تعداد بازدید: 2894

توصیه به دیگران 1

جمعه 29 ارديبهشت 1391-16:42

رسولی:نوبت ماست که غرب را تحریم کنیم

امام جمعه میاندرود گفت:در صورتی که غرب و امریکا در نشست بغداد عقب نشینی نکند، نوبت ایران است که تحریم ها را آغاز کند/مسئولان نباید حتی در روی کاغذ با غرب مسامحه کنند.


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی: امام جمعه میاندرود گفت:در صورتی که غرب و آمریکا در نشست بغداد عقب نشینی نکند، نوبت ایران است که تحریم ها را آغاز کند.

سید مجتبی رسولی درخطبه های این هفته نماز جمعه میاندرود ضمن اشاره به نشست استانبول و عقب نشینی تلویحی غرب اظهار داشت: مسئولان نباید حتی در روی کاغذ با غرب مسامحه کنند.

 وی گفت:ایران باید پیشرفت های علمی و هسته ای خود را به رخ غرب کشانده و آمریکا و کشورهای غربی بدانند که اگر عقب نشینی نکنند این بار نویت ایران است که تحریم های خود را علیه این کشورها آغاز کند.

رسولی ابراز داشت:این قدر قدرت داریم و پیشرفت کرده ایم که دنیا را وادار به عقب نشینی کنیم و اکنون هم اثرات کوچکترین تحریم ایران در کشورهای غربی و امریکایی قابل مشاهده است.

 وی به اول خرداد و سالروز اعمال تحریم ایران توسط امریکا در سال 59 اشاره کرد و اظهار داشت:این محاصره ها و تحریم ها نه تنها به ضرر ما نشد بلکه باعث شد تا فکرها و مغزها به راه افتاد و جوان ها وارد میدان اقتصادی شدند.

 امام جمعه میاندرود امروز استکبار جهانی با وجود اعمال تحریم های سخت علیه ایران متعجب مانده است که چگونه این کشور با این وضع به جایی رسیده است که یکی از قدرت های برتر سیاسی و نظامی در منطقه و جهان است.

 وی همچنین به روشن شدن مشعل نفتی در دریای مازندران اشاره کردو افزود:وزیر نفت اعلام کرده است که با وجود بسیاری از حوزه های نفتی، نفت دریای مازندران یکی از بهترین نفت ها و محصولات جهان است.


  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 30 ارديبهشت 1391-0:0

    حاج آقا درست می فرمایند. الآن دیگه نوبت ما است ولی نمی دانیم با چه زبانی آنها را تحقیر کنیم که حسابی احساس حقارت کنند. ما چی رو باید تحریم کنیم. ما مثلاً بخواهیم نفتمان را تحریم کنیم. الآن عربستان و عراق دارند چهار نعل می تازند که جای ما را بگیرند و نقش ما رو کمرنگ بکنند. البته می توانیم یک کشور را تحریم کنیم ولی همه کشورها را نخیر. اما محض خاطر اینکه حاج آقا حرفشان زمین نماند، از وزارت امور خارجه و مجلس خواهش و التماس می کنیم که روی غلط انداز رو زمین نزنند و از این کشورها واردات هر گونه کالایی را مورد تحریم قرار دهند. اگر ما توانستیم واردات کالاها را مورد تحریم قرار دهیم برد کردیم وگرنه صادرات ما که چندان محلی از اعراب ندارد و با تحریم صادرات خودمان را تحریم می کنیم و بعد باید سگ دو بزنیم تا بازارهای از دست رفته را دوباره بدست بیاوریم. حاج آقای عزیز بدانند که بازاری که از دست دادید تا دوباره بخواهید آن را به دست بیاورید باید کلی هزینه بکنید و باور بفرمائید خیلی سخته. حالا حاج آقای عزیز میشه شفاف بفرمائید ما چی رو تا چه حد تحریم بکنیم که یک وقت دچار خود تحریمی مضاعف نشویم؟


    ©2013 APG.ir