تعداد بازدید: 2381

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 7 فروردين 1391-23:37

دلیل اکران نشدن فیلم هاچیست؟/ابراهیمی:حساسیت هایی داریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:هر فیلمی در ابتدا برای اکران،نیازمند دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و اداره کل ارشاد آن استان است/اکران نهایی فیلم به پذیرش شهر و شورای تامین برمی گردد/کنسرت موسیقی پاپ در چالوس و محمودآباد برگزار می شود.


مازندنومه:رئیس کمیته فرهنگی ستاد دائمی تسهیلات سفر در مازندران در خصوص اکران فیلم های "زندگی خصوصی" و "گشت ارشاد" اظهار داشت:هر فیلمی در ابتدا برای اکران،نیازمند دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و اداره کل ارشاد آن استان است.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی با بیان اینکه وضعیت هر شهر نسبت به پذیرش فیلم در شورای تامین مورد بررسی قرار می گیرد،خاطرنشان کرد:شهرها نسبت به وضعیت جغرافیایی و سایر مسائل،حساسیت هایی نسبت به این موضوع دارند.

ابراهیمی در خصوص توقف اکران زندگی خصوصی در بابل گفت:اکران نهایی فیلم به پذیرش شهر و شورای تامین برمی گردد که بتواند امنیت شهر را تامین کند.

وی از برگزاری کنسرت موسیقی پاپ طی امشب و فرداشب در چالوس خبرداد و گفت:برگزاری کنسرت موسیقی در محمودآباد را هم در برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی اظهار داشت:تمامی برنامه های ستاد دائمی تسهیلات سفر در مازندران چه اقدامات مدیران و یا مردم ، به نوعی فرهنگ است.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد دائمی تسهیلات سفر در مازندران یادآور شد:امسال نوروزخوانان را در سراسر استان تقسیم کردیم،ادامه داد:مسابقه ای با عنوان زیباترین جمله در خصوص نماز طراحی شده که علاقه مندان می توانند تا 14 فروردین با ارسال پیام به سامانده 30007650001177 در این مسابقه شرکت کنند.

وی گفت:ابتدای اردیبهشت ماه نتایج مسابقه در سایت نماز استان اطلاع رسانی می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه چند نمایشگاه در استان طراحی کردیم،متذکر شد:نمایشگاه هنرهای تجسمی،نمایشگاه کتاب،محصولات فرهنگی و هنری، ایستگاه نقاشی برای کودکان ، نمایشگاه دوسالانه ی عکس در بابلسر،از جمله برنامه های کمیته فرهنگی است.

این مسئول با بیان اینکه کمیته فرهنگی پیام های نوروزی مقام معظم رهبری از سال 69 تا 90 را در یک کتابچه منتشر کرده ،گفت:دغدغه های رهبری در خصوص فرهنگی و مهندسی فرهنگی هم در کتابچه ای منتشر شده است.

وی اضافه کرد:کتابچه ای هم تحت عنوان بهار کتاب در خصوص رهنمودهای رهبری در رابطه با کتاب و ویژه نامه اذان بهاریه منتشر شده که از دیگر اقدامات کمیته فرهنگی است.


  • پنجشنبه 17 فروردين 1391-0:0

    اصلا ميدوني چي جالبه ؟ كساني كه اين فيلم رو مستهجن اعلام كردند حتي يك بار فيلم رو هم نديدند !!! مملكت در حد بوندس ليگا با شعورند .

    • بابلی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 14 فروردين 1391-0:0

      قلاد های طلا هم فیلم بدی نیست

      • پنجشنبه 10 فروردين 1391-0:0

        فيلم گشت ارشاد به كارگرداني سعيد سهيلي فيلم واقعا خوبيه . نميدونم چرا اين تصميم مزحك رو گرفتن . و فيلمي كه رو پرده بود و پائين كشيدند. در ضمن آقاي سهيلي برادر شهيد و داراي خانواده انقلابي و مذهبي مي باشد .


        ©2013 APG.ir