تعداد بازدید: 2967

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 25 اسفند 1390-21:20

مسکنی:12 هزار پلیس،جاده های استان را کنترل می کنند

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت:منابع نیروی انتظامی محدود است/ کار در شهرستان های تازه تاسیس دشوار تر از دیگر شهرستان هاست/روز پنج شنبه شاهد افزایش50درصدی تردد در محور های مواصلاتی استان بودیم.


مازندنومه،محمداسماعيل بخشي سوركي:با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران،سرهنگ جانبازی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان مياندرود معرفی شد.

سردار سرتيپ دوم پاسدار مسكني در مراسم افتتاحيه ساختمان نيروي انتظامي و معارفه سرهنگ جانبازي با اشاره به تشکیل 42شهرستان جدید در سال جاری در کل کشور، منابع نیروی انتظامی را محدود و کار در شهرستان های تازه تاسیس همانند میاندرود را دشوار تر از دیگر شهرستان ها دانست.

فرمانده نيروي انتظامي استان، وضعیت امنیت در میاندرود را مطلوب دانست و  از استقرار شبانه روزی 12هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در جاده های مازندران باهدف بالابردن امنیت سفرهای نوروزی خبر داد.

وی تصریح کرد: اين تعدا از پرسنل کادر وظیفه و کارمند این نیرو در 100نقطه از جاده های مازندران این طرح بزرگ را با هدف تامین آسایش مردم در روزهای خوش تعطیلات نوروزی انجام خواهد داد.

 وی جاده های مازندران خصوصا جاده های منتهی به پایتخت را شلوغ ترین جاده های کشور اعلام کرد وافزود:این نیروها در مراکز گردشگری و پارک ها مستقر می شوند.

 فرمانده نيروي انتظامي مازندران با اشاره به افزایش50درصدی میزان تردد در محور های مواصلاتی استان در ظرف یک روز گذشته ادامه داد:این مسئله نشان می دهد که سفر های نوروزی از امروز آغاز شده است و همین مسئله دلیل تلاش ما برای معرفی فرماندهی انتظامی پیش از تعطیلات نوروزی بوده است.

سردار مسكني با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در شب چهار شنبه سوری وتبلیغات گسترده آنان در سایت های مخالف افزود:خوشبختانه این شب با کمترین مسئله به پایان رسید.

 وی ادامه داد:آنها در متقاعد کردن مردم برای ایجاد ناامنی به دریوزگی افتاده بودند و التماس می کردند که حداقل سطل آشغال ها را به آتش بکشید.

 فرمانده نيروي انتظامي مازندران گفت:دیدیم که با وجود این تبلیغات هیچ اتفاقی نیفتاد که این مساله نشان دهنده شعور مردم است.



    ©2013 APG.ir