تعداد بازدید: 2525

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 7 تير 1391-10:44

در چنین روزی

مرور خبرهای مازندران در 7 تیرماه سال های گذشته؛90 درصد کیوی را مازندرانی ها تولید می کنند/همسايه كوخ‌نشين عماد خان/48 سال در حسرت کمربندي/نماينده ها کمک نمي کنند/نساجي مردني است،پالایشگاه را به خاطر بسپار و...


*سه شنبه 7 تير 1384

-90 درصد کیوی را مازندرانی ها تولید می کنند/معاون باغباني سازمان جهاد کشاورزي استان مازندران گفت: 90 درصد محصول کيوي کشور در استان مازندران توليدمي‌شود.

-در خون دادن سومیم!/مازندران از نظر ميزان خون دهي پس از استان هاي سمنان و يزد در جايگاه سوم كشور قرار دارد.

*چهارشنبه 7 تير 1385

-همسايه كوخ‌نشين عماد خان!/خانه ييلاقي عماد افروغ-نماينده تهراني ها در مجلس ورييس کميسيون فرهنگي مجلس هفتم-در منطقه سوادکوه، کار دستش داد.

-48 سال در حسرت کمربندي/رئيس شوراي اسلامي تنكابن:هر بار حرف حقي از حلقومي بيرون مي آيد وزارت راه با برخورد و عكس العمل تند و منفي به جاي رفع مشكل دستور تعطيلي پروژه را صادر مي كند

-آخر هفته در مازندران/احمدي نژاد 4 روز مهمان مازندراني هاست.گفته مي شود رييس جمهور سه شنبه هفته آينده،سيزدهم تيرماه به مازندران مي آيد و تا آخر هفته(جمعه شانزدهم تير) در مازندران مي ماند.

*پنجشنبه 07 تير 1386

-آب است و قليان!/مدیرکل شیلات مازندران در نامه ای به فرماندار بابلسر نسبت به وجود دکه های چای و قلیان غیر مجازی که در رودخانه بابلرود قرار گرفته اند اعتراض کرد.

-پس از 3 سال کشمکش/دو طايفه بزرگ کلاردشتي پس از 3 سال درگيري به صلح و آرامش اجتماعي رسيدند

8- جوان در قائم شهر اعدام مي شوند/رييس دادگستري قائم شهر گفت : حكم اعدام هشت نفر از اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف توسط دادگستري اين شهرستان صادر شده است.

-کشت ساختمان!/دشت وسیع اسلام آباد (ساس) کجور زیر کشت ساختمان رفت!

-شفقت: نماينده ها کمک نمي کنند/استاندار مازندران گفت: دریا دارای هزینه هاي ملی است در صورتی که با اعتبار استانی اداره می شود

-آغاز مرمت كتيبه برج رسكت/مسئول پروژه برج رسكت از آغاز مرمت كتيبه سر در رسكت(در روستاي رسكت دودانگه ساري) خبر داد.

*جمعه 07 تير 1387

-نساجي مردني است،پالایشگاه را به خاطر بسپار/شفقت-استاندار مازندران- گفت:با توجه به اینکه مسئولین عالی رتبه قول همکاری برای احیاي نساجی مازندران را داده اند، ولی متاسفانه روند پیگیری آن راکد مانده است.

-تا دو ماه آينده/علي اكبر محرابيان-وزير صنايع و معادن- گفت: تا دو ماه آينده كارخانه خودروسازي مازندران در شهرستان بابل ساخته مي‌شود.

*يکشنبه 07 تير 1388

-يک مسئول قضايي:فرهنگ ترافيک نداريم/رئيس دادگستري بابل‌ گفت:چون به 400 زنداني حرفه‌اي كه سارق، شرور و كلاهبردار بودند، در ايام عيد مرخصي نداديم،سرقت در بابل کاهش يافت-از دادن آمار تصادفات در جاده شهيد صالحي، بندپي غربي و گنج افروز خوداري مي‌كنم-مهم‌ترين مشكل دادگستري در سال 87 مشكل صندوق قرض‌الحسنه مهدي موعود بود.


-نماينده بابل:چه معنايي دارد كه محيط زيست به شهرك صنعتي مصوب گير بدهد؟/  محسن نريمان گفت: بايد درباره استعلام هاي 10 سال اخير سازمان حفاظت از محيط زيست، تحقيق وتفحص انجام شود.

*سه شنبه 07 تير 1390

-1000 روز خدمت صادقانه/نادعلي رمضان پور-عضو سابق شوراي شهر ساري-گفت:در طی بیش از هشت سال خدمت متوالی در شورای شهر،همه توان خود را صرف تحقق اهداف عالیه شهری و خدمت صادقانه و متواضعانه به مردم و رفع مشکلات آنان نموده و از حقوق آنان دفاع کردم.

-صابري:تبلیغات زودرس به ضرر کاندیداهاست/دبيرجبهه پيروان خط امام و رهبري عنوان کرد:جبهه پیروان،ستادهای شهرستانی را تشکیل داده است/معیار ما در انتخاب کاندیداها،ابتدا غلظت اصولگرایی و ولایی بودن و سپس میزان مقبولیت است/هنوز فرد مشخصی را در لیست قرار نداده ایم/داود احمدي نژاد، باهنر و صفار اشتباه کردند که خرج انتخاباتي افرادي خاص شدند.


  • مهندس نیک جوپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 7 مهر 1391-0:0

    اماکن زیارتی {امامزاده ابراهیم اسلام اباد(ساس)}

    در منتهی الیه روستای کیاکلا و ابتدای روستای اسلام آباد مکان زیارتی معروف به دنگاسی وجود دارد که هرساله پذیرای خیل مشتاقان اهل بیت (ع ) از سراسر کشور اسلامی ایران می باشد و همچنین اهالی بومی از سراسر روستاهای بخش کجور به جهت ادای نذورات و زیارت و متوسل شدن به ائمه اطهار به این زیارتگاه مشرف می شوند . توضیح اینکه منظور از کلمه دنگاسی طبق نقل و قول این است که ( معصوم زاده ابراهیم (ع ) ) که در دشت ناجر مدفون است دو انگشت وی در زمان حمله اعراب و در گیری در این نقطه از جسم وی جدا گردیده و دفن می باشد که به دو انگشت ( دو انگیس و تحت الفضی به دنگاسی ) معروف است . / لازم بذکر است این زیارتگاه از نظر مکان جغرافیائی دارای طبیعتی بسیار زیبا مانند وجود درختان سرسبز و کهن مزارع و باغات وعبور رودخانه پرآب از کنار این زیارتگا ه اما از نظر امکانات بسیار ضعیف در گذشته دور مهمانها و زائران مهمان مرد کوچک جسته ولی بزرگ دل به نام کاظم خان بزرگ اهالی اسلام اباد (ساس)بودند که بعد از فوت در همان امامزاده در کنار مرقد ...به در کنار اقای خود به خواب ابدی رفت مسجد قدیم ساس نیز که الان در همان محل مسجدی بزرگی بنا شد وقف همان مرحوم بود(روحش شاد) .. چند سال گذشته مسافرخانه ای بسیار کوچک با امکانات اولیه توسط آقای مرحوم غلامحسین سلطانی لرگانی به کمک اهالی روستای لرگان – کیاکلا و دنگاس احداث گردیده و همچنین برق این زیارتگاه نیزبه کمک اهالی روستاهای فوق الذکرو یک فرد خیر به این زیارتگاه انتقال پیدا کرده و اخیراٌ اداره اوقاف شهرستان نوشهر نیز در بهسازی این زیارتگاه اقدامات خوبی راآغاز کرده امید واریم که این گونه اقدامات و کمکهای مردمی به جهت هرچه بهتر شناساندن اهل بیت (ع ) و پایدار ماندن اعتقادات مذهبی و انتقال آن به نسلهای بعدی تداوم پیداکند . در ضمن در ایام محرم و ایام سوگواری در طول سال هیئتهای عزاداری از اکثر روستاهای زانوس رستاق و توابع بخش کجور به ارادت و عشق ائمه معصومین و اهل بیت (ع ) به این زیارتگاه مشرف می شوند .


    ©2013 APG.ir