تعداد بازدید: 2698

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 7 تير 1391-11:3

اتاق تعاون،همایش برگزار می کند

همایش یکروزه تعاون، تولید و توسعه اقتصادی دهم تیرماه در ساری برگزار می شود/دبیر کل اتاق تعاون کشور و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور از مهمانان همایش هستند.


مازندنومه:سید علاء الدین ربیعی-دبیر اتاق تعاون مازندران- از برگزاری همایش تعاون، تولید و توسعه اقتصادی خبر داد و گفت:در راستای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری ، اتاق تعاون مازندران جهت شناسایی ، هدایت و تقویت قوت ها و نیز آسیب شناسی مشکلات اجرایی و رفع موانع موجود همایش یکروزه تعاون،تولید و توسعه اقتصادی را با حضور صاحبان حرف و تعاونی های تحت پوشش برگزار خواهد کرد.

 دبیر اتاق تعاون مازندران با بیان این که این همایش دهم تیرماه جاری در ساری ساختمان معاونت استانداری انتهای معلم برگزار خواهد شد ، افزود: این همایش یکروزه همراه با بهره مندی تجارب موفق و رهنمودهای استادان دانشگاهی و مدیران اجرایی خواهد بود.

 ربیعی از حضور پاک بین -دبیر کل اتاق تعاون کشور- و عظیمی -مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور- در این همایش یکروزه خبر داد و تصریح کرد: اعزام هیئت تجاری بازاریابی به عراق و ازبکستان و برگزاری نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان مهمترین برنامه سال 91 اتاق تعاون استان در جهت پویایی تعاونی های عضو اتاق در سال حمایت از تولید ملی خواهد بود.

 دبیر اتاق تعاون مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون اتاق در حال پیگیری و اجرایی کردن نمایشگاه صنعت ساختمان عراق هستیم که بیست و چهارم تیرماه جاری برگزار می شود.

 وی ادامه داد: برنامه ریزی های اتاق برای برگزاری نمایشگاه ازبکستان نیز برای پنجم مرداد ماه جاری خوهد بود.

يادآور مي شود مازندران 5 هزار تعاوني دارد كه در بخش صنعت،كشاورزي،حمل و نقل و معدن فعاليت مي كنند



    ©2013 APG.ir