تعداد بازدید: 1999

توصیه به دیگران 2

شنبه 3 تير 1391-20:10

ابراهیمی:برگزاری تورهای مختلط،سنخیتی با دین ما ندارد

معاون سیاسی  و امنیتی استاندار مازندران گفت:نگاه های افراط و تفریطی به جوانان را قبول ندارم/‌نباید تردید کرد که جوان ما پاک گهر است/‌ از اجرای برنامه‌های خسته کننده که توجهی به نیاز جوانان ندارد، باید پرهیز شود/جلوی تورهای مختلط گرفته می‌شود/تنها کاری که در برخی از شهرداری‌ها دیده نمی‌شود، کار فرهنگی و اجتماعی است.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:هادی ابراهیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: در حوزه برنامه‌های اوقات فراغت، بار سنگینی بر دوش اداره کل آموزش و پرورش مازندران است.

وی افزود: متاسفانه نسبت به نسل جوان ما برخی نگاه‌های افراط و تفریطی وجود دارد و من این نگاه‌ها را قبول ندارم.

ابراهیمی با بیان اینکه شاخص و مبنای حرکت ما در حوزه برنامه‌های جوانان باید نگاه رهبری باشد، افزود:‌ اگر فرمایش های رهبری را محور قرار دهیم، دورنمای موفقی برای کارها و نسل جوان داریم.

 معاون سیاسی استاندار مازندران تصریح کرد: قضاوت‌های تند و افراطی در خصوص جوان ایرانی که گفته می‌شود جوانان ما غرب زده شده‌اند و سخنانی این چنینی را نمی پذیرم و ‌نباید تردید کرد که جوان ما پاک گهر است.

وی متذکر شد:‌در مراسم اعتکاف امثال، جوانانی حضور داشتند که تازه به سن تکلیف رسیده بودند و اصلا توقع این حضور را نداشتیم.

 ابراهیمی گفت: این قضاوت‌های تند و افراطی نباید ما را نسبت به مسئولیت خود، در جامعه دلسرد کند.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت باید احساس تعقل را در جوانان زنده کند، یادآور شد:‌ از اجرای برنامه‌های خسته کننده که توجهی به نیاز جوانان ندارد، باید پرهیز شود.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت، اخلاق اسلامی را در بین جوانان زنده کند، اظهار داشت:‌ نباید در برنامه‌های اوقات فراغت، لودگی و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی دیده شود.

 وی با بیان اینکه برگزاری تورهای مختلط، هیچ سنخیتی با مبانی دینی ما ندارد، تصریح کرد: در این زمینه گزارش‌هایی داریم و حتما از طرف استانداری، جلوی این برنامه‌ها گرفته می‌شود.

 معاون سیاسی استاندار مازندران ادامه داد: دستگاه‌هایی که در این زمینه مکلف به صدور مجوز هستند، باید نظارت داشته باشند.

 وی با بیان اینکه عواقب این برنامه‌ها با مسئول دستگاه مرتبط است، خاطرنشان کرد:‌مدیر دستگاه باید پاسخگو باشد.

 ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز گلایه از شهرداری‌های استان گفت:‌ تنها کاری که در برخی از شهرداری‌ها دیده نمی‌شود، کار فرهنگی و اجتماعی است.

 وی با بیان اینکه شهرداری‌ها باید نسبت به امور فرهنگی و اجتماعی و همچنین مناسبت‌هایی که در پیش داریم، حساس باشند، اضافه کرد:‌ برگزاری مناسبت‌ها و جشن‌ها کمرنگ است.

 ابراهیمی اظهار داشت:‌قریب به مضمون از ائمه روایت داریم که در شادی‌ها باید شاد بود و در ایام سوگواری هم به سوگواری پرداخت.

 وی با بیان اینکه خواسته‌ها و انتظارات جوانان می‌تواند باعث ایجاد حرکت عظیم ملی شود، افزود:‌ جوانان باید تشویق به نوآوری و خلاقیت شوند.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها نسبت به برنامه‌های اوقات فراغت، دغدغه جدی‌تری داشته باشند، گفت: در برنامه‌های اوقات فراغت، کمیت مهم نبوده و باید به سمت کیفی‌سازی و غنی‌سازی محتوای این برنامه‌ها برویم.

 ‌وی تصریح کرد:‌بازدیدهای میدانی از برنامه‌های اوقات فراغت در سطح استان باید شروع شود.


  • يکشنبه 4 تير 1391-0:0

    برای آقای ابراهیمی و تمامی مسئولینی که اینگونه فکر و رفتار می کنند، متاسفم!!!
    مشکلات اقتصادی و اجتماعی و ... را رها کردید و به جداسازی و تفکیک جوانان می پردازید؟!!!
    مثلا تورهای مختلط؛ تا حالا شده یک بار در برنامه چنین تورهایی شرکت کنید، آقایان مسئول این جوانان آمریکایی، اسرائیلی و یا انگلیسی نیستند! این ها ایرانی اند، صاحب فهم و شعور هستند...
    بنده با توجه به اینکه چندین بارافتخار حضور در چنین تورهایی را داشتم می گویم ( البته در همین تورهای مختلط)؛ چیزی جز صداقت و پاکی و عشق به طبیعت و انسانیت ندیدم! همین افراد بودند که بهم آموختند به قول سهراب: می دان اگر سبزه ای را بکنم، خواهم مرد!
    همین افراد از 4 فصل زندگی و قدرت لایزال الهی برایم گفتند و مرا مات و مبهوت پروردگار و قادر متعالم کردند!
    آقایان مسئول، مشکل از مختلط بودن جوانان نیست، مشکل نگاه شماست و چه زیبا گفت آن پیر فرزانه که انسان از کمبودهایش سخن می راند!
    آقایان مسئول؛ اگر شما به فکر جوانان غیور و رشید و پاکدامن این مرز و بوم هستید، مشکلات اقتصادی را برطرف کنید،مگر بالارفتن سن ازدواج را هنوز ندیده اید!!!
    بگذریم؛ خداوندا به همه ی ما آگاهی و خرد عطا فرما...

    • يکشنبه 4 تير 1391-0:0

      به چندتا مجسمه اسب رحم نكردند چه برسد به جوانان

      • يکشنبه 4 تير 1391-0:0

        من واقعا" تعجب می کنم مگر نه این است که کلیه دستگاههای فرهنگی و اجتماعی زیر نظر اقای ابراهیمی معاون سیاسی استاندار می باشد چرا او فرافکنی می کند بیاید وقت بگذارد و یک مانیفست فرهنگی تنظیم نماید واعلام و اجرایی نماید،او یک وقتی اعلام کرد که باید حوزه فرهنگ مهندسی شود و..هکذا آیا شد،در ارشاد بود می گفت شورا و شورا به هفت شورا رسید هیچکدام عملی نشد،رسید به استانداری اعلام کرد شورای جوانان،اشتغال 120000 نفر و..،شد نه،همایش جهان بدون صهیونیست با حضور رئیس جمهور شد نه،بخدا وقتی توانائی ندارید چرا وعده می دهید باید یک روزی در پیشگاه خداوند قادر متعال پاسخگو باشید.

        • نداي درونپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 4 تير 1391-0:0


          بازرس كل استان مازندران گفت:فقدان برنامه محوري،نبود تفكراستراتژيك،خود بزرگ‏پنداري برخي از مديران و خويش را محور توسعه و تحول دانستن،نبود ظرفيت شناسي ،ضعف در كاركرد تيمي و رواج پديده بسيار زشت «آمار درماني» موجب شده تا سرعت توسعه مازندران بسيار پايين باشد. آقاي دكترابراهيمي لطف كنيد بخوانيد نگوييد به شما ربطي ندارد سالهاست مدير ارشد استان هستيد با شعاردادن كاردرست نمي شود

          • نداي درونپاسخ به این دیدگاه 0 0
            يکشنبه 4 تير 1391-0:0

            اقا بفرماييد استاديوم هاي مستقل خانم ها و آقايان براي هريك از شهرهاي مازندران چه شد
            ما جوان ها خيلي دل بسته بوديم ولي افسوس ....


            ©2013 APG.ir