تعداد بازدید: 3178

توصیه به دیگران 2

جمعه 26 اسفند 1390-21:33

طبرسی:در پاسخگویی رئیس جمهور حرف دارم

امام جمعه ساری گفت:مسافران با وضعیتی حضور یابند که باعث آزردگی خانواده شهدا و خدشه دار شدن ارزش های دینی نشود/می خواهند همسایه های ما را از ما جدا کنند/مسئله سه هزار میلیارد اختلاس باعث سرافکندگی ما در مقابل دشمنان شد/ رئیس سابق بانک ملی یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه قلب ها را باید تغییر داد، اضافه کرد:سال نو ، سال تحول و تغییر است و فقط عید لباس نیست بلکه دل را باید نو و پالایش کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار داشته و در استان هم جاذبه داریم ، یادآور شد: مسافران با فرهنگ خود برای تفریح می آیند و خبرگان توصیه کردند که رعایت حال انقلاب ، شهدا ، ارزش های دینی و شئون مذهبی را بکنیم.

طبرسی گفت: مسافران باید بدانند اینجا سرزمین شهداست و این خاک ، خاک مقدسی است و باید مواظب مواهب طبیعی بوده و با وضعیتی حضور یابند که باعث آزردگی خانواده شهدا و خدشه دار شدن ارزش های دینی نشود.

 وی ادامه داد:دستگاه های اجرایی آماده پذیرایی از مسافران هستند و مسافران هم بدانند که اینجا مازندران و مرکز علویان است و آداب میهمانی را خوب رعایت کنند و این گونه نباشد که سر سفره مازنی ها بشینند اما خدای نخواسته به ارزش ها و خون شهدا جسارتی شود.

 طبرسی بیان داشت:بسیاری از خوبی ها در این عید است ، دید و بازدید ها بسیار خوب است و سعی کنید در این ایام قهرها را تبدیل به مهر و محبت کنید.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در سال 91 رهبری حتما پیامی دارند ، گفت: پیام ها را باید عمل کرد و فقط در سربرگ کاغذها ننویسیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در داخل کشور در سال جاری علی رغم همه مشکلات ، تشدید تحریم ها و تهدید نظامی را داریم و می خواهند همسایه های ما را از ما جدا کنند تا ما را تک و تنها گذاشته و در منگنه قرار دهند.

 طبرسی با بیان اینکه سیاست دوم تفرقه انداختن و حکومت کردن است است ، گفت:مساله سوم تشدید تحریم است و حواس ما باید جمع و آماده باشیم.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهوری در مجلس و پاسخگویی در مقابل سوال نمایندگان ، تصریح کرد:حضور رئیس جمهوری طبق قانون اساسی در مجلس و توضیح به سوالات نمایندگان ، نفس عمل یک مردم سالاری دینی و دموکراسی به تمام معنا را به دنیا نشان داد که مجلس ما قدرت داشته و رئیس جمهور ما چنین شخصیتی دارد.

خطیب جمعه مرد ساری با بیان اینکه در پاسخگویی رئیس جمهور و قانع شدن یا نشدن ،خودم هم حرف دارم ، متذکر شد:اما اصل کار باعث پیشرفت دموکراسی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله سه هزار میلیارد اختلاس باعث سرافکندگی ما در مقابل دشمنان شد و ما نمی خواهیم در حکومت اسلامی چنین مساله به وجود آید ، خاطرنشان کرد:از مسئولان می خواهیم این موضوع دیگر تکرار نشده و دشمن خوشحال نشود.

 طبرسی با بیان اینکه رئیس سابق بانک ملی یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت و پناهنده شد ، گفت: اما مسئولان باید پاسخگو باشند که بخش دیگر این اختلاس چه شده و برای مردم مشخص کنند.

 وی با اشاره به اینکه مهم ترین و عمده ترین حرکت دشمن فشار تحریم و فشار اقتصادی است که باید خوب مدیریت کنیم ، اضافه کرد: با هدایت رهبری ، این تنگنای اقتصادی را پشت سر بگذاریم و شعب ابی طالب برای ما پیش نیاید.

طبرسی با اشاره به با آتش زدن قرآن در افعانستان توسط نیروهای آمریکایی و جریحه دار کردن احساسات مردم ، بیان داشت: اوباما و وزیر امور خارجه اش مجبور شدند عذرخواهی کنند و باید بدانند که همیشه ملت ها پیروز هستند.


  • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 2 فروردين 1391-0:0

    ایت الله طبرسی بدخواهان ساری. ساری را ذو تکه کردند وحالا چهاردانگه راهدف قرار دادند لطفا برخورد قاطع با خاطیان نمایید


    ©2013 APG.ir