تعداد بازدید: 2968

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 21 خرداد 1391-23:35

چرا سکوت؟چرا سهل انگاری؟

در نامه یک شهروند به شهردار فریدون کنار مطرح شد:چگونه تعدادی راننده به خود اجازه می دهند مسافر را در میان راه به طور توهین آمیزی پیاده کنند؟/به عنوان یک شهروند که عوارض شهری خود را پرداخت کرده و به قانون احترام گذاشته،می پرسم چرا با سهل انگاری های ‌تان قدرت فراقانونی به افراد می دهید؟


مازندنومه:نوشته زیر نامه ایست که یکی از شهروندان فریدون کناری خطاب به شهردار شهرش نوشته و از سرویس دهی نامناسب برخی راننده های تاکسی شهر گله کرده است.آماده ایم پاسخ شهرداری فریدون کنار را نیز نسبت به اظهارات این شهروند انتشار دهیم،البته اگر خود را پاسخگو می دانند!

جناب آقای حسن رضوی نوا،شهردار فریدون‌کنار

این جانب یکی شهروندان فریدون کنار هستم که روز شنبه جهت پیگیری کار اداری در ادارات واقع در ضلع شرقی شهر،سوار بر تاکسی به شماره(...) شدم که بعد از طی چند صد متر و اعلام مسیر خود یعنی ساختمان جدیدشهرداری، متأسفانه راننده خودرو عمومی گفت: ما راننده های تاکسی به دلایل متعدد حاضر نیستیم مسافران را به ادارات مستقر در سمت شرق شهر(اداره تأمین اجتماعی،دادگستری شهرستان ،اداره بندر، اداره گمرگ و شهرداری ) برسانیم وشما باید پیاده شوید.

از آنجائی که تاکسی‌های شهری بر اساس قوانین‌ باید در محدوده تعیین شده، جابه جائی شهروندان را انجام دهند چگونه تعدادی راننده به خود اجازه می دهند مسافر را در میان راه به طور توهین آمیزی پیاده کنند و مردم فهیم فریدون کنار تا چه وقت باید گستاخی های برخی راننده ها را تحمل کنند؟

چندی است موارد مشابه برای سایر همشهریان هم مرتبا" تکرار می شود که هیچ گونه جریمه و تنبیهی درخوری برای این متجاوزان به حقوق شهروندی در نظر گرفته نشده است.

به عنوان یک شهروند که عوارض شهری خود را پرداخت کرده و به قانون احترام گذاشته،می پرسم چرا با سهل انگاری های ‌تان قدرت فراقانونی به افراد می دهید؟

هر شهروندی برای احقاق حقوق شهروندی خود وظیفه‌ای دارد و مدیران شهری و دولتی هم وظیفه اجرای قانون و ارایه خدمات شهری مناسب را دارند تا حقی ضایع نشود.

مردم منطقه این کم کاری های (شما بخوانید سوء مدیریت) مدیران شهرستانی و شهری را گوشزد می کنند ولی در قبالش مدیران به جای اصلاح مشکلات شهرنشینی؛ اراده‌ای از خود نشان نمی دهند و یا این گونه اعتراض ها و شکایات شهروندان را هم پشت گوش می سپارند.

مسئولان شهر باسکوت خود به تعدادی مشخص از راننده های خودروهای عمومی اجازه می‌دهند که شهروندان(به قول خودشان مسافران) را دستچین و دسته بندی کنند و مسافر را به دل‌خواه خود سوارکنند یا نکنند.

مردم این سکوت آقایان را همراهی با متخلفان می پندارند و این عمل را توهین به خود می دانند.

ما منتظر جواب نامه به صورت مکتوب هستیم.

رونوشت جهت پیگیری: 1ـ دفتر امام جمعه محترم شهرستان 2ـ دفتر استاندارمحترم مازندران 3ـ دفتر دادستان محترم فریدونکنار 4ـ دفتر سازمان تاکسیرانی شهر


  • يکشنبه 8 مرداد 1391-0:0

    صندوق قرض الحسنه نوشهر احيا گرديد واز ورشكستگي بيرون امد با حمايت مسولان محترم شهرستان وسازمان مرتبط وهمياري بعضي از شهرستاني هاي محترم

    • دوشنبه 22 خرداد 1391-0:0

      كار بسيار خوبي كردي كه نامه زدي.اينجا هم يك تعداد راننده سالخورده و با اعصاب ضعيف داره كه خدا نكنه وقت كرايه دادن خورده نداشته باشي با حالت تشر و بد برخورد ميكنن و رسما جلو مسافرا آبروتو ميبرن.

      • دوشنبه 22 خرداد 1391-0:0

        یکی پیغام داده صندوق قرض الحسنه رضوی نوشهر ورشکسته شده، امروزم مردم جمع شده بودن

        • فریدونکناریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 21 خرداد 1391-0:0

          با کمال تشکر از مازند نومه


          ©2013 APG.ir