تعداد بازدید: 2595

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 21 فروردين 1391-17:8

استاندار قول داد،مردم کمک نمی کنند

عضو شورای اسلامی شهر سورک گفت: وعده استاندار مبنی بر تامین باقیمانده هزینه مجتمع فرهنگی سورک ،مانع از کمک مردم شده است/ موارد متعددی را در ملاقات با استاندار مطرح کردم اما توفیقی حاصل نشد/پس از وعده استاندار مردم برای مجتمع فرهنگی کمک مالی نمی کنند.


مازندنومه:محمد محمدزاده اظهار داشت: گلزار شهدای سورک یکی از زیباترین مزارهای استان است که هر هفته در حدود دو هزار نفر برای زیارت قبور شهدا و زیارت اهل قبور به این مکان می آیند.

 وی گفت: سورک تنها روستایی بوده است که در زمان جنگ ، کل شهدا را در یک مکان دفن کرد و اینکار با تدبیر در آن زمان انجام شده بود.

به گزارش خبرنگار ما این پدر شهید با بیان اینکه در آن زمان مکان فعلی قبور شهدا را ممنوع الدفن کرده بودیم افزود: اینکار باعث اعتراض عده ای از مردم شد که با خرید هزار متر زمین دیگر برای دفن اموات این مشکل مرتفع شد.

 وی گفت:بعد از گلزار شهدای ملامجدالدین ساری ، مزار شهدای سورک دومین مکانی است که توسط بنیاد شهید استان کلنگ زنی شد و با کمک مردم این یادمان زیبا ساخته شده است.

 عضو شورای اسلامی سورک ادامه داد: البته این مکان هنوز ناتمام است و رنگ آمیزی و برقکاری در آن هنوز انجام نشده است.

محمد زاده با بیان اینکه بیشتر مراسم عمومی در سطح شهر از دسته روی روز عاشورا گرفته تا نماز عید فطر و قربان در این مکان برگزار می شود ، افزود: در سال 87 با کمک های مردمی در حدود 600متر مربع از زمین قبرستان را برای احداث مجتمع فرهنگی اختصاص دادیم.

وی گفت: تاکنون 80 درصد کارها انجام شده است و مردم در حدود 100 میلیون تومان برای ساخت این مجموعه کمک کرده اند.

محمدزاده با بیان اینکه در ملاقات چهره به چهره استاندار و مدیران کل با مردم میاندرود ایشان از اولین جایی که بازدید کردند مزار شهدا و مجتمع فرهنگی بود ، افزود:استاندار محترم هم قول زیباسازی معماری یادمان شهدا و هم کمک جهت اتمام مجتمع فرهنگی را دادند.

این عضو شورا گفت:مهدس طاهایی بین خطبه های نماز جمعه در سخنرانی خود نیز بر این امر تاکید و قول مساعد همکاری در این زمینه را عنوان کردند که از آن تاریخ به بعد مردم نیز با توجه به وعده استاندار برای مجتمع فرهنگی کمک مالی نمی کنند.

وی ابراز داشت: تاکنون از هیچ نهاد و سازمانی برای ساخت این مجموعه هزینه ای دریافت نکرده ایم که امیدواریم با عنایت استاندار محترم این کار به سرانجام برسد.

بر اساس این گزارش،محمدزاده با اشاره به اینکه در مراسم نمادین ورود حضرت امام(ره) در 22 بهمن سال قبل در فرودگاه دشت ناز نیز از ایشان درخواست مساعدت کردم ، افزود: تاکنون اقدام خاصی صورت نپذیرفته است.

عضو شورای اسلامی سورک گفت: موارد متعدد دیگری را هم در ملاقات با استاندار مطرح کردم اما توفیقی حاصل نشد.

وی گفت: برای اتمام این پروژه در حدود 50 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.


  • بنده ی خداپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 24 فروردين 1391-0:0

    کدوم قول این آقا عملی شد ...!؟
    حرف تا عمل خیلی فاصله داره.

    • یکی از مردم سورکپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 23 فروردين 1391-0:0

      استاندار عزیز خیلی زحمت میکشی ها !! بی زحمت قول نده پنجاه میلیون دیگه رو هم خودمون میدیم !!
      مهم این بود که تو نماز جمعه خودی نشون بدی ؟
      بی خیال تموم شد!تا سخنرانی دیگه با پول مردم ساخته میشه !خودت رو اذیت نکن!

      • دوشنبه 21 فروردين 1391-0:0

        ماازنماینده اش خیری ندیدیم تا به برسه به آقای استاندار...........................
        همش حرفه


        ©2013 APG.ir