تعداد بازدید: 2683

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 29 اسفند 1390-0:52

نوروزنامه(4)

گفت و گوی ويژه نوروزي با مسئولان؛پاسخ های سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران+مدیرکل صدا و سیمای مازندران +شهردار ساری+مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران +مدیرعامل مخابرات مازندران+مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به پرسش های نوروزی مازندنومه


مازندنومه:طبق سنوات گذشته بسته های ويژه نوروزي را آماده کرده ایم که در چند باکس تقدیم مخاطبان می شود.در این بسته ها به سراغ برخی مسئولان استان رفته ایم و سئوال هایی را از آن ها پرسیده ایم.پرسش های اصلی ما بدین قرارند:خاطره انگیزترین عید شما کدام عید بوده است؟ و مهم ترین رویداد سال 90 کدام رویداد بود؟در زیر برخی مسئولان استان به این پرسش ها پاسخ داده اند.

--------------------------

*ولی پور:نشاندن پهباد،مهم ترین رویداد سال گذشته بود

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران گفت:بهترین نوروز ، نوروز سال آتی است،چون حمایت های خوبی از حوزه ستادی جمعیت هلال احمر در مازندران شده است.

مهدی ولی پور با بیان این که امسال 15 دستگاه خودروی امدادی تحویل گرفتیم و در هیچ سالی سابقه نداشت که تا این میزان تجهیز شویم ،افزود: هیچ استانی تا این اندازه تجهیز نشده ضمن اینکه به بالگرد هم تجهیز شده ایم.

وی مهمترین اتفاق سال 90 را به زمین نشاندن پهباد آمریکایی عنوان کرد.

*حمیدی:همه نوروزها قشنگ است

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه همه نوروزها قشنگ است ،گفت:دوم فروردین سال 61 فرزندم به دنیا آمد که مصادف با عملیات فتح المبین بود.

بهرام حمیدی ادامه داد: اگرچه مرگ حق است اما در سال 90 بهترین یار ، همکلاسی ، همرزم ، همفکر و باجناقم را از دست دادم که بسیار غم انگیز بود.

*حجازی:بهترین نوروزم امسال است

شهردار ساری اظهار داشت:بهترین نوروزم امسال است چراکه توانستم حقوق و مزایای همکارانم اعم از کارمند و کارگر را به موقع پرداخت کنم و از این بایت خوشحال هستم.

سید علی حجازی گفت:مهمترین اتفاق در سال 90 راه اندازی اداره فرهنگی شهرداری است که پس از پنج سال پیگیری، امسال محقق شد.

*رستمعلی:همه عیدها را دوست دارم

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران بیان داشت:همه عیدها را دوست دارم.

کمال رستمعلی تصریح کرد:نوروزها را بیشتر از آنچه که تصور کنید دوست دارم و برای همین همه عیدها تاکنون برای من خاطره انگیز بوده است.

وی افتتاح پروژه های مسکن مهر را کار برجسته در سال 90 دانست.

*باباجانی:سال تحویل،کنار مادر

مدیرعامل مخابرات مازندران اظهار داشت:نوروز بی حادثه ، بهترین نوروز است.

بهروز باباجانی با اشاره به اینکه سال 80 – 81 که توانستم سال تحویل را با خانواده ام در کنار پدر و مادرم باشم ، بهترین نوروزم بود،گفت: امسال هم قرار است نوروز را با خانواده و در کنار مادرم باشم.

وی تصریح کرد:‌در انتخابات مجلس نهم ، 70 درصد از شعبات اخذ رای به صورت آنلاین با وزارت کشور در ارتباط بودند که به عنوان مسئول ارتباطات ، این موضوع را بسیار مهم می دانم.

*امیری:سند تحول بنیادین،مهم ترین رویداد سال 90

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد:‌همه نوروزها برای ما خوب بوده است.

محمدعلی امیری بزرگترین اتفاق سال 90 را رونمایی از سند تحول بنیادین در 22 آذرماه تلقی کرد و گفت:این سند بعد از انقلاب اسلامی ، مهمترین سند در حوزه تحول فرهنگی شمرده می شود.



    ©2013 APG.ir