تعداد بازدید: 3550

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 15 اسفند 1390-8:53

در خواب هم با شهردار دعوا داریم

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد:‌مناطقی در شهر وجود دارد که گویا شهرداران مناطق تاکنون به این محله ها پا نگذاشته اند/برای مرمت چاله های شهر هوا مساعد نیست/یوسف نژاد از صاحبنظران مجلس است/با انتخاب دامادی احساسم بر این است که ما هم در مجلس هستیم/در یک تشییع جنازه دیدم همراهان جسد ، پاچه شلوار را بالا زده و از آبگرفتی رد می شدند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:رئیس شورای شهر ساری در جلسه یک شنبه شب شورا گفت:برای ‌پروژه ذغالچال در ابتدای انتخاب،پیمانکار هزینه چهار میلیاردی پیش بینی شده بود اما ظاهرا به حدود هشت میلیارد رسیده و موجب نگرانی شده است.

 نقیبی با بیان اینکه استاندار و بازرسی مازندران پیگیر این قضیه هستند، گفت:‌بهتر است این موضوع سریع تر مشخص شود.

وی ضمن انتقاد از وضعیت چاله های سطح شهر ، بیان داشت:‌مناطقی در شهر وجود دارد که گویا شهرداران مناطق تاکنون به این محله ها پا نگذاشته اند.

 رئیس شورای شهر ساری یادآور شد:‌چون ترمیم معابر به صورت علمی صورت نمی گیرد، آسفالت به سرعت خالی می شود.

وی با بیان اینکه هر روز وضعیت ترمیم معابر و خیابان ها بدتر می شود،اضافه کرد:‌شهرداری هزینه کرده اما کاری نمی بینیم.

 نقیبی با بیان این که در طول چهار سال و نیم عمر شورا من بیش از 100 بار در خصوص وضعیت چاله چوله ها گفتم، بقیه دوستان بماند،افزود: بعضا در خواب هم با شهردار این خصوص دعوا داریم ، لااقل برای ترمیم اقدام کنید.

 نقیبی با اشاره به اینکه 9 سال است که نتوانسته ایم حقوق شهرداری را از شرکت رفاه بگیریم، متذکر شد:‌در مقابل خبرنگاران قول می دهم نمی توانیم از اجرای ثبت به پول برسیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حکم تخریب برخی از ساختمان ها داده شده اما این حکم را چه کسی باید اجرا کند، گفت:‌اگر 2 ساختمان را تخریب کنیم ، حداقل جلوی پنج تخلف در ساخت و ساز را می گیریم.

* برای وصول مطالبات، دغدغه داریم

سید علی حجازی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری ساری از ابتدا تا 13 اسفند حدود چهار میلیارد تومان درآمد داشته، گفت:‌در خصوص پاساژ مفیدی حداقل یک سال است که پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه قرار بود در ابتدای دی ماه ، به شهرداری چک ارائه کنند، بیان داشت:پس از اعمال تخفیف 35 درصدی مصوب شورا در خصوص پاساژ مفیدی،این افراد تعاملی با ما نداشته و به دنبال این هستند که علاوه بر استفاده از تخفیف، مبلغ قابل پرداخت را هم شش ماه دیگر بپردازند.

حجازی با اشاره به اینکه مانند اعضای شورای شهر ، برای وصول مطالبات، دغدغه داریم ، خاطرنشان کرد: این افراد با ما تمکین نکرده و مراجعه مجددی هم برای ارائه چک نداشتند.

 حجازی با بیان اینکه برای مرمت چاله های شهر هوا مساعد نیست ، گفت:با توجه به حجم وسیع چاله های شهر و سطح معابر، این کار به کندی پیش می رود.

 وی یادآور شد:‌100 ساعت اضافه کاری و 50 ساعت تعطیل کاری مازاد و کارکرد در اسفندماه به عنوان پاداش به کارکنان شهرداری پرداخت می شود.

 شهردار مرکز استان تصریح کرد:سرنوشت زمین واگذار شده برای احداث کتابخانه به فرهنگسرای کردان تبدیل می شود و تا سال 1400 هم تمام نمی کنند.

* مرمت برخی پیاده روها نیاز به پیمانکار آن چنانی ندارد

جمال باقری در رابطه با دست اندازهای سطح خیابان ها و معابر خطاب به شهردار ، یادآور شد:‌ آن بخش از ایجاد چاله که توسط شرکت های حفار انجام می شود مورد قبول است اما بخش هایی از شهر وجود دارد که دست انداز توسط شرکت حفار ایجاد نشده است.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد:‌شهردار یک گشت ویژه مشخص کند تا این گشت مشکلات هر منطقه را رصد کرده و به اطلاع شهردار برساند.

 وی با بیان اینکه مرمت برخی پیاده روها نیاز به پیمانکار آن چنانی ندارد ، بیان داشت:‌فقط نیاز به کمی سلیقه است.

 باقری در رابطه با زمینی که چهار سال قبل برای ایجاد مرکز اسناد و کتابخانه های استان به نهاد کتابخانه ها واگذار شده بود، گفت:‌نهاد کتابخانه ها موفق شده است برای این پروژه اعتبار بگیرد و پیمانکار هم تعیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد:‌برای پایان این پروژه باید زمان تعیین کنیم تا مشمول زمان نشود.

باقری خطاب به برخی اعضای شورا که به دنبال تعیین قیمت برای این زمین واگذار شده بودند، اظهار داشت:‌چه طور می توان برای زمینی که جهت کار فرهنگی هبه کرده ایم ، به دنبال قیمت بود.

*وفاق و همدلی دو نماینده ضرورت دارد

 سید مهدی احمدی در این جلسه متذکر شد:‌وفاق و همدلی دو منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم می تواند الگوی خوبی برای طرفداران آنها باشد و نخستین توصیه ام به منتخبان ، همین موضوع است.

سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه تلاش و پیگیری های مستمر نمایندگان می تواند موجب عمران و آبادانی شهر شود، خاطرنشان کرد:شورای شهر ساری هم نیازمند حمایت های همه جانبه نمایندگان برای جذب اعتبارات ملی و جذب سرمایه گذاری در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه عمران شهری است.

*از لابه لای اظهارات دیگر اعضا

  - میرصالح صالح نیا:‌پاداش آخر سال شهرداری ، به نیروهای شرکتی هم تعلق گیرد.

-صالح نیا: با انتخاب دامادی احساسم بر این است که ما هم در مجلس هستیم.

- سیدعلی بهروش:‌شورا پیگیر وضعیت زندان باشد، وعده داده بودند در پایان سال زندان ساری را تخلیه کنند.

-محمد آقامیری:منتخبان مردم ، فتوکپی یکدیگر نیستند و می توانند دارای اندیشه و سلیقه مختلف باشند.در اصول و دفاع از حقوق شهروندان، به ویژه پیگیری مطالبات و دغدغه های حوزه انتخاباتی ، متحد باشید.

-آقامیری:یوسف نژاد از صاحبنظران مجلس است برای او آرزوی توفیق دارم.

-آقا میری: کسانی که تا 28 اسفندماه برای پرداخت عوارض تا 20 سال قبل اقدام کنند مشمول 30 درصد تخفیف می شوند. از پنجم فروردین سال بعد شهرداری می تواند تا 20 درصد جریمه دیرکرد دریافت کند.

-مهدی رضایی فرح آبادی:‌ ترغیب و تشویق به عنوان گزینه جلوبرنده در کار است اما من ندیدم شهرداری بهترین شهروند و یا بهترین سازنده که در ساخت و ساز با رعایت قانون ، زیبا هم می سازد را مورد تشویق قرار دهد.

-رضایی: دفتر فنی شهرداری مدیریت بسیار ضعیفی دارد و برخی معابر در سطح شهر دچار آبگرفتگی می شوند.در یک تشییع جنازه دیدم همراهان جسد ، پاچه شلوار را بالا زده و از آبگرفتی رد می شدند.


  • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

    اعضای شورای شهر ساری مشغول جمع اوری نتایج عملکرد خود هستند و چه نتیجه جالب ودیدنی گرفته اند.

    • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

      این همه وقت صرف صحبتهای تکراری درجلسات تاکنون نتیجه ای نداشته است وبیشتر به حاشیه ها پرداخته میشود تا مشکلات شهر از طرحهای نو که خبری نیست انشااله دردوره بعدی کسانی جای این آقایان را بگیرند که حداقل سابقه اجرایی داشته باشند وبتوانند ارتباط خوبی با ارباب رجوع برقرارکنند

      • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

        دکتر باقری عزیز ممنون از زحمات بی شائبه حضرتعالی در حوزه فرهنگ

        • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

          شورا محل رايزني شخصي است . اعضاي شورا محكوم هستيد به عدم توجه به ساري . جاده ها همه معيوب . كمربنـــــــــــــدي شمالي را رها كرده . من اگر شهردا بودم روزي يك بار هيئت بازرسي ميفرستادم 3 را جويبار و گزارش پيشرفت كار روزانه رو ثبت ميكردم . شهرداري ميگفت پول نداره كمربندي رو باز كنه . حالا كه با لطف و پيگيري آقاي رمضان شجاعي شهرداري از دادن پول آزاد شد ، حداقل نيرو مستمر بفرسته و كنترل و بازرسي كنه . ديگه دليل شما چيه آقايان شهردار و آقايان شورا كه در بهترين مناطق ساري و با بزرگترين خانه ها در حال زندگي هستيد ؟


          ©2013 APG.ir