تعداد بازدید: 3524

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 اسفند 1390-0:53

ادیانی:ناگفته ها را نمی گویم

نماینده مردم قائم شهر گفت:در این انتخابات هیچ شخص پیروز یا شکست خورده ای نداریم/کسی از من انتظار نداشته باشد ناگفته های انتخابات را بیان کنم/ آمدند برای کاندیداها شبیه سازی کردند و این یعنی کثیف ترین کار انتخاباتی!/گله ای  ندارم و از هیچ کس شکایت نکردم .


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر ارتباطات مردمی:سیدعلی ادیانی - نماینده هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی-در همایشی در سالن تختی قائم شهر  پس از اخذ بیش از 51هزار رای از مردم حوزه انتخابیه،بین علاقه مندانش حضور یافت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم با بیان این که در این انتخابات  هیچ شخص پیروز یا شکست خورده ای نداریم و پیروز شهدا، ملت ایران ، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه ماست که با اقتدار با دنیا سخن گفت، تاکید کرد: پیروز مردم شریف حوزه انتخابیه هستند که آرای پاک دادند و  این پیروزی نشاط اجتماعی دارد.

 نائب رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس افزود: در مجلس هشتم کارهای مهم و بزرگی صورت گرفت و این منتخبان باید این کارها و اقدامات شایسته را  چند گام به جلو ببرند و احیاناً  اگر وعده ای هم د اده اند ، بتوانند پایش بایستند.

 ادیانی راد گفت: از بیش از 51هزار رای پاکی که مردم شریف حوزه انتخابیه (از کوه تک تا اوی تک) به اینجانب اختصاص دادند ، صمیمانه قدردانی می کنم و به دستان تک تک مردان مرد بوسه و در برابر خانم های شیرزن متواضعانه سرخم می کنم.

 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رای مال من و تو نیست،سرمایه اجتماعی و ملی است .

بر اساس این گزارش،ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که  کسی از من انتظار نداشته باشد ناگفته های انتخابات را بیان کنم،افزود:مطمئن باشید درباره نطق هایی که کردند و شب نامه هایی که پخش کردند و...حرف های زیادی دارم.

وی ادامه داد: در  کشور، جریانی حساب شده را سازماندهی و آمدند برای کاندیداها شبیه سازی کردند و این یعنی کثیف ترین کار انتخاباتی!

این نماینده با بیان این که چهار سال به بهانه های مختلف از نساجی بگیر تا موارد دیگر در سوادکوه تخریب مان کردند ،گفت: خانه به خانه رفتند و آن قدر بی تدبیرانه و بداخلاقانه عمل کردند و حرف هایی زدند که در پایین ترین سطح فکری بود.

ادیانی اظهار داشت: همه آنها را من بخشیده ام و هیچ گله ای ندارم و از هیچ کس شکایت نکردم،اما دستگاه های نظارتی ، مسئولان اجرایی ، امنیتی و سیاسی مسئول این کار هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مجلس جای درخشیدن است ، هرکس می تواند قدرتمند در مجلس بدرخشد و دفاع از حقوق مردم نماید و این دیگر بی شرمی و شبیه سازی ندارد!

ادیانی گفت: هر کجا که باشم سرباز مردم هستم و خدمت خواهم کرد،من با رای همین مردم در مجلس هشتم حضور یافتم و به این مردم افتخار می کنم.


  • شنبه 5 فروردين 1391-0:0

    اینها همه حرفهای مفت یک شکست خورده هست.درضمن جناب "رأی پاک" امسال رو با "س" می نویسن نه با "ث".طرفدارهای ادیانی همشون اینقدر پروفسور تشریف دارن؟؟!!!

    • پنجشنبه 25 اسفند 1390-0:0

      آقای ادیانی !کمی خ خ خ خ ......همین جورمواضع شما باعث شدرئیس جمهور ازبالا تا پائین شماراشسته

      • قائم شهري مقيم پايتختپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 25 اسفند 1390-0:0

        باخداباش پادشاهي كن
        برخداباش هرچه خواهي كن

        • پنجشنبه 25 اسفند 1390-0:0

          سید خدا ادیانی واقعا که انتخاب نام همایش آرای پاک در همایش شما بعد از انتخابات انتخاب شایسته ای بود. شما تنها کسی بودیدکه با کار و عملکردتان توانستید بدون خرید رای , آرای مردم را کسب بکنید . سید خدا همیشه به تو رای میدهم مثل امثال که همراه خانواده ام تک رای به شما رای دادم

          • پنجشنبه 25 اسفند 1390-0:0

            علي آقا عزيز.... اگر تخريب نيست يك اسم براي مطالب خودتان تعيين كنيد.در كل استان فقط در قائم شهر اين داستانها وجود دارد لطف كنيد مطالبي كه آكاهي كامل داريدرا به اطلاع خودشخص ومردم برسانيد

            • چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

              جناب شیرگاهی!!جواب منو بده به جناب آقای دکتر ادیانی چکار داری؟ من که میدونم بعضی ها در سوادکوه دست به چه تخریب ناجوانمردانه ای علیه آقای ادیانی زدند . و چه قدر خرج کردند. هر چه سکوت کنید کمتر بویش در می آید بهتر است.

              • چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

                در جواب آقای قادری که فرمودند:(علي آقا اينطور كه شما ميفرمائيد تمام مشكل فقط يك نفر بوده .من آمادهم بخشي از حرف شما را بشنوم . ادياني شخصي بزرگ است .اين هم جزء تخريب است) عرض کنم اول اینکه قطعآمشکلات مربوط به یک نفر نیست اما شما به حرفهای اقای ادیانی و عملکرد وی توجه کنید دوم اینکه که بنده اصلآقصد تخریب نداشتم و وندارم و مردم خودشان بهتر قضاوت میکنند شما به انتخابات 12 اسفند نگاه کنید مردم از دعواهای سیاسی، از جاه طلبی، از دروغگویی نماینده ها خسته شدندشما اگر همین مسئله نساجی را نگاه کنید متوجه خواهید شدکاش ما آنگونه که هستیم خودمان را به مردم نشان میدادیم.
                از سایت مازند نومه هم به خاطر انعکاس مطالب تشکر وقدر دانی میکنم

                • دوستدار سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

                  با سلام به مازند نومه و مدیر پرتوانش علی عزیز
                  چند کلمه با آقای ادیانی : در عزل ونصبها دخالت کردید آنهم نه تنها در سوادکوه وقایمشهر " بلکه در ساری ونقاط دیگر استان به امید اینکه مهره چینی کرده و در انتخابات رای بیاورید.
                  با اجازه مازند نومه نام می برم...
                  آقای مهندس چابک : معاونت اداری مالی جهاد کشاورزی استان
                  آقای مهندس گوهر دهی : مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی
                  روءسای اداره کل آموزش وپرورش در شهرستانهای سوادکوه قایمشهر وساری
                  معاونین اداره آموزش وپرورش شهرستانهای فوق الذکر
                  فرماندار ومعاون فرمانداری وبخشداران سوادکوه وقایمشهر
                  و دیگر مناصب وسمتهایی که همراه با مدیران استانی وتعامل با دیگر نمایندگان استان موجبات تعویض آنان را فراهم نمودید
                  حال اینکه مهره چینی هایتان اساسا" بی مورد واکثرا" ناشایست و بر امبنای دوستی و عدم مدیریت بهینه و پایدار میباشد و این نه تنها نظر حقیر که نظر اکثر کارشناسان وخبرگان سیاسی استان است
                  در هر صورت برادر عزیز : در سنگری دیگر برایتان آرزوی موفقیت میکنم وامیدوارم درسی را که از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گرفته اید همیشه در برنامه های سیاسی ومدیریتی آینده تان لحاظ نمایید
                  انشاءالله موفق و پاینده و سلامت باشید

                  • چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

                    آقای محسن بخشی

                    واقعا این استدلال شما بچه گانه بود ..فقر و بیکاری و طلاق و اعتیاد چه ربطی به نماینده داره ؟ این مسائل در طول تاریخ و در تمام دنیا همیشه وجود داشته و خواهد داشت ...برو تحقیق کن ببین نساجی و البرز مرکزی در چه تاریخی ورشکست شدند ..

                    با این استدلالتان احتمالا علیپور و حسینی کن فیکون خواهند کرد و تمام مشلات طلاق و فقر و بیکاری را ریشه کن کرده و نساجی و البرز مرکزی را کاملا احیا خواهند کرد !
                    4 سال زیاد نیست ...منتظر می مانیم و نظاره میکنیم

                    • محسن بخشیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

                      اقای ادیانی و اقای اکبری مختصرا عرض کنم که نساجی قائمشهر در دوران 8 سال دفاع مقدس یبش از 5 هزار پرسنل داسته ولی حال...... ذوب اهن البرز سوادکوه بیش از 5 هزار پرسنل ولی حال..... وضعیت گردشگری اسفناک-بازار بی رونق- جوانان این شهرستانها در پی یک لقمه نان با مدرک لیسانس به بالا در استانهای دیگر به کارگری مشغول -وضعیت راههای از کدوک تا جویبار را بنگرید-اعتیاد جوانان - طلاق دختران این شهرستانها -همه و همه ایا جزء در بی مدیریتی شما اقایان بوده بروید اصفهان- شیراز -تبریز- یزد ....... را بنگریدبعد خود در مورد کارکردن یا نکردن ان قضاوت کنید.اقایان علیپور و حسینی شما کاری نکنید که مردم از رای دادن به شما پشیمان شوند مردم عزت ونان بر سر سفر خود میخواهند.مردم شهرستان فعال و سربلندمیخواهند خود میدانید که چطور عمل کنید.

                      • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                        جناب آقای ادیانی خسته نباشید همچنانکه گفتید مجلس جای درخشیدن است ولی چقدر حیف شد که شما نتوانستید بدرخشید و به عنوان یکی از تنها نمایندگان فرهنگی استان هیچ کاری برای فرهنگیان و یا حرفی که در حمایت انها باشد در مجلس سر ندادید فقط عزل و نصبها در ادارات آموزش و پرورش و ... را در دستورکار قرار دادید از طرفی جایگاه خود را با مراکز قدرت و ...تضمین شده می دیدید اما چه شد . در ایام انتخابات طرفداران شما در مدارس نامه هاو بسته های تبلیغاتی را در ماشین همکاران به صورت مخفیانه می انداختند . شبهای انتخابات به جای معرفی و ارائه گزارشی دقیق از عملکرد خود تمام انرژی خود را مصروف می کردید تا بگویید فلان کاندیدا این کار را کرد و فلان . آقای ادیانی عزیز شما چقدر بد عمل کردید که از بین خاندان خودت هم کسی آمد و کاندیدا شد و هرچه کردی نتوانستی او را راضی کنی ولی او در نهایت فهمید که باید چه کند لطفااینها را توطئه از پیش تعیین شده ندانید که تاریخ مصرف این نطقها تمام شده است بروید سر کلاس درس و با ادبیات زیبای کلامتان تدریس بفرمایید تا نسل جوان ما بیشتر با شما آشنا شوند مجددا از بابت این که 4 سال نمایندگی شهرمان را به عهده داشتید از شما تشکر می کنم . ساری باشید ....

                        • كارشناس ارشد مديريت از سوادكوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                          آقاي ادياني اينطور حرف زدن شما نشان دهنده خام بودنتان در سياست است چرا كه يك روز راي اورديد خوشحال بوديد و روزي راي نياورديد نبايد به شعور مردم توهين كنيد . در ضمن در كل شهرستان سوادكوه كه شما صحبت از تخريبتان مي كنيد هيچ آدم آگاه تحصيلكرده اي از عملنكردتان راضي نبود شما روشي خودي و غير خودي در پيش گرفتيد و از دوستانتان دشمن ساختيد چون قرار نيست كسي كه نماينده شد همه را به مقامات بالا برساند بلكه از رويكرد كاريتان بايد رضايت داشته باشند كه متاسفانه اينطور نبود .

                          • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                            آیا همنام آوردن در انتخابات و سوء استفاده از آن در ثانیه های آخر تبلیغات علنی و نوشتن در سایت ،پخش اطلاعیه و شایعه انصراف ادیانی به نفع فلان کاندیدا بر خلاف قانون در روز ممنوعیت تبلیغات از اعمال اخلاقی و انسانی است؟ ما طرفداران حق و حقیقت در مقابل این اعمال چه وظیفه ای داریم ؟ باز رویتان می شود ادیانی را تخریب کنید. من به عنوان یک جویباری خجالت می کشم جناب سوادکوهی !! شمارا نمیدانم!!!!!!!!

                            • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                              علي آقا اينطور كه شما ميفرمائيد تمام مشكل فقط يك نفر بوده .من آمادهم
                              بخشي از حرف شما را بشنوم . ادياني شخصي بزرگ است .اين هم جزء تخريب است

                              • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                                من نمی دانم بعضی ها چرا خوبی ها را نمی بینند. حد اقل انصاف داشته باشید وبه نماینده مردمی و محبوب ما توهین نکنید حالا که انتخابات تمام شده.بهتر از ادیانی کجا میخواهید پیدا کنید؟ توانمند ،با ایمان مردمی و راستگو، حتی دوست ودشمن به وعده ندادنش در انتخابات اقرار دارند." اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ."امام حسین (ع)

                                • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                                  جناب دکتر ادیانی نشان دادی که رهرو علی (ع) هستی ما به رای پاک شما هم ایمان داریم و هم افتخار می کنیم. خدا یارت باد و زبان سرخ و آتشینت همیشه در خدمت خدا و مردم .هرگز نطق های کوبنده و منطقی شما در مجلس در دفاع از مردم را فراموش نمی کنیم .این تخریب ها و بد اخلاقی ها هیچ تاثیری در اردت مردم به شما ندارد." چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد".

                                  • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                                    آقای ادایانی بجای این حرفها با خودت خلوت کن ببین به چه علتی رای نیاوردی؟

                                    • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                                      جناب دکتر ادیانی نشان دادی که رهرو علی (ع) هستی ما به رای پاک شما هم ایمان داریم و هم افتخار می کنیم. خدا یارت باد و زبان سرخ و آتشینت همیشه در خدمت خدا و مردم .هرگز نطق های کوبنده و منطقی شما در مجلس در دفاع از مردم را فراموش نمی کنیم .این تخریب ها و بد اخلاقی ها هیچ تاثیری در اردت مردم به شما ندارد." چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد".

                                      • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                                        با سلام خواهشا نظرم را درج کنیدمن شهروندی از سوادکوه هستم آقای ادیانی بس است شما که اینقدرآسمان ریسمان میبافید برگردید وبه عملکردخود نگاه کنید و چهره مظلومانه به خود نگیرید شما در این مدت جز انتصاب اعضای ستادخود در پستهای مدیریتی استان و شهرستان که اگر خواستید دهها نمونه را برای شما ذکر کنم کار دیگری انجام دادین؟، جز بازی کردن با کلمات کار دیگری انجام دادین؟ حتی برای فرهنگیان منطقه هم کار خاصی انجام ندادین البته وظیفه نماینده مجلس کار اجرایی نیست اما شما چه قولهایی به مردم دادین وچطور زمانی که شما رای میاوردین تخلف نشد اما حالا تخلف صورت گرفته؟ اگر قصد شما خدمت باشد هر جا باشید میتوانید به مردم خدمت کنید امیدوارم فردا قیامت در درگاه خداوند متعال و پیش شهدا و امام شهدا شرمنده نباشید و اگر حرف دلم را بزنم اینکه شما و مدیرانی که شما به کار گماردید سوادکوه و قائمشهر و حتی استان را 100سال عقب نگه داشتید

                                        • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                                          جناب آقاي ادياني . هر كجا باشي افتخار مازندراني دوستت داريم


                                          ©2013 APG.ir