تعداد بازدید: 4104

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 23 خرداد 1391-1:10

قطره قطره تا دریا/کودکان سرطانی چشم انتظارند

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران ماهک گفت: کودکان سرطانی، چشم انتظار کمک‌های مردم هستند/تا قبل از پایان نیمه نخست امسال، کار فیزیکی ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی در ساری آغاز می‌شود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: عبدالرضا شهریاری در جلسه هیئت مدیره انجمن بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی «ماهک» اظهار داشت:‌کار طراحی نقشه‌های بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی، بر عهده شرکت مشاور بیمارستان‌ساز است که با دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه حداکثر تا یک ماه آینده کار طراحی و محاسباتی آن به اتمام می‌رسد، تصریح کرد:‌ تا قبل از پایان نیمه نخست امسال، کار فیزیکی ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی در ساری آغاز می‌شود. 

شهریاری در خصوص کمک‌های مردمی به این مرکز، یادآور شد:‌ پیش‌بینی ما بر این است که وضعیت کمک‌ها پس از شروع به کار فیزیکی، خوش‌بینانه خواهد بود چراکه عده‌ای قول مساعد برای کمک را به زمان شروع کار وعده داده‌اند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در حد انتظار ما بود و از همه قشرها، همیار این مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: مردم، کمک‌های قطره‌ای خود را ماهانه به صورت مستمر واریز می‌کنند. ‌ 

 

 رئیس هیئت مدیره انجمن بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی «ماهک» با اشاره به اینکه از اداراتی که با ما همکاری داشتند به ویژه شهرداری و شورای شهر ساری، کمال تشکر را دارم، گفت: صدا و سیما، آموزش و پروش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین اجتماعی، ورزش و جوانان، استانداری، بازرسی، برق و راه آهن دستگاه‌هایی هستند که تاکنون یاریگر ما بوده‌اند.

وی با بیان اینکه درخواست ما از مردم این است که مجموعه ماهک را بیشتر بشناسند، تصریح کرد: کودکان سرطانی، چشم انتظار کمک‌های مردم هستند.

شهریاری اظهار داشت:‌ مردم می‌توانند کمک‌های خود به این مجموعه را به شماره حساب 91/5555 بانک سپه و شماره حساب 0106953269008 در نزد بانک ملی ، واریز کنند.



©2013 APG.ir