تعداد بازدید: 2027

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 1 فروردين 1391-22:27

نوروزنامه(6)

خبرهایی از ستاد تسهیلات سفر استان(سه شنبه 1 فروردین 91)؛ورود مسافران به مازندران از مرز 2 میلیون نفر گذشت/در محورهای ورودی استان با ترافیک سنگین مواجه هستیم/ بیشترین مسافران ورودی به مازندران از استان تهران هستند/ترافیک سنگینی در محور سوادکوه داریم/اورژانس 559 ماموریت غیرتصادفی و 280 ماموریت تصادفی داشت.


مازندندنومه؛ستاد تسهیلات سفر استان مازندران،کلثوم فلاحی: 

*کلانتری:2 میلیون و 700 هزار نفر وارد مازندران شده اند

معاون گردشگری سازمان صنایع دستی ،میراث فرهنگی و گردشگری مازندران اظهار داشت:امروز(سه شنبه) تعداد مسافران ورودی به مازندران از مرز 2 میلیون نفر گذشت.

 محمد نقی کلانتری با بیان اینکه تاکنون 2 میلیون و 700 هزار نفر وارد مازندران شده اند، تصریح کرد:روز گذشته حدود 880 هزار نفر وارد مازندران شدند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 880 هزار نفر ورودی دیروز مسافران به مازندران ، 160 هزار نفر اقامت داشتند ،گفت:در محورهای ورودی استان با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسافران ورودی به استان مانند سال های گذشته بی نظیر است ، بیان داشت:پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده تعداد بیشتری از مسافران از سراسر کشور وارد مازندران شوند.

کلانتری با بیان اینکه از اقصی نقاط کشور ، مسافر وارد مازندران شده ،خاطرنشان کرد: بیشترین مسافران ورودی به مازندران از استان تهران هستند.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از مسافران نوروزی همراه با نوروز خوانی و تقدیم هدایا در محورهای ورودی مازندران برگزار شد و این مراسم همچنان ادامه دارد،یادآور شد:این مراسم در محورهای گلوگاه،رامسر،آمل ، سوادکوه و کندوان در حال برگزاری است.

معاون گردشگری سازمان صنایع دستی ،میراث فرهنگی و گردشگری مازندران با بیان اینکه هم اکنون در محور سوادکوه برای گشت زنی حضور داشتم ،اضافه کرد:ترافیک سنگینی در محور سوادکوه داریم.

وی اظهار داشت:در این محور هم با حضور مسئولان گردشگری و مسئولان محلی ،مراسم استقبال از مسافران برگزار شد و هدایایی را به مسافران تقدیم کردیم.

گفتنی است مراسم تحویل سال در ستاد تسهیلات سفر مازندران در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با حضور مسئولان و خبرنگاران برگزار شد.

*بزرگی:133 مورد بیمار تصادفی پذیرش شده است

 دبیرکمیته بهداشت و درمان ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران در ستاد دائمی تسهیلات سفر در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: روز گذشته 425 مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی انجام شد.

فرزاد بزرگی با اشاره به اینکه طی روز گذشته هزار و 983 ویزیت پزشک عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی ثبت شده ،تصریح کرد:کل ماموریت های انجام شده توسط اورژانس 115 تعداد 839 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه اورژانس 559 مورد ماموریت غیرتصادفی داشته ،گفت:اورژانس مازندران 280 ماموریت تصادفی داشته است.

 بزرگی با اشاره به اینکه 2 فوتی در ماموریت های تصادفی اورژانس داشته ایم ،اضافه کرد:تعداد فوتی ناشی از تروما و تصادف سه مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طی روز گذشته 184 مورد جراحی انجام شده ،گفت:86 مورد زایمان هم داشته ایم.

 دبیرکمیته بهداشت و درمان ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران با اشاره به 42 بیمارستان و مراکز دولتی ،خصوصی و تامین اجتماعی در استان،یادآور شد:9 هزار و 655 بیمار توسط اورژانس ویزیت شده اند.

 وی با بیان اینکه تعداد 794 مورد بیماران بستری پذیرش شده است ،اظهار داشت:133 مورد هم بیمار تصادفی پذیرش شده است.

*فرزانه: مسافران موارد ایمنی را رعایت کنند

دبیرستاد تسهیلات دائمی سفر مازندران گفت: مسافران در هنگام استفاده از تجهیزات گرمایشی ،موارد ایمنی را رعایت کنند.

سیف الله فرزانه اظهار داشت:با توجه به سرد بودن دمای هوا و استفاده از تجهیزات گرمایشی، بهتر است از ایمنی این تجهیزات مطمئن شویم.

وی با بیان اینکه مسافران در هنگام استفاده از تجهیزات گرمایشی،موارد ایمنی را رعایت کنند،ادامه داد:ممکن است مسافران در ورود به استان و برای ساکن شدن در ویلاهای استیجاری ، در استفاده از تجهیزات گرماشی شتاب زده عمل کرده و دچار حادثه شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران ،تصریح کرد:به مردم استان و به ویژه به مسافران تاکید می کنیم از ایمنی تجهیزات گرمایشی اطمینان حاصل کرده و سپس از آن استفاده کنند تا دچار حادثه نشده و نوروز خوشی را برای خود به رقم بزنند.


  • قاسم ترك چورنپاسخ به این دیدگاه 2 0
    سه شنبه 8 فروردين 1391-0:0

    سلام يكي از اهالي چناربن هستم به فكر آب روستاي ما باشيد آب ما رو چرا بايد چورن با كشكك ببره ممنون


    ©2013 APG.ir