تعداد بازدید: 3004

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 21 فروردين 1391-8:38

چهار ماه است مقابل خانه ام رفت و روب نمی شود-نقیبی

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد:‌مردم گلایه های زیادی دارند/‌سپاه به دلایل امنیتی برای افتتاح پل غدیر با شهرداری مشکل دارد/در خصوص ترمیم حفاری ها، برنامه زمان بندی شده ای از شهرداری بخواهیم/شهرداری در سال جاری مکان خاصی را به عنوان نماد هنر نامگذاری کند/‌پیاده روها بیشتر شبیه پله ساختمان است/نمی توانیم گره ای از این مشکلات باز کنیم.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:فرامرز نقیبی در چهارصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر ساری و نخستین جلسه علنی شورا در سال جاری ، اظهار داشت:سال گذشته با فراز و نشیب و کم و کاستی از نظر درآمدی و مشکلات شهرداری به خیر گذشت.

وی با بیان اینکه با همکاری رسانه ها، عملکرد شهرداری به اطلاع مردم رسید، گفت: امیدوارم مردم از عملکرد همراه با اشتباه شورا راضی باشند.

 رئیس شورای شهر ساری ضمن ابراز امیدواری برای اینکه سال 91، سال خوبی برای ورزش شهر باشد، ادامه داد: سال 90 ورزش ساری و تنها تیم لیگ برتر ساری، وضعیت خوبی نداشت.

وی با بیان اینکه برای کشتی ساری جای تاسف دارد، متذکر شد: نسختین باری است که در تیم ملی از ساری، کشتی گیر نداریم و هیات کشتی ساری و استان باید فکری کنند که چه شد مرکز استان با این همه امکانات در زمینه ورزش، در تیم ملی نماینده ندارد.

 نقیبی افزود:‌هر زمان دوستان کمک خواستند، در حد توان دریغ نکردیم.

وی با بیان اینکه فقط پول کارساز نیست، یادآور شد:‌ در زمینه ورزش ساری، مدیریت خوب هم نیاز است.

نقیبی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر در ساری، بیان داشت: شهرداری پیشنهاد قرارداد پنج میلیاردی با سازمان عمران برای آسفالت معابر را به شورا داده است.

 وی با بیان اینکه منطقه یک شهرداری ساری از نظر آسفالت معابر وضعیت مساعدی ندارد، ادامه داد:‌مردم گلایه های زیادی دارند و گلایه ها هم به ویژه در میدان ولی عصر بحق است.

 نقیبی با اشاره به اینکه پل غدیر را می توانستیم چهار ماه قبل افتتاح کنیم، تصریح کرد:‌سپاه هنوز به دلایل امنیتی برای افتتاح پل با شهرداری مشکل دارد.

وی گفت:‌به مردم قول دادیم این پل را 9 اردیبهشت امسال افتتاح می کنیم تا شاید بخشی از مشکلات میدان ولی عصر رفع شود.

 نقیبی اظهار داشت:شهرداری در زمینه کمربندی با تمام توانی که داشت بهتر از وزارت راه اقدام کرد چراکه این وزارتخانه بعد از 15 سال هنوز نتوانسته ورودی ساری از سمت سمسکنده را سامان دهد.

وی گفت:‌در سفر وزیر نفت به ساری مقرر شد کل هزینه های زیرگذر پل ذغالچال توسط وزارت نفت انجام شود.

نقیبی بااشاره به اختصاص زمین 16 هزار متری در کوی اتحاد ساری جهت ایجاد پارک و سالن ورزشی ، تصریح کرد:‌برای منطقه 22بهمن ساری کمی، کم کاری کرده ایم و با بازگشایی کمربندی امیدواریم بتوانیم برای آن منطقه هم اقدامی انجام دهیم.

وی افزود:‌در سال جاری برای آسفالت معابر 10 میلیارد تومان بودجه منظور کردیم و اگر آب و فاضلاب آن حفاری ها را نداشته باشد، وضعیت آسفالت خوبی خواهیم داشت.

نقیبی یادآور شد:‌استاندار 12 میلیارد تومان برای کارخانه زباله سوز ساری اختصاص داده و با 5/1 میلیاردی که پیش از این استانداری اختصاص داده بود اکنون 5/15 میلیارد تومان نقدینگی برای این کار داریم و این اقدام با همکاری استاندار،هاشمی معاون عمرانی وی و بابایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان بوده است.

رئیس شورای شهر ساری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌سعی کردیم برای کارگران، سیاسی و شعاری عمل نکنیم و در ایام تعطیلات نوروز هم با معاون عمرانی استاندار جلسه ای برای وضعیت شرکتی ها داشتیم.

فرامرز نقیبی ادامه داد: دولت برای فوق دیپلم و بالاتر تصمیم گرفته اما درباره دیپلم و زیر دیپلم تصمیم گیری نشده است.

وی بیان داشت:‌من که رئیس شورا هستم چهار ماه است که مقابل خانه ام رفت و روب نمی شود، ساری نیازمند 250 کارگر برای این کار است اگر به درستی کار کنند.

نقیبی با اشاره به اینکه در سال جاری نسبت به یکدیگر خوشبین باشیم، تصریح کرد: سعی کنیم نسبت به یکدیگر بخل و کینه نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید تا این اندازه شورا را زیر سوال ببریم، یادآور شد:‌شورا هیچ چیز را فله ای تصویب نکرده است.

*باقری:‌برخی پل ها بر روی جوی ها مناسب سازی شده نیست

دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به هفته سلامت، گفت:‌ یکی از اقداماتی که شهرداری باید انجام دهد که اقدامی قانونی است، احداث معابر بدون مانع برای همه گروه های سنی به ویژه سالمندان است.

 جمال باقری ادامه داد:‌برخی پل ها بر روی جوی ها مناسب سازی شده نیست.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد:این نکات ریز اصلا نیاز به هزینه مضاعف ندارد بلکه فقط نیازمند سلیقه است.

 وی بیان داشت:‌شهرداری مکلف و موظف است در زمان صدور پایان کار به مناسب سازی اماکن جهت رفت و آمد سالمندان و معلولان به ویژه در اماکن عمومی توجه کند.

*رضایی:مردم در جریان بسیاری از پروژه ها قرار دارند

 عضو دیگر شورای شهر ساری در این جلسه گفت:مردم در جریان بسیاری از پروژه ها قرار دارند چراکه عصر اینترنت و رسانه است.

مهدی رضایی فرح آبادی، ادامه داد: اجرای پروژه های زیربنایی ، مبلمان شهری و به ویژه ترمیم معابر از خواسته های همه مردم است.

 وی با اشاره به اینکه آب و فاضلاب اعلام کرده که اجرای پروژه فاضلاب 30 سال طول می کشد، خاطرنشان کرد:‌ تیم ترمیم معابر باید حرفه ای شود.

 رضایی افزود:‌باید در خصوص ترمیم حفاری ها، برنامه زمان بندی شده ای از شهرداری بخواهیم.

وی با اشاره به محقق شدن 82 درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته، بیان داشت:‌این موضوع نشان می دهد مردم شهر همکاری خوبی با شهرداری داشتند.

*احمدی:مکان خاصی به عنوان نماد هنر نامگذاری شود

 سخنگوی شورای شهر ساری در سخنانی گفت: شهرداری در سال جاری مکان خاصی را به عنوان نماد هنر نامگذاری کند.

سید مهدی احمدی تصریح کرد: یک سال از عمر شورا باقی مانده و استراتژی شورا برای این یک سال باقی مانده مشخص شود.

 وی ادامه داد:‌شهرداری برای سال 91 برنامه های فرهنگی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی شورا ارسال کند.

 احمدی خاطرنشان کرد:‌اقدام استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها جهت اختصاص اعتبار 14 میلیاردی برای زباله سوز ساری ، جای تشکر و قدردانی دارد.

*صالح نیا:‌پیاده روها بیشتر شبیه پله ساختمان است

 نائب رئیس شورای شهر ساری بابیان این که شهرداری در سال جاری بیشتر به ترمیم معابر بپردازد، تصریح کرد:‌پیاده روها بیشتر شبیه پله ساختمان است.

میرصالح صالح نیا با بیان اینکه مصالح و ارتفاع پیاده روها هماهنگی ندارند، گفت:‌پیاده رو ها باید با یکدیگر هم سطح باشند.

*بهروش:حتی یک شهر بازی نداریم

دیگر عضو شورای شهر ساری یادآور شد:‌چیزی در رابطه با جذب گردشگر در ساری نداریم و با این روند پیش رو، نمی توانیم گره ای از این مشکلات باز کنیم و حتی یک شهر بازی نداریم.

سید علی بهروش، خاطرنشان کرد: اکنون در ابتدای سال هستیم و شهرداری باید برای درآمد زایی برنامه ریزی کند تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

*آقامیری:‌آمار مسئولان کنتور ندارد

عضو دیگر شورای شهر ساری در این جلسه، اظهار داشت:‌آمار مسئولان کنتور ندارد، گفته شده بیش از 80 درصد بودجه شهرداری در سال گذشته محقق شده اما این اتفاق نیفتاده است.

سید محمد آقامیری گفت:‌بابت کم کاری و کوتاهی در ارائه خدمت مسئولان اعم از کشوری، استانی و شهرستانی باید از مردم پوزش بطلبیم و ‌برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جاری تلاش بیشتری کنیم.

این عضو شورا ادامه داد: شهرداری از طریق نظام پیشنهادات به کلیه سازمان ها و واحدهای تابعه اعلام کند که از هر پیشنهاد جهت عملی شدن شعار تدوین شده رهبری در حیطه شهرداری، استقبال شود.

 وی بیان داشت:شورا با ارائه مصوبه ای، شهرداری را از خرید هرگونه کالای خارجی منع کند.

 آقامیری گفت:‌از شورای شهر درخواست می کنم قبل از روز جهانی کارگر، نسبت به قراردادی کردن نیروهای شرکتی که یک سال مشغول به خدمت هستند اقدام کند و در خصوص وضعیت معیشت این افراد با حقوق 390 هزار تومان اگر کامل پرداخت شود، توجه کند.

*حاجیان:‌طرح ورزش همگانی را در دستور کار داریم

 سرپرست اداره فرهنگی شهرداری ساری در این نشست، اظهار داشت: کار رسمی این اداره از بهمن ماه آغاز شد و سعی کردیم تغییراتی در حوزه ورزش ایجاد کنیم.

 راحله حاجیان با اشاره به راه اندازی مدرسه فوتبال شهرداری، تصریح کرد:‌طرح ورزش همگانی برای کارکنان شهرداری و پیاده روی کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه را در دستور کار داریم .

 وی ادامه داد:‌اجرای نمایش توسط سیرک نیازمند زمینی به مساحت 2هزار متر است که در حال رایزنی هستیم.

حاجیان بیان داشت:‌عصر شعر با عنوان سوگواره آیین های مذهبی در فاطمیه دوم با حضور شاعران مطرح ساروی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشن ویژه کارکنان شهرداری را قبل از پایان سال در نظر داشتیم، افزود:‌شهرداری 1700 نفر پرسنل دارد که اگر این افراد صرفا یک نفر را به همراه داشته باشند ، نیازمند مکانی برای حضور 4هزار نفر جمعیت به همراه شام هستیم که چنین مکانی در اختیار نیست.

حاجیان با بیان اینکه پیشنهاد دادیم از کارگران نمونه هر یک از سازمان های شهرداری قدردانی شود، ادامه داد:‌ قدردانی از معلمان نمونه ساری هم انجام می شود که این اقدام برای نخستین بار نیست بلکه در گذشته هم اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد:کارهای عمرانی مجموعه ورزشی محله آذربایجانی ها هرچه سریع تر به پایان برسد چراکه نیاز مبرم به این فضا داریم.

 حاجیان با اشاره به خلا مکان فرهنگی ، اظهار داشت:‌ این موضوع در بودجه امسال پیش بینی شود.


  • چهارشنبه 23 فروردين 1391-0:0

    سپاه بيشترين حامايتها رو از اينها كرده . اينها ضعف خودشون و ميخواهند بندازند گردن كسي ديگه . مظلومتر از سپاه گير نياوردين ؟ اصلا اون پل شما استاندارد نيست آقاي نقيبي . بي توجيح . غير مهندسي و غير اصولي .

    • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 22 فروردين 1391-0:0

      آقای نقیبی،سعی کنیدبایک تیم مجرب کارشناسی،باعزیزان سپاه واردمذاکره شویدخداراخوش نمی آیدپروژه ی به این مهمی بادلایل نه چندان موجه،به تعطیلی بینجامد،سپاه ازمردم وبامردم است،مگردرطول این سالهابرای عزیزان سپاه ازناحیه مردم ساری اتفاق خاصی افتاده که،حساسیتهای اینگونه رادراذهان مشوش وبانظرسوء نگاه کنیم؟که بله بنا به آن دلیل کاری، این عظمت خدمات راناباورانه معطل نماییم،این نشان ضعف وعدم قاطعیت مدیران شهرداری ناشی ازضعف نظارتی شورا راتوجییه ننمایید

      • سه شنبه 22 فروردين 1391-0:0

        احتمالا ارتفاع كمربندي سمسكنده تا پل ولي عصر رو با هوا پر كردند . خرجي نداشت كه آقا جون . چرا اينقدر حرص ميخوري . پول بيت المال كه به من و تو ربطي نداره . آقاي هاشمي هست همه رو اون دنيا خودش جواب ميده .

        • سه شنبه 22 فروردين 1391-0:0

          از معاون عمرانی استاندار هیچی نگید که همه از کاراش خبر دارن!!! ایشون باید یاد اون دنیا هم باشه!!!!
          هیچکی توی این مملکت نیست ، معاون عمرانی استانداری مازندران رو نظارت کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • دوشنبه 21 فروردين 1391-0:0

            آقای آقامیری درخصوص جذب ...کنتور دارد؟

            • دوشنبه 21 فروردين 1391-0:0

              آقاي نقيبي شهردار واسه 22 بهمن چه كرد ؟ بلوار دانشگاه ترافيكش منفجر كننده است . چرا از آقاي حجازي شهردار مهندس !!! بازخواست نمي شود كه چرا براي تملك اراضي 22 بهمن زير بار صورتجلسه با وزارت راه و شهرسازي رفتن و پذيرفتن كه 25 ميليارد تومان از پول شهرداري را براي تملك ارازي اين منطقه اختصاص دهند ؟ اميدواريم كه به خاطر صندلي نرمشون اين كار و نكرده باشند . و دسته گل شما در پل ولي عصر هم شاهكاري ديگر است !!! حالا صداش رسيده كه معاون عمراني استاندار هم تازه از را رسيده و ميخواهد حد فاصل 3 راه جويبار تا گارد جنگل رو هم تونل بزنه ! آقاي معاون استاندار اون پروژه هايي كه افتتاح كردي كافيه ! شما مدافع حقوق بيت المال در خرج كردن هستيد . چطور اجازه داديد كه كمربندي سمسكنده تا پل ولي عصر تا 12 متر بالا بياد و به اون تائيديه بديد ؟ چطور تونستيد با اون مشاور و پيمانكار و مهندس ناظر تصويه حساب انجام بدهيد ؟ بيت المال .... روزي همه بايد پاسخگو باشيم . هم من و هم شما . مخصوصا گروه نظارت فني استانداري و شخص معاون عمراني استاندار

              • دوشنبه 21 فروردين 1391-0:0

                احداث تونل برای کمربندی شمالی؟!!!


                ©2013 APG.ir