تعداد بازدید: 3551

توصیه به دیگران 35

جمعه 11 فروردين 1391-23:23

7 سین

 گزارش تصویری از هفت سین برتر جشنواره هفت سین چالوس+تصویر حمید استیلی در کنار هفت سین برتر


مازندنومه:عکس های زیر مربوط است به دومین جشنواره هفت سین در چالوس.این هفت سین کار خانم اشرف السادات مازندرانی از شهر چالوس است که در دومین جشنواره هفت سین این شهرستان مقام اول را به دست آورد.

حمید استیلی- بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران- در یکی از تصویرها در کنار  هفت سین خانم مازندرانی دیده می شود .

نفرات برتر شرکت‌کننده در دومین مسابقه هفت سین نوروزی در چالوس به ترتیب: اشرف السادات مازندرانی نفر اول، فاطمه داودی نفر دوم، مهدیه مظلومی نفر سوم، معصومه امین‌نژاد نفر پنجم، زهرا ابوالفتحی نفر ششم، مژگان آقاجان نژاد نفر هفتم بودند.

اشرف السادات مازندرانی که از سوی هیئت داوران دومین جشنواره هفت سین نوروزی به عنوان نفر اول انتخاب شد، در گفت‌وگویی کوتاه با ما گفت: خیلی خوشحالم که توانستم رتبه اول را بدست بیاورم و اصلا فکرش را هم نمی‌کردم بتوان به این رتبه دست پیدا کنم.

وی افزود: آنچه مرا به حضور و شرکت در جشنواره هفت سین در چالوس ترغیب کرد علاقه بسیار زیادم به فرهنگ و سنن اصیل ایرانی و به تصویر کشاندن آن بود که برای رسیدن به این هدف از مدت‌ها قبل شروع به جمع‌آوری لوازم موردنیاز و طراحی هفت سین سنتی کردم.

***

عکس ها از : محمد حسین ملایی کندلوسی



©2013 APG.ir