تعداد بازدید: 2533

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 5 تير 1391-0:41

3 بهشهری در میاندرود غرق شدند

سه عضو يك خانواده،قرباني آب هاي خزر درساحل گهرباران شدند/جسد پسر 12 ساله‌ غرق شده در سواحل این شهرستان پس از سه روز کشف شد/این افراد از اهالی بهشهر و به عنوان میهمان در این شهرستان بودند.


مازندنومه: معاون فرماندار میاندرود از غرق شدن سه عضو یک خانواده در دریای گهرباران خبر داد و گفت: جسد پسر 12 ساله‌ غرق شده در سواحل این شهرستان پس از سه روز کشف شد.

محمد اسفندیاری درگفتگو با مازندنومه در خصوص آخرین وضعیت غریق دو روز گذشته در سواحل گهرباران اظهار داشت: یک زن 35 ساله و دو فرزند 6 و 12 ساله‌اش در منطقه‌ای خارج از طرح سالم‌سازی دریا در سواحل این شهرستان غرق شدند.

معاون فرماندار میاندرود با بیان اینکه جسد دو نفر همان روز تحویل خانواده‌های آنان شد، ابراز داشت: سومین جسد غرق شده از این خانواده روز یکشنبه به خانواده‌های آنها تحویل داده شد.

وي ادامه داد:این افراد از اهالی بهشهر و به عنوان میهمان در این شهرستان بودند که براثر بی‌احتیاطی جان خود را از دست دادند.

 سرپرست بخشداري مركزي مياندرود ابراز داشت: این خانواده روز جمعه در منطقه ممنوعه شنای گهرباران در 150 متری محدوده طرح دریا غرق شدند که جسد پسر شش ساله و مادر همان روز به ساحل آورده شد، اما جسد پسر 12 ساله صبح یکشنبه از آب گرفته شد.

 اسفندیاری با اشاره به وجود چهار طرح سالم‌سازی دریا در سواحل شهرستان میاندرود و ایجاد امکانات رفاهی برای استفاده خانواده‌ها و عموم مردم از مراجعه کنندگان به سواحل خواست با رعایت و موازین ایمنی از طرح‌های مشخص شده که ناجیان غریق دارند، استفاده کنند.



©2013 APG.ir