمی تواند وارد اداره شود.


مازندنومه:"ورود خبرنگاران بدون هماهنگی مطلقا ممنوع!" این جمله اي ست که به تازگي جلوی در ورودی فرمانداری بابل به خبرنگاران رسانه ها گوشزد می شود.

با وجود اين که بابل خبرنگاران فعال معدودي دارد،مسئولان سیاسی شهرستان برای ورود خبرنگاران تضييقاتي قائل شده اند.هر چند آقايان ژست مي گيرند و در مصاحبه ها و سخنراني ها مکررا" می گويند که در اتاق ما دائما بر روی خبرنگاران باز است!

به گزارش خبرنگار مازندنومه،هفته گذشته در اقدامی عجیب یکی از ماموران مستقر در نگهبانی فرمانداری بابل مانع ورود خبرنگاران به ساختمان این دستگاه شد و خاطرنشان کرد براساس دستور العمل رسیده هیچ شخصی به ویژه خبرنگار بدون هماهنگی نمی تواند وارد اداره شود.

معمولا به خاطر برخی از مسایل امنیتی جلوی در ورودی مناطق و مکان هاي حساس نظامی و سياسي مامورانی را برای بررسی ورود و خروج می گمارند تا مبادا مشکلات امنیتی به وجود آید ، نه فرمانداری که خانه دوم خبرنگاران و نمایندگان افکار عمومی است.

درمراسم معارفه فرماندار کنوني بابل یکی از نمایندگان مجلس، بر اینکه بابل دو فرمانده نیاز ندارد، بر نبود نگاه نظامی در فرمانداری تاکید کرده بود.

پيش از اين هیچ کدام از مدیران دستگاه های سیاسی در شهرستان بابل سعی نداشت به بهانه انتخابات ، فضای شهرستان را امنیتی کند.

در دوران مسئولیت مهدی نوری و یدالله افشار مقدم -فرمانداران سابق همين دولت- خبرنگاران با تعامل و حضور مستمر در فرمانداری ،به آساني به انعکاس مسايل می پرداختند و مانع خاصي سر راه شان وجود نداشت.

فرماندار سابق بابل اعتقادش بر این بود که خبرنگاران بازوی توانمند مردم در دستگاه های اجرایی شهرستان هستند.

بي مهري به رسانه ها بي مهري و جفا به مردم قلمداد مي شود.این حرکت های غیرفرهنگی جایگاه خبرنگاران را خدشه دار و نقش آفريني شان را کمرنگ خواهد کرد و این موضوع به نفع شهرستان و استان نخواهد بود.


  • دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

    ونه روابط عمومی شه بخوتائه کا! ای کجه دره جریانات فرمانداری ره بدونه

    • يکشنبه 23 بهمن 1390-0:0

      بهتره که مین گذاری هم بکنن

      • يکشنبه 23 بهمن 1390-0:0

        با سلام
        ما هم این خبر تایید میکنیم
        به امید این که فشار ها شما همکاران عزیز ادارات مازندران را از خواب زمستانی بیدار کند .
        و همش به این فکر نباشند که مردم که خواب هستن ....

        یا علی ذکر قیام قائم است

        • حسین جانزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 22 بهمن 1390-0:0

          آیا معاون سیاسی امنیتی استاندار می دونه؟؟؟؟

          • شنبه 22 بهمن 1390-0:0

            گل گفتی /گل گفتی/ مثل یه "بلبل" گفتی!!


            ©2013 APG.ir