تعداد بازدید: 2709

توصیه به دیگران 10

شنبه 20 خرداد 1391-13:35

مسولان از نجابت مردم سواستفاده نکنند-رسولی

امام جمعه شهرستان میاندرود گفت:مردم زیر فشارهای اقتصادی و گرانی در حال له شدن هستند/مایحتاج مردم روز به روز در حال گران شدن است/مردم ما صبور،متدین،نجیب و آبرو خواه هستند،اما مسولان نباید از این سکوت مردم سواستفاده کنند/آقایان خود به بازار بروند و خرید کنند تا ببینند قیمت ها واقعا در چه وضعی است و مردم چه می کشند.


مازندنومه،مصطفی ملازاده سورکی:حجت الاسلام رسولی- امام جمعه شهرستان میاندرود- در خطبه های نماز جمعه این شهرستان بیان داشت مردم زیر فشارهای اقتصادی و گرانی در حال له شدن هستند.

رسولی افزود:محصولات و مایحتاج مردم روز به روز در حال گران شدن است و مردم نیز  زیر این افزایش قیمت ها در حال خفه شدن هستند.

وی بابیان این که درست است مردم ما صبور،متدین،نجیب و آبرو خواه هستند،تصریح کرد: مسئولان نباید از این سکوت مردم و حرف نزدشان سوء استفاده کنند.

 رسولی پرسید: آنکس که منبع درآمدی ندارد و دستش به جایی نمی رسد،در این گرانی چه باید بکند؟

خطیب نماز جمعه میاندرود ادامه داد: ما مخالف هدف مندی یارانه ها نیستیم اما مردم نباید زیر این فشارها له و نادیده گرفته شوند.

رسولی خطاب به مسولان تصمیم گیر گفت:آقایان برای یک روز خود به بازار بروند و خرید کنند تا ببینند قیمت ها واقعا در چه وضعی است و مردم چه می کشند.

 امام جمعه شهرستان میاندرود در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان این که ما در بخش فروش محصولات کشاورزی به ویژه برنج مشکل داریم ،افزود:کشاورز باید 6ماه روی یک نوع محصول مانند برنج زحمت بکشد اما در نهایت سود حاصل از فروش برنج به جیب دلالان می رود و کشاورز تنها باید خون دل و حسرت بخورد.

وی ادامه داد: خرید تضمینی در برخی از محصولات صورت می پذیرد اما ارقام محلی برنج مازندران هنوز قیمت گذاری نشده است .

 امام جمعه میاندرود همچنین به هزینه کردهای بخش کشاورزی اشاره  و تاکید کرد:دولت باید وارد میدان شود و دست کشاورز را بگیرد،مثلا کود و سم کشاورز را-که خود به عینه آن را لمس کرده ام- تا 2 و حتی 3 برابر قیمت واقعی دست کشاورز می رسد که این واقعا ظلم در حق کشاورز است.

 وی بیان داشت: در زمان برداشت محصول بحث واردات برنج مطرح و ارقام گوناگونی وارد کشور می شود،کشاورز با این وضع با چه روحیه ای کشاورزی کند؟

 وی ادامه داد:ما مخالف این نیستیم که مردم  برنج ارزان مصرف کنند اما اینکه بر سر سفره ایرانی و مازندرانی برنج دیگر کشورها باشد این بی انصافی و ظلم در حق کشاورز مظلوم مازندرانی است.


  • يکشنبه 21 خرداد 1391-0:0

    آقای رسولی دست شما درد نکند . حرف مردم میزنید و مثل بعضی ها نیستید.

    • يکشنبه 21 خرداد 1391-0:0


      امام جمعه... باید این سخنرانی را بخواند و سخن گفتن مردمی را بیاموزد

      • يکشنبه 21 خرداد 1391-0:0

        حاج اقا دمت گرم که حداقل حرف و درد مردم رو میزنی خوشم اومد .اگه ی ه فرد عادی بگه میشه ضد نظام و..... الله اکبر خدایا امام زمان رو برسون

        • يکشنبه 21 خرداد 1391-0:0

          صبر هم اندازه داره

          • يکشنبه 21 خرداد 1391-0:0

            1- ایشان راننده ندارند دوست عزیز 2- بیشتر خریدها حتی گرفتن نان هم به عهده اقای رسولی است به گواه دیدن ایشان در اغلب اوقات در نانوایی 3- مگر میشود حق را دید و سکوت کرد پس کسی که حقانیت و مشکلات مردم را می بیند و سکوت میکند در هر منسب و جایگاهی هست بدانید او خائن به خون شهدا و ارمانهای امام راحل است

            • شنبه 20 خرداد 1391-0:0

              خدا پدر آقای رسولی را بیامرزد که واقعیات را نه انکار و نه فرافکنی میکنند. گویا خودشان میروند خرید میکنند نه راننده ایشان!


              ©2013 APG.ir