تعداد بازدید: 3287

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 16 اسفند 1390-23:21

شمارش معکوس آغاز شد

دامادی-منتخب مردم ساری و میاندرود-گفت: باید تصمیم بگیریم مازندرانی زیبا داشته باشیم/همه کاندیداها سرور من هستند/لحظه ای از یاد و خاطر مردم غافل نخواهم بود/‌همسرم یک ساله بود که پدرش شهید شد/هر پنج شنبه به سبک مرحوم پدرم در حوزه انتخابیه خواهم بود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: محمد دامادی در جمع مردم ساری در مسجد جامع اظهار داشت:شما قدرشناس ترین مردم دنیا هستید چراکه حدود 11 سال از درگذشت مرحوم دامادی گذشته اما هنوز در یادهاست.

 منتخب مجلس نهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود،افزود: زمانی که همه فکر می کردند راه و عرصه خدمت به سبک مرحوم دامادی و سلیم بهرامی به اتمام رسیده، شما مردم ساری دست در دست فرزند مرحوم دامادی گذاشته و او را به عنوان نماینده خود در خانه ملت انتخاب کردید.

*حضور مردم خدمت می خواهد

 وی با اشاره به اینکه پیروزی مردم را باید به رهبری تبریک بگویید نه به من ، تصریح کرد: مسئولانی که صدای من را می شنوند باید بدانند این حضور حماسی مردم ، خدمت می خواهد.

 وی با بیان اینکه رئیس جمهوری و مسئولان استانی موظف هستند در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند، یادآور شد:نهمین دوره انتخابات مجلس به پایان رسید و شمارش معکوس برای منتخبان آغاز شد.

 منتخب مردم سار ی ومیاندرود در انتخابات مجلس نهم ،با اشاره به اینکه باید تصمیم بگیریم مازندرانی زیبا داشته باشیم ،اضافه کرد:مازندران از نظر مواهب خدادادی ، زیباست اما از نظر امکانات در فقر مطلق به سر می برد.

وی با بیان اینکه هدف منتخبان مردم نباید فقط در حوزه انتخابیه به کشمکش بودجه باشد، گفت: باید تلاش مستمر و درست داشته باشیم.

*همه کاندیداها سرور من هستند

منتخب مردم ساری و میاندرود در نهمین انتخابات مجلس ، اظهار داشت:همه کسانی که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کردند سرور من هستند و باید در راستای خدمت رسانی به من کمک کنند.

 دامادی با اشاره به اینکه مسئولان باید قدر مردم را با کار و تلاش بدانند، تصریح کرد:دست طرفداران دیگر کاندیداها را هم می بوسم و نماینده همه مردم با هرنوع تفکر سیاسی زیر چتر ولایت هستم.

 وی با بیان اینکه چهار سال دیگر باید تلاش ما به اندازه ای باشد که به کشت و صنعت احیا شده و کارخانه های افتتاح شده به دست نمایندگان مردم سلام بگوییم نه به فقر مازندران، بیان داشت:لحظه ای از یاد و خاطر مردم غافل نخواهم بود.

دامادی خاطرنشان کرد: عهد و پیمانی جز مصلحت مردم ، با هیچ مسئول و وزیری نمی بندیم چراکه تعهد ما به مردم و به رهبری است.

*اگر تلفنی را بی پاسخ گذاشتم من را ببخشید

وی با اشاره به اینکه افتخار می کنم داماد شهید اکبری هستم، گفت:‌همسرم یک ساله بود که پدرش شهید شد .

 دامادی خاطرنشان کرد:‌خوشحالم که همسرم ، این آخرین هدیه پدرم به من ، از خانواده خدمت است و ما نسبت به خانواده شهدا مسئولیت داریم.

وی با اشاره به اینکه در ساری و میاندرود دفتر ارتباط مردمی دائر خواهم کرد،بیان داشت:هر پنج شنبه به سبک مرحوم پدرم در حوزه انتخابیه خواهم بود و اگر گاهی تلفنی را بی پاسخ گذاشتم من را ببخشید.

 دامادی با بیان اینکه هر ساعتی که تصمیم گرفتید من در خدمت شما هستم، یادآور شد:‌سر به سجده می گذارم و بار دیگر خداوند را شاکرم.

*دامادی یعنی خلاصه خدمت

شیخ محمود نظری در این مراسم،اظهار داشت: شما ملت مازندران و مردم شریف ساری و حومه در تاریخ ثبت کرده اید که همیشه خدمتگزاران خود را می شناسید و آنها را ارج می نهید.

-وی که از طرف بیت آیت الله نظری در این مراسم حاضر شده بود ، با اشاره به اینکه در دروه های گذشته هم شاخصه خدمت را خانه خود در مجلس فرستادید ، تصریح کرد:این بار هم در عرصه مهمی ، جوان غیرتمندی را که از توده مردم برخاسته ، به مجلس فرستادید.

 فرزند آیت الله نظری گفت:دامادی یعنی خلاصه خدمت و خیر و نتیجه و ثمره زندگی مرحوم عزت الله دامادی.

نظری با بیان اینکه دولتمردان و حکومت باید قدر مردم را بدانند، متذکر شد:باید دست مردم را به گرمی بفشارند چراکه مردم در عرصه های مختلف حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی ، در مسائل مذهبی ، در خدمت رسانی به علی (ع) و آستان علی (ع) ساری و مازندران سرچشمه است ، اظهار داشت:مردم این بار هم در ساری حماسه آفریدید.

 نظری تصریح کرد: از دامادی منتخب مردم ساری ومیاندرود در انتخابات مجلس نهم ، متوقع هستیم همان گونه که پدرش در این شهر خدمت کرد، وی هم در اهداف عالیه مردم گام بردارد.

*سایر برنامه ها

-منتخب مردم ساری ومیاندرود در انتخابات مجلس نهم ، فردا دیداری با مردم میاندرود در مسجد جامع اسلام آباد خواهد داشت.

-همچنین 18 اسفند در آستانه مبارکه تکیه پهنه کلا دیدار دیگری با مردم داشته و 24 اسفندماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای قادیکلای چهاردانگه در میان مردم حضور خواهد یافت.


  • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

    با انرژی و امید جوانی به پیش

    • ساروی اصلپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

      من هم در این مراسم بودم ، اما متاسفانه محمد دامادی ، هنوز واقعا برای نمایندگی ناپخته است. انگار از حفظ سخنرانی میکند و چندین بار مفهوم حرفهاش معلوم نبود.
      درشورای شهر از پس کار بر نیومد، میخواد توی مجلس چیکار کنه؟!!!!
      خوب ایشون منتخب پول و هزینه های آنچنانی تبلیغاتی هستند!
      هرکه پولش بیش ، رایش بیشتر!

      • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

        مطمئنن دامادی با توجه به سن و سال کمش بازیچه دست نماینده های مازندرانی خواهد شد . . شک نداشته باشید

        • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

          محمد اقا اون بادیگارد کنار شما پالتو پوش رو ..........................................

          • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

            جناب آقاي دامادي ضمن تبريك و آرزوي سربلندي براي شما و ملت ايران ، اون پولدارهاي كه دور و بر خودتو دور كن لااقل در محافل كنار خودت نباشند...


            ©2013 APG.ir