تعداد بازدید: 2340

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 2 فروردين 1391-16:8

جاده نشست کرد،زباله جمع نشد

پی گیری مشکل زباله های نوروزی در ساری؛شهرداری مرکز استان،پلیس راه را مقصر بروز مشکل زباله می داند/ فرمانده پلیس راه می گوید:ما فقط به قانون عمل می کنیم و اداره راه به ما گفته کامیون ها عبور نکنند!/نشست بخشی از جاده ساری-کیاسر باعث بروز این قضیه شده است/روزانه 550 تن زباله در ساری تولید می شود!


مازندنومه:صبح چهارشنبه شهردار ساری در ارتباط تلفنی زنده با برنامه رادیویی "بهار آمد" درباره مشکل انباشت زباله در شهر ساری پاسخ داد.

به گزارش مازندنومه،سید علی حجازی درمورد چرایی جمع آوری نشدن زباله در دو روز اخیر در مرکز استان گفت:با ورود مسافران و تعطیلی و مهمانی های چند روز اخیر ، حجم زباله مرکز استان به حدود دو برابر افزایش یافت و به 550 تن در روز رسیده است.

وی با اشاره به این که ماشین های حمل زباله ي شهرداری برای حمل این میزان زباله باید تردد بیشتری به محل دپو داشته باشند،افزود:برای حمل زباله ها ساعات خاصی به ما اختصاص داده شده است،اما جابه جایی 550 تن زباله به همکاری و امکان تردد بیشتری نیاز دارد.

حجازی در ادامه این گفت و گو تصریح کرد:پلیس راه ساری-کیاسر اجازه تردد کامیون های ما را نمی دهد و ما هم هر چه تلاش کردیم نتوانستیم آقایان را متقاعد کنیم،بنابراین گفتیم زباله ها را حمل نمی کنیم تا سر و صدایی بلند شود و حرف مان به گوش یک نفر برسد.

شهردار مرکز استان یادآور شد:برخی مردم رعایت نمی کنند و مبل شکسته و بریده درختان و حتی شن و ماسه اکواریوم و چیزهایی از این قبیل را بیرون می گذارند تا ما حمل کنیم.

*محمدنژاد:به ما ربطی ندارد

به گزارش مازندنومه،سرهنگ محمد نژاد-فرمانده پلیس راه استان-پس از اظهارات شهردار ساری،به دفاع از مجموعه تحت مدیریتش پرداخت و گفت:آقای مهندس نجفی-معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران-به ما اطلاع داده که بخشی از جاده ساری-کیاسر نشست کرده و عبور کامیون ها از این محور خطرناک است،به همین دلیل ما جلوی عبور ماشین های سنگین را می گیریم.

وی ضمن رد اظهارات حجازی،با بیان این که قرار است کنارگذری را در این منطقه احداث کنند،افزود:تا احداث کنارگذر نمی توان به کامیون ها اجازه عبور داد،چون باعث بروز سانحه و خطر می شود،بنابراین جمع نشدن زباله به ما ارتباطی ندارد.

 


  • جمعه 4 فروردين 1391-0:0

    علت تعلل مسئولان مازندران برای حل مشکل زباله مرکز استان چیست؟ باید در صورت ادامه این روند مسئولان خاطی مورد بازخواست قرار گیرند.

    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 2 فروردين 1391-0:0

      لطفا ابراهیمی معاونت سیاسی امنیتی وهاشمی معاونت عمرانی استاندار پیگیر زباله سوز ساری شوندتامعضل زباله ها حل شوداگر دلسوزند اگرنه که ساری را تا بحال به خیرشان امیدی نبوده شر نرسانند

      • قدردانی از مازند نومه بیدار !پاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 2 فروردين 1391-0:0

        توجه و خبر رسانی روزافزون و بموقع مازند نومه به امور حیاتی استان تحسین بر انگیز است .


        ©2013 APG.ir