تعداد بازدید: 2640

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 فروردين 1391-19:43

طاهایی:نفي دستاوردهاي دولت هاي قبل به معناي نفي امام و رهبري است

در نشست مطبوعاتی استاندار مازندران مطرح شد:هيچ گاه از بيان انتقاد و گلايه ناراحت نشدم/مديري كه ادبياتش ، ادبيات ستيز با اهل رسانه باشد،مدير بنده نيست/هفته آینده مدیرکل راه و شهرسازی مازندران معرفی می شود/: جدا شدن و تفكيك مازندران مستقل و يكپارچه راه حل اصولي و منطقي نيست/ طاهايي اهل دوئل نيست و خود معترف به كاستي هاست/يكبار مدير كارخانه نساجی را تلفني تهديد كردم /(1-گزارش)


مازندنومه،محمداسماعیل بخشی سورکی:اولين نشست خبري استاندار مازندران با اصحاب رسانه در سال 91 پیش از ظهر پنج شنبه درمحل استانداري مازندران برگزار شد.

كمال رستمعلي در آغاز اين مراسم با تشكر از همراهي خبرنگاران در راستاي توسعه و تعالي استان ابراز داشت: وظيفه خود مي دانم از تمام خبرنگاران مخصوصا چند خبرنگاري كه در ايام انتخابات در ستاد انتخابات كشور حضور فعال داشتند تشكر كنم.

رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استاندار مازندران با اشاره به توزيع فرم هاي مخصوص ارزيابي مديران و روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي و همچنين سايت هاي فعال در عرصه اطلاع رساني در استان افزود:يكي از كارهاي جديد شوراي اطلاع رساني، نظرسنجي از اصحاب رسانه در راستاي شناخت مديران ، مطبوعات ، سايت ها و روابط عمومي هاي برتر است.

رستمعلي همچنين به گلايه خبرنگاران شهرستاني از مديران ادارت و سازمان ها اشاره كرد و گفت: بسياري از خبرنگاران در اين مورد به بنده تذكر داده اند كه با مراجعات مكرر به روساي سازمان ها، مديران مربوط حاضر به مصاحبه و پاسخگويي نيستند و به مديران كل استان ارجاع مي دهند.

*مديري كه ادبياتش ، ادبيات ستيز با اهل رسانه باشد، مدير بنده نيست

علي اكبر طاهايي در آغاز سخن با تبريك سال نو و تشكر از همه فعالان عرصه خبر اظهار داشت:اين نشست به سبب ديدار دوباره دوستان و مسئولان و هم از جهت سپاسگزاري از خبرنگاران تشكيل شده است.

وي با بيان اينكه سخن مجموعه دستگاه هاي اجرايي روايتش از زبان استاندار بيان مي شود افزود:اين همان گفتمان دولت خدمتگزار است.

استاندار مازندران با بيان اينكه هيچ گاه از بيان انتقاد و گلايه از خود و يا مدير دستگاه هاي اجرايي ناراحت نشده ام ، افزود:از تمام كساني كه با بيان انتقاد و ارائه راهبرد و كشف نارسايي ها و بيان مشكلات ما را در رسيدن به اهداف متعالي اسلام و انقلاب ياري كردند تشكر مي كنم.

وي گفت: گاهي انتقاد، در موضع انصاف هم بيان نشده امابنده از آنها نيز تشكر مي كنم ، چرا كه همين آزادي بيان، از دستاوردهاي انقلاب است كه مرهون انديشه هاي متعالي امام راحل (ره) و خون شهداست.

طاهايي با اشاره به توسعه و افزايش وسايل ارتباط جمعي و سهولت در امر اطلاع رساني افزود: كار نشر اطلاعات علي رغم توسعه ابراز نيازمند استفاده از سخت افزار و صرف بودجه است.

وي گفت: با توجه به سرعت انتشار و افزايش حجم بالاي اطلاعات بحث رقابت بين رسانه ها نيز از اهميت بالايي برخوردار است.

استاندار مازندران با بيان مشكلات خبرنگاران در اين حوزه و بهره نبردن آنها از امكانات دولتي اظهار داشت:بنده درك مي كنم در شرايطي كه قرار بود با هدفمند سازي يارانه ها، قميت ها به سمت واقعي شدن پيش رود، خبرنگاران با مشكلات و مضيقه هاي مالي فراواني روبرو هستند.

وي ادامه داد: اگر عضو يك رسانه نتوانست در درج خبر و دسترسي به واقعيت آن وظيفه خود را درست انجام دهد، مديران و همكاران بنده نبايد آنها را ملامت كنند.

طاهايي تاكيد كرد: مديري كه ادبياتش ، ادبيات ستيز با اهل رسانه باشد، مدير بنده نيست اما خبرنگارن نيز نبايد در اين حوزه درخواست هاي غير منطقي داشته باشند.

*باید به مدیر جدید تسلیت گفت

استاندار به خدمات بنياد مسكن در بعد از پيروزي انقلاب اشاره كرد و گفت:اين بنياد هفت هزارمین واحد خود را در سال 90 به بهره برداري رسانده است.

وي ابراز داشت: پرونده مقاوم سازي 115 هزار واحد مسكوني هم تاكنون در روستاها به پايان رسيده است.

استاندار مازندران با بيان اينكه يكي از دغدغه هاي بنده در اوايل انقلاب و زماني كه به عنوان فرماندار خدمتگزار مردم بودم همين بحث توجه به روستاها بوده است،افزود: تاكنون 220 هزار سند زمين و ملك در روستاها صادر شده است.

وي از حضور مهندس تابش-مديركل بنياد مسكن كشور-در هفته آينده در استان خبرداد و ابراز داشت:در هفته پيش رو بسياري از پروژه هاي بنياد مسكن از غرب مازندران تا شهرستان قائم شهر افتتاح خواهد شد.

استاندار مازندران با بيان اينكه پذيرفتن مسئوليت امري خطير در نظام اسلامي است افزود:هفته آينده بين سازمان مسكن و شهرسازي و اداره راه بايد يك مدير به عنوان مدير هر دو دستگاه ادغام شده معرفي شود.

وي گفت: بايد به مديري كه معرفي مي شود جاي تبريك، تسليت گفت چرا كه حجم بالاي كار و پاسخگويي در محضر خداوند كار بسيار دشواري است.

*طاهايي اهل دوئل نيست

طاهايي در بخش ديگري از سخنان خود به اختصاص بودجه به شهرهاي غربي استان اشاره كرد و گفت: جدا شدن و تفكيك مازندران مستقل و يكپارچه راه حل اصولي و منطقي نيست بلكه بايد كاستي ها را رفع كرد.

وي با بيان اينكه بنده اصحاب رسانه را محرم تر از برخي مديران اجرايي استان مي دانم افزود: محرم به اين معنا كه بسياري از دوستان رسانه حساسيت هاي موجود در كشور را درست درك مي كنند و با تحليل مناسب اخبار را در جهت توسعه و پيشرفت استان پوشش مي دهند.

استاندار مازندران از رسانه ها خواست تا به جاي درگير كردن افكار جامعه با عزل و نصب ها و ماندن و رفتن مديران،به مسايل مهم تر بپردارند تا مازندران به شان واقعي خود در كشور دست يابد.

وي گفت: اگر مازندران نتوانست به جايگاه و تراز حقيقي خود دست يابد دولت مقصر نيست بلكه شخص طاهايي مقصر است چرا كه نتوانسته است از تمام ظرفيت هاي استان در جهات پيشرفت و توسعه استان استفاده كند.

وي گفت: طاهايي اهل دوئل نيست و خود معترف به كاستي ها است چرا كه نتوانست از ظرفيت هاي رسانه اي و همچنين از پتانسل هاي بالقوه استان در جهت هم افزايي استفاده كند.

طاهايي در خصوص مصاحبه نکردن مديران سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي در شهرستان ها هم اظهار داشت: اين دستور نه مدير كل آن اداره، بلكه وزير محترم است چرا كه گاهي مديري با بی اطلاعی، اطلاعات غلط به خبرنگار و مردم مي دهد اما در مجموع فرمانداران شهرستان ها بايد در اين موارد هماهنگي كرده و پاسخگو باشند.

*مدیر کارخانه نساجی را تهدید کردم

در ابتداي جلسه پرسش و پاسخ طاهايي با اشاره به سئوال خبرنگار مازندنومه در خصوص مشكل صنايع تعطيل شده در استان و كارگران معترض نساجي و كشت و صنعت اظهار داشت:فروش زمين هاي نساجي و پرداخت معوقات كارگران نساجي حرف درستي است.

وي ادامه داد: در 21 آذر ماه دستور رئيس جمهور در افتتاح مسكن مهر براي احتساب سوابق بيكاري كارگران نساجي منتج به تجميع مشكل كل كارگران نساجي در كشور شد كه در حدود 4800 نفر بودند در صورتي كه كاگران نساجي در حدود 300 نفر بودند.

طاهايي با بيان اينكه اين مصوبه بار مالي 300 ميلياردي براي سازمان تامين اجتماعي داشت و به لجاظ قانوني دولت حق ندارد با مصوبات خود بار مالي بر تامين اجتماعي تحميل كند، افزود:به همين علت اينكار با چالش مواجه شد.

وي گفت: تعداد 100 نفر از اين افراد آماده بازنشسته شدن هستند اما در تحقق اين امر كارفرما نيز بايد حركتي كند.

استاندار مازندران با بيان اينكه كريمي- استاندار سابق مازندران- كار بزرگي در جذب سرمايه گذار خارجي براي نساجي قائم شهر انجام داد افزود:اما اينكار با مشكلاتي از سوي كارفرما همراه بود كه از آن جمله انتقال با تاخير سهام،لحاظ ملاحظات در اعلان دارايي كارفرما و اينكه نساجي و بانك ملي در ليست تحريم امريكا قرار داشتند.

وي با مثبت ارزيابي كردن رايزني ها در اين خصوص گفت:خانم مهندس نصراللهي كه خود دانش آموخته نساجي ، مديرعامل نساجي و مشاور وزارت خانه صنايع است، با تحقيق كارشناسي در اين مورد، موضوع كارخانه نساجي را در مسير احيا عنوان كرد.

وي همچنين با بيان اينكه يكبار مدير اين كارخانه را تلفني تهديد كردم ، افزود: به او گفتم كه اگر همكاري نكند دستور مي دهم ماشين ها را از درون جعبه در بياورند و ببرند بفروشند.

طاهايي كارهاي تخصصي احداث پالايشگاه و مسايلي كه مرتبط با تملك زمين است را در حوزه مرتبط با مديربت برنامه ريزي و معاون سياسي و امنيتي دانست و گفت:اين دو معاونت در بسياري از موارد،ماموریت هاي شان در هم تنيده است و اين موضوع منافاتي ندارد.

*65درصد بودجه تخصیص نیافت

استاندار مازندران همچنين در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگر مازندنومه در خصوص ترويج فرهنگ بومي ، برگزاري و حمايت از كارهاي فرهنگي و جشن هاي خياباني و همچنين انتقال فرهنگ مازني به نسل بعد اظهار داشت:دكتر احمدي نژاد بودجه فرهنگي استان را در لايحه بودجه75 ميليارد تومان لحاظ كرد اما با ملاحظات قانوني مجلس اين مقدار به 56 ميليارد تومان كاهش يافت.

وي آخرين تخصيص اين اعتبارات را 35 درصد رقم ذكر شده در استان عنوان كرد و گفت:65 درصد ديگر تخصيص پيدا نكرد و به استان نيامد اما همين اندازه نيز بودجه قابل توجهي بود.

طاهايي همچنين به اختصاص 100 ميليون تومان براي دانش نامه و 100 ميليون تومان ديگر براي كنگره ابن شهر آشوب در پايان سال 90 خبر داد و گفت:نشست تفصيلي پيرامون مسايل ياد شده به زودي تشكيل خواهد شد.

*همه دستگاه ها بايد پاي كار باشند

حجت الاسلام عباسعلي ابراهيمي نيز با تشكر از خبرنگار مازندنومه كه هم نقاط مثبت موضوع را بيان كرد و هم از اجرايي نشدن برخي كارها انتقاد كرد،افزود:حركت هاي انجام شده در راستاي بودجه اختصاص يافته بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:استاندار نيز در بالاترين سطح با دستگاه فرهنگي تعامل داشت و تلاش همكاران بنده در اداره ارشاد و دستگاه هاي ذيربط احياي مسايل فرهنگي و ديني و همچنين ايجاد نشاط در جامعه است.

ابراهيمي به تقويت بخش اطلاع رساني و استفاده مطلوب از ظرفيت رسانه ها اشاره كرد و گفت: برنامه ريزي در جهت خود باوري و تشكيل دوره هاي علمي و تخصصي براي نويسندگان و اهالي قلم از ديگر كارهاي اين اداره در راستاي خدمت رساني به خبرنگاران بوده است.

مدير كل ارشاد اسلامي مازندران ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انجام كارهاي ابداعي ، حفظ دستاوردهاي معنوي، رشد و شكوفايي استعداد هنري جوانان و استفاده از نظرات آنها در اتاق هاي فكر را از ديگر برنامه هاي فرهنگي اداره ارشاد عنوان كرد.

وي همچنين از محوريت سه موضوع كار تقويمي ، فعاليت و تلاش متناسب با جغرافياي هر شهر و همچنين كارهاي نمايشگاهي و جشنواره اي را از اصول برنامه ريزي ارشاد در استان برشمرد.

ابراهيمي از فعاليت هاي اعتقادي جهت ترسيم ماهيت جامعه و شناساندن به نسل نو خبر داد و گفت: اينكار به شكل مدن و با برنامه ريزي در حال انجام است.

مدير كل گردشگري استان نيز در پاسخ به اين سئوال خبرنگار مازندنومه ابراز داشت: مبناي نوروز 91 كار فرهنگي بوده است.

وي از همه رسانه ها، چه كساني كه خبرهاي ستاد تسهيلات نوروزي را پوشش دادند و چه كساني كه با انتقاد به مسايل پرداختند قدردانی کرد و افزود:با تشكيل كميته هاي 9 گانه فعاليت هاي مختلف هنري و فرهنگي را در سطح استان پيگيري كرديم.

فرزانه برگزاري عروسي هاي محلي ، جشنواره هاي هفت سين، سبزينه و طرح آرايش بهاري را از جمله برنامه هاي نوروز 91 برشمرد.

وي همچنين از برگزاري جشنواره بين المللي اقوام ايران زمين با حضور كشورهاي عضو اكو در پايان شهريور ماه امسال خبر داد.

مديركل گردشگري استان مازندران با اشاره به اينكه تعهد استان براي جذب گردشگر در حدود يك ميليون نفر است افزود:اگر اين ستاد تسهيلات جمع شود نمي توانيم به تعهدات خود در اين قبال عمل كنيم.

فرزانه ادامه داد: همه دستگاه ها بايد پاي كار باشند تا بتوانيم استان را در اين حوزه به جايگاه واقعي خود برسانيم.

*من درباره شیرین سازی آب خزر چیزی نگفتم

استاندار مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار دنياي اقتصاد نيز در خصوص پروژه شيرين سازي آب درياي خزر عنوان كرد:من در هيچ جا و با هيچ رسانه اي در اين خصوص سخن نگفته ام و اگر شما از جانب من خبري داريد مستند ارائه كنيد.

وي گفت:بايد مشخص شود فردي كه اين حرف را زده چه كسي بوده است اما بنده در اين خصوص اظهار نظري نكرده ام.

طاهايي ابراز داشت:اين طرح از زمان قبل از آقاي هاشمي رفسنجاني مورد بررسي قرار گرفته بود اما هيچ دولتي توانايي و جرات انجام آن را نداشت اما به زودي با حضور رئيس جمهوری، خود ايشان در اين خصوص توضيحات لازم را خواهند داد.

استاندار مازندران گفت: سربسته عرض مي كنم در صورت اجرايي شدن اين طرح براي اشتغال منطقه و استان دستاوردي بزرگ خواهد بود چرا كه سرمايه اي بيش از 10 ميليارد دلار در اين حوزه اختصاص خواهد يافت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به گلايه خبرنگار این نشریه درباره بانك ها اظهار داشت: بنده هم در اين حوزه با شما موافقم اما اينكه اصلا كاري انجام نشده است درست نيست.

طاهايي با اشاره به اينكه اگر منظور ارضاي نياز برخي از مردم و عدم تحقق مطالبه برخي ديگر از مردم باشد مسئله درستي عنوان شده است، اما اگر به اين مفهوم كه چون كار بنده حل نشد پس تصميمات گرفته شده در اتاق بازگاني با حضور روساي بانك ها بي فايده بوده حرف درستي نيست.

وي ادامه داد:استاندار در موضوع بانك ها نقش نظارتي دارد چرا كه بانك ها با فرمان اداره نمي شوند و بايد طي يك پروسه مشخص و با برنامه ريزي و مديريت درست تصميم اخذ شود.

استاندار مازندران روند حركت بانك ها را در راستاي حل مشكلات مردم ارزيابي كرد و افزود:صدور احكام جديد دليلي براي استمرار بر اين حركت بانك هاست.

عشريه رئيس اتاق بازرگاني نيز در اين خصوص گفت:در راستاي اهداف شوراها ، كميته پرداخت معوقات را برگزار كرديم و در حدود 30 جلسه برگزار شد.

وي از تكميل 265 پرونده و تعيين تكليف 160 ميليارد تومان خبر داد و گفت:سامان دهي معوقات از اصلي ترين برنامه هاي ماست.

استاندار مازندران در خصوص دستاوردهاي سفرهاي خارجي بازرگانان و تجار اظهار داشت:277 ميليون دلار در سال 90 صدور كالا از گمرك صورت پذيرفت كه نسبت به سال قبل 43 درصد افزايش داشته است.

وي گفت: اين آمار نشان دهنده اين است كه علي رغم تحريم عليه ايران عقب گردي در حوزه صادرات صورت نپذيرفته است.

عشريه نيز در پاسخ يه اين سئوال اهداف هيئت هاي خارجي را شناسايي بازار هدف براي محصولات استان دانست و گفت:در سلیمانيه عراق 6 تفاهم نامه همكاري امضا شد و همچنين كارگروه صنعت و ساختمان قراراست بيش از 10 هزار واحد مسكوني در آنجا احداث كند.

وي گفت:علاوه بر اين سليمانيه بازاري است كه توسط آن مي توان به بازارهاي جهاني ديگر دسترسي پيدا كرد.

*تخصیص 5 ميليارد ريال براي زيباسازي مبادي ورودي استان

طاهايي موضوع زيباسازي شهرها را نيز از برنامه هاي در دست اجرا عنوان كرد و گفت: با تشكيل كميسيون زيباسازي توسط مدير كل دفتر فني مبادي ورودي شهرها بازسازي مي شود.

وي گفت:در سال هاي قبل به جهت اينكه مبادي ورودي و خروجي از اعتبار و ارزش كمتري برخوردار بود بيشتر مغازه هاي مكانيكي و آپاراتي در آنجا قرار داشت اما اكنون با گسترش شهر و تبديل شدن اين زمين ها به مكان هاي با ارزش بايد اعتبار مناسبي جهت تملك در اختيار استان قرار گيرد.

استاندار مازندران ترويج فرهنگ زيباسازي و توجه به گل و گياه را از برنامه هاي مهم قابل توجه دانست و گفت:بايد اين فرهنگ با ترويج ارشاد، گردشگري و رسانه ها بومي شود.

وي انجام اين گونه مسايل را تابع گذشت زمان برشمرد و افزود:بايد اين فرهنگ نهادينه شود تا مردم هم اين مطالبات را از شهرداران خود بخواهند.

طاهايي از اختصاص 5 ميليارد ريال براي زيباسازي مبادي ورودي استان خبر داد و گفت: اين موضوع را با جديت پيگيري خواهم كرد.

* ماشين هاي حاوي مواد الكلي بيمه مي شوند

استاندار مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري در خصوص افزايش آمار اعتياد و نبود امنيت براي پيگيري مسايل اجتماعي توسط خبرنگاران گفت:البته نيروهاي تلاشگر انتظامي همواره همراه و كمك كار دستگاه هاي اجرايي بوده اند.

وي با بيان اينكه نوروزبانان امسال 13 هزار نفر از پرسنل خدوم نيروم انتظامي بودند افزود:البته برخي نارسايي ها هم وجود دارد كه بايد اصلاح شود.

استاندار مازندران با اشاره به حضور نيروهاي ضد انقلاب و دشمنان در پشت قضيه مواد مخدر و مشروبات الكلي ابراز داشت: در سلیمانيه عراق متوجه شدم كه ماشين هاي حاوي مواد الكلي با سرنشين و كليه محتويات بيمه مي شوند و حتي پول اين وسايل را هم بعد از فروش از آنها دريافت مي كنند.

طاهايي موضوع اعتياد را بسيار پيچيده عنوان كرد و گفت: اين موضوعات با يك دستور و چهار تا بخشنامه قابل حل نيست بلكه بايد اصولي رفتار كرد تا موضوع مديريت شود.

* كساني كه براي اقتصاد اين مملكت تصميم مي گيرند انسان هاي برجسته اي هستند

وي همچنين به گراني ها و افزايش قميت در بازار اشاره كرد و گفت: مسايل اقتصادي هم از آن نمونه مسايلي است كه بسيار پيچيده است.

طاهايي ادامه داد: شما مطمئن باشيد كساني كه براي اقتصاد اين مملكت تصميم مي گيرند انسان هاي برجسته اي در علم اقتصاد هستند اما در جايي كه موضوع به اين شكل گره مي خورد بايد تعامل و هم افزايي كرد.

وي گفت:اقتصاددانان و بزرگان اقتصاد كشور اگر مي توانستند با وجود اين همه دشمني و تحريم نسخه درماني براي اقتصاد كشور بپيچند تاكنون اينكار را كرده بودند اما به هر حال بايد ايجاد تشنج و ترويج ياس و نااميدي در جامعه خودداري كرد.

عظيمي مدير كل جهاد كشاورزي استان نيز در خصوص افزايش نرخ شير اظهار داشت:يكي از اين عوامل نوسانات نرخ در بازار است اما در مجموع در بخش خريد از دامدار نسبت به ساير استان ها اينكار با قميت پايين تري صورت مي پذيرد.

وي گفت:با وجود قميت كنوني شير در بازار هنوز اين قميت، قميت واقعي نيست و قميت تمام شده يك ليتر شير در واحد هاي صنعتي در حدود 620 تومان است.

عظيمي گفت:البته به اين ميزان هزينه حمل و نقل ، كرايه و صنايع تبديلي هم اضافه مي شود تا به دست مصرف كننده برسد.

اصغر زاده معاون صنعت، معدن و تجارت استان نيز در اين باره گفت:بهاي تمام شده شير هم تابع دستمزدها و هم تابع هزينه هاي سربار است.

وي با بيان اينكه مواد اوليه شير كه همان شير خام است در پايان سال 90 در حدود 425 تومان بوده است افزود:شير صنعتي در هر كيلو به قميت 750 تومان به واحدهاي صنعتي ارائه مي شود.

اصغرزاده گفت: در سال قبل با توجه به مصوبات دولت در سه مقطع اجازه افزايش داشيم كه در حال حاضر شير 900 گرمي با2.5 درصد چربي 750 تومان عرضه مي شود.

وي همچنين در خصوص درج نشدن وزن گرمي شير روي پاكت ها گفت: واحدهاي توليدي پروانه و مجوز توليد را از مراكز دانشگاهي مي گيرند و ما متناسب با آن پرونده اي كه مي گيرند اجازه توليد به آنها مي دهيم كه بعضا به علت اينكه مجوز كلي آنها مشخص است از قيد وزن شير روي پاكت ها خودداري مي شود.

*با آيت الله نظري و آيت الله طبرسي گفتگو كرديم

استاندار مازندران در انتهاي اين مراسم با بيان اينكه نقد دولت هاي گذشته ايرادي ندارد اما نفي آنها درست نيست افزود: نفي دستاوردهاي دولت هاي قبل به معناي نفي امام و رهبري است.

وي با بيان اينكه ايجاد فرصت شغلي با اشتغال پايدار دو مقوله جدا از هم اند افزود:دولت اعلام كرد به ازاي هر 60 متر مربع يك فرصت شغلي ايجاد شده است نه اينكه اشتغال پايدار صورت پذيرفته است.

استاندار مازندران در خصوص جانمايي نيروگاه زباله در استان نيز گفت: تصميم گيري در مورد اين مسايل در حوزه تخصصي محيط زيست كشور است.

وي با بيان اينكه در وين و توكيو نيروگاه در داخل شهر قرار دارد افزود:بنده در ساري زمين نداشتم وگرنه در خود شهر اين نيروگاه را احداث مي كردم.

طاهايي گفت: در اين مورد با آيت الله نظري و آيت الله طبرسي هم گفتگو كرديم كه ايشان گفتند اگر تمام كارهاي شما ماندگار نباشد، اينكار شما ماندگار خواهد بود.

وي گفت:احداث نيروگاه يك كار بزرگ علمي و تخصصي و هر كسي وظيفه ندارد در اين موضوع ورود پيدا كند چرا كه بايد با مباني كارشناسي اين موضوع رسيدگي شود.

طاهايي ادامه داد: البته ما تنها بايد در مورد نوع سيستم به كارگيري در جزييات كارخانه نظارت كنيم كه در مجموع كار انجام شده به نفع مردم استان باشد.


  • کارگر نساجیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 26 فروردين 1391-0:0

    جناب استاندار شما در جلسه ای در21اسفند درمحل استانداری طی یک صورتجلسه رسمی باهمراهی تمامی مدیران زیربط مصوبه ای را ازتصویب گذراندیدکه دران تامین اجتماعی موظف شد 295نفررابااین قطعییت که مشکل بیمه بیکاری توسط دولت حل شده است بازنشست کندامروزبرای کارگران پذریرفتنی نیست که شما بدنبال بهانه ای برای عدم اجرای ان مصوبه باشید(وصدالبته زیبنده جنابعالی هم نیست)اگر این مشکلات بود چرا انروز ان مصوبه توسط مدیر کل تامین اجتماعی امضاءشد؟ایشان میتوانست مقاومت کند وان صورتجلسه راامضاءنکندماعید امسال را فقط با وعده و باجیبهای خالی پشت سر گذاشتیم به این امید که اگر سرمایه گذار ونماینده حامیش مارادرطول دوسال گذشته با دروغ ووعده های توخالی سرکار گذاشتندجنابعالی با ورودتان به این شیوه زشت پایان میدهید وباقول شما ما همه بازنشست میشویم واز دست این به زعم ما کلاه بردار بین الملل خلاص میشویم. ما همچنان منتظریم...

    • نمایدگان کارگران نساجیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 25 فروردين 1391-0:0

      درکنارتشکر ازاقای استاندار اولا بخاطر پیگیریهای سرسختانه شان در ارتباط باحل مشکلات نساجی مازندران ودوماالبته بیشتربخاطر سعه صدر بزرگمنشی ومحبت واحترام ایشان به جامعه دردمند کارگری که انصافا جای تقدیر داردلازم است نکاتی را متذکر شویم.1- متاسفانه برخلاف سیره پسندیده جناب استاندارگاها زیر مجموعه ایشان با نمایندگان کارگران برخوردمناسبی نداشته وحتی از پذیرفتن انان نیز خودداری مینمایند!!2- متاسفانه دیدن ایشان ورساندن پیام جامغه کارگری به ایشان درشرایط عادی ازهفت خان رستم هم سخت تر است که البته اگر مورد بیان شده دربند1اصلاح شود شاید نیازی به ایجاد مزاحمت زیاد برای ایشان نباشد(والبته اینکه ما هم در صورت ایجاد یک پل ارتباطی سهل تر با ایشان ملاحظه وقت ایشان را مینمائیم وجزءدرموارد خیلی ضروری مزاحم ایشان نخواهیم شد3- امید واریم این سنت حسنه ایکه جناب استاندار محترم درپیش گرفته اند (منظورهمین حضور چند نماینده کارگری در جلسات تصمیم گیری برای کارگران است)تداوم یابد تا انشاءالله درسایه این هم اندیشی تصمیماتی درخور ومرضی الطرفین اتخاذ شود.با ارزوی استانی اباد وپیشرودرسایه مدیریت ایشان وهمه دلسوزان نظام واستدعای توفیق وسلامتی برای همه خدمتگزاران مردم ونظام


      ©2013 APG.ir