تعداد بازدید: 2705

توصیه به دیگران 1

جمعه 18 فروردين 1391-21:10

رسولی:نامزدهايی كه راي نياورده اند،همكاري كنند

امام جمعه میاندرود گفت: كالاهاي خارجي اقتصاد و توليد كشور را فلج كرده است/مردم به كالاهای خارجی اقبال نشان داده اند/ از طرف خود و مردم به دو نماينده انتخاب شده تبريك می گویم/زمان رقابت گذشته است و زمان همكاري است.


مازندنومه،محمداسماعیل بخشی سورکی: امام جمعه مياندرود گفت: واردات كالاهاي خارجي اقتصاد و توليد كشور را فلج كرده است.

سيدمجتبي رسولي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مياندرود با اشاره به اينكه مايحتاج و نيازهاي كشور بايد در داخل توليد و عرضه شود ، افزود: متاسفانه واردات كالاهاي خارجي، اقتصاد، توليد و نيروي كار كشور را فلج كرده است.

وي با بيان اينكه اين كالاهاي ارزان قيمت و بي كيفيت فرصت هاي شغلي را نيز از بين برده است ، اظهار داشت: نيروي كار ، نااميد و سرمايه ما را به آن طرف مرزها هدايت شده است.

امام جمعه مياندرود با بیان این که مردم به اين كالاها اقبال نشان داده اند ، اما امسال در راستاي فرمايش مقام معظم رهبري بايد توليد تقويت شود ، ادامه داد: اين به آن معنا نيست كه ما خود را محدود و محصور كرده و با ديگر كشورها رابطه اقتصادي نداشته باشيم بلكه به اين معناست كه با تقويت نيروي توليد و كار در داخل بتوانيم در برابر نيرو و كالاي خارجي رقابت كنيم.

رسولي گفت: ارتباط با كشورهاي ديگر جزو نياز همه كشورهاست اما بايد بتوانيم در اين ارتباط از سلطه اي كه استكبار ايجاد كرده،خارج شويم.

وي ابراز داشت: در صورتي كه كه دولت و مسئولان بتوانند به كار و سرمايه در كشور سامان دهند و توليد را تقويت كنند مردم هم به كالاهاي توليد داخل اقبال نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مازندنومه، امام جمعه مياندرود در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه انتخابات در حوزه ساري و مياندرود به تاييد شوراي نگهبان رسيده است افزود:من از طرف خود و مردم به دو نماينده انتخاب شده تبريك گفته و از تمامي نامزدهايي كه در انتخابات حضور داتشند تشكر مي كنم.

وي با اشاره به اينكه اكنون زمان رقابت گذشته است و زمان همكاري است، تمام نامزدهاي انتخابات را به حفظ وحدت و تعامل و همكاري سفارش كرد.

رسولي با بيان اينكه انتخاب دو نفر به معناي اين نيست كه ديگران صلاحيت ندارند و انسانهاي صالحي نيستند اظهار داشت: در ميدان انتخابات دو نفر بايد منتخب مردم مي شدند و چاره اي هم جز اين نبود و نامزدهاي ديگر كه راي نياورده اند بايد همكاري كنند تا اين قافله به سرمنزل مقصود رهنمون شود.


  • دوشنبه 21 فروردين 1391-0:0

    جناب رسولي عزيز شما رو إز اين منصب بردارند باز اين فرمايشات را داريد

    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 19 فروردين 1391-0:0

      انهایی که رای نیاوردند سنگ نیندازند همکاری پیشکشان/


      ©2013 APG.ir