تعداد بازدید: 3008

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 30 بهمن 1390-22:54

بعضی رسانه ها چاپلوسند-آقامیری

در جلسه علنی شورای شهر ساری مطرح شد: شهردار مطالبات امسال کارکنان شهرداری را تا 10 اسفند پرداخت کند/با عوارض پیشنهادی شهرداری مخالف هستم/مطبوعات اغلب طرف حاکمیت را می گیرند تا مردم/پیمانکار پروژه ذغال چال توان اجرایی مطلوبی ندارد و خلع ید می شود/به آخرین فرصت برای تخلیه زندان ساری یک ماه باقی مانده است.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:سید مهدی احمدی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری ، اظهار داشت:در آستانه انتخابات مجلس نهم هستیم و این انتخابات از جهاتی برای کشور دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام خواهد بود، تصریح کرد:به همین دلیل انتخابات آینده باید با حضور حداکثری مردم صورت گیرد.

 سخنگوی شورای شهر ساری یادآور شد:‌ضمن رعایت قانون و شرع و بدون استفاده از امکانات شهرداری و سوء استفاده از بیت المال، باید مردم را دعوت کنیم تا در انتخابات آینده شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌از شهردار درخواست می کنم کلیه مطالبات کارکنان شهرداری را در سال 90 اعم از حقوق ، مزایا ، پاداش و عیدی،حداکثر تا 10 اسفند پرداخت کند.

*وضع جریمه بر مبنای عدالت نیست

 دیگر عضو شورای شهر ساری در این نشست گفت:با عوارض پیشنهادی شهرداری به دلیل اینکه بر اساس دستورالعمل وزارت کشور تدوین نشده ، مخالف هستم.

سیدمحمد آقامیری ادامه داد:این پیشنهاد بر اساس سیاست و تکلیف به ویژه تکیه بر منابع پایدار تدوین نشده و از طرفی عوارض نوسازی خصوصا در بخش اصناف و برخی مشاغل بخشی نگری شده است.

 وی تصریح کرد:وضع جریمه و تخلفات ساختمانی به ویژه جریمه کسری پارکینگ با توجه به محرومیت مناطق سه گانه شهرداری بر مبنای عدالت نیست.

 آقامیری در خصوص بازدید نکردن از نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت:اگر احساس کردم آنگونه که شایسته است مطبوعات مردمی داریم از نمایشگاه مطبوعات بازدید می کنم.

 وی با بیان اینکه مطبوعات اغلب طرف حاکمیت را می گیرند تا مردم ، یادآور شد:برخی رسانه ها نقد منصفانه و عالمانه دارند اما برخی دیگر چاپلوسانه اقدام می کنند و در طول سال از یک نهاد و یا دستگاه حتی یک انتقاد هم نمی کنند.

 آقامیری خاطرنشان کرد:‌انتظار دارم حرف ناگفته مردم در جشنواره و نمایشگاه واقعی مطبوعات گفته شود.

*نوروزخوانی در عید

 سرپرست اداره فرهنگی شهرداری ساری در جلسه علنی شورای شهر ساری بیان داشت:اعتقادم بر این است که در حوزه فرهنگ 2 مبحث ایجاد و موجود را داریم.

راحله حاجیان افزود:در یک ماه اخیر که اداره فرهنگی شهرداری راه اندازی شد با کمبود امکاناتی که داشتیم سعی کردیم از وضعیت موجود استفاده کنیم.

 وی با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه ستاد نوروزی در شهرداری ساری ادامه داد:برنامه هایی از جمله نوروز خوانی در محلات ساری به صورت وسیع تر از گذشته برگزار خواهد شد.

*پیمانکار پروژه زیر گذر ذغال چال خلع ید می شود

 مهدی رضایی فرح آبادی با بیان اینکه اینکه دفتر فنی شهرداری ساری قصد تحویل پروژه زیر گذر ذغال چال را دارد تصریح کرد: پیمانکار پروژه ذغال چال توان اجرایی مطلوبی ندارد.

 رضایی با اشاره به خلع ید پیمانکار پروژه زیر گذر ذغال چال و تحویل موقت به غیر یادآورشد:شهرداری موظف به انتخاب پیمانکار زبده ای برای این پروژه است.

 این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری ساری باید از ظرفیت های توریستی و تفریحی سواحل مرکز مازندران به نحو مطلوب استفاده کند، ادامه داد:به توافق نرسیدن سرمایه گذار مجتمع تفریخی ورزشی ساحل فرح آباد خبر ناخوشایندی است که شهرداری نمی تواند با سرمایه گذار به توافق برسد.

رضایی با این پیشنهاد که شهرداری ساری میزان سواحل در اختیار را به نحو مطلوب ساماندهی کند، خاطرنشان کرد: جاذبه خوب طبیعی برای شهروندان بهینه سازی شود.

*ملک 18 دی مکان فرهنگی شود

 رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری در مورد شناسایی اماکن تاریخی در بافت فرسوده و قدیمی دقت لازم را به کار گیرد، یادآورشد: ملکی در خیابان 18 دی ساری در شرف ثبت آثار ملی است .

جمال باقری افزود:به دلیل وضعیت خاص،ملک دارای ارزش میلیاردی است ومکان مناسبی برای مرکز فرهنگی شهرداری ساری می شود.

 این عضو شورای شهر ساری خاطر نشان کرد: مالکیت این مکان تاریخی به عهده شهرداری باشد ولی اداره کل میراث فرهنگی موظف به هزینه مرمت این بنا شود.

*یک ماه تا تخلیه زندان

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ساری گفت:به آخرین فرصت برای تخلیه زندان ساری یک ماه مانده است.

سید علی بهروش بیان داشت: ضرورت دارد برای وعده ای که از سوی مسئولان این اداره داده شد نسبت به تخلیه اقدامی جدی صورت گیرد.

 این عضو شورای شهر ساری یادآور شد:این طور نباشد که مدتی بعد دوباره درخواست فرصت داشته باشند.


  • سروینه باغپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

    اقا یان اجرای طرح تفصیلی سروینه باغ وبالا سروینه باغ چرا انجام نمی شود؟ کل هزینه تملک وازادسازی معابر شاید کمتر از 5میلیارد باشدومنطقه وسیعی طعم عدالت در بازسازی شهری را خواهد چشید .ظاهرا تصمیم گیران منفعتی ندارند وگرنه کاری میکردند.


    ©2013 APG.ir