تعداد بازدید: 2378

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 8 تير 1391-0:59

دامادی:همه نوکر مردم اند

استاندار مازندران گفت:بنده در نخستین سال‌های انقلاب نماینده مجلس بودم/مقام معظم رهبري ساخت سلاح هسته‌ای را حرام اعلام کرده‌اند/نماینده ساری و میاندرود در مجلس گفت:از شخص رییس جمهور تا مسئولین دیگر همه نوکر مردم هستند/مشکل روغن نباتی غنچه هر چه سریع تر باید حل شود/سزاوار نیست مردم منطقه روزی یک ساعت آب داشته باشند.


مازندنومه:مراسم گراميداشت ياد وخاطره شهداي هفتم تير ظهر چهارشنبه در مزار شهداي روستاي لاليم با حضور مسئولان استاني و محلي برگزار شد.

سيد علي اكبر طاهايي در این مراسم با بيان اينكه در حادثه هفتم تير كساني شهيد شدند كه هر كدام شان عنصر و مولفه اي قدرتمند براي پشتيباني از خط امام و انقلاب اسلامي بودند ، افزود:شهيد عبدالحسين اكبري لالمي هم كه در اين حادثه به شهادت رسيد، يك روحاني بصير و عالم رباني بود كه اگر امروز در بين ما حضور داشت بازوي توانمندي براي نظام و رهبري به شمار مي رفت.

 استاندار مازندران شهادت مسئولان انقلاب در اوایل تاسیس نظام اسلامي را مقطعي حساس براي كشور عنوان كرد ابراز داشت: شهید بهشتی صمیمانه با رهبران کمونیست و حزب توده به مناظره می‌نشست و این مناظرات در تلویزیون سال‌های نخست انقلاب پخش می‌شد اما این دشمنان کج‌اندیش و خبیث ظرفيت تحمل بهشتی را نداشتند.

وي همچنين به نقش برجسته سربازان گمنام امام زمان در شناسايي و دستگيري عاملان ترور اشاره كرد و اظهار داشت:اگر هوشياري وزارت اطلاعات نبود، مشابه حادثه هفتم تیر بارها اتفاق می‌افتاد.

استاندار مازندران به قانون اساسی کشور و پیش‌بینی رعایت کامل حقوق اقلیت‌های مذهبی در این قانون اشاره و تاكيد كرد: بنده در نخستین سال‌های انقلاب نماینده مجلس بودم و در جمهوری اسلامی حقوق نماینده اقلیت یهودی و دیگر ادیان الهی مساوی یک عالم فقیهي بود كه نماينده مردم بود و اين افراد مانند ريیس مجلس حق راي داشتند.

طاهایی با اشاره به طولاني شدن مذاكرات هسته اي و فتوای مقام معظم رهبري كه ساخت سلاح هسته‌ای را حرام اعلام کرده‌اند، افزود: این فتوای یک فرد وارسته و خداشناس است اما غربی‌ها با این وجود در استانبول، بغداد و مسکو پیاپی مذاکره و گفت‌وگو می‌گذارند.

*دامادي: مياندرود در انتظار راه اندازي سايت اداري است

 نماینده مردم ساری ومیاندرود درمجلس شورای اسلامی درمراسم سالگرد شهداي هفتم تيربا اشاره به لزوم خدمتگذاری مخلصانه مسئولان نسبت به مردم اظهار داشت:از شخص رییس جمهور تا مسئولین دیگر همه نوکر مردم هستند واین مساله را امام راحل به مسئولین یاد دادند.

محمد دامادی با بيان اينكه برخی ادارات در میاندرود راه اندازی شده است افزود:ادارات اين شهرستان منتظر راه اندازی سایت اداری هستند.

 نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي ابراز داشت:بنا به پیشنهاد فرماندار میاندرود قطعه زمینی در این شهرستان متعلق به سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که این زمین استعداد زیادی برای ایجاد سایت اداری این شهرستان دارد كه اينكار نياز به پيگيري استاندار دارد تا وضعيت ادارات اين منطقه سامان دهي شود.

وی در خصوص جاده بخش گهرباران با اشاره به اعلام آمادگی وزیر راه وشهرسازی برای تخصیص 600میلیون تومان اعتبار و همچنین 600میلیون تومان دیگر توسط استاندارمازندران ادامه داد:وزیر اعلام کرده است که این مبلغ را هر زمان که مسئولین بخواهند پرداخت می کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به وضعیت کارخانه روغن غنچه در این شهرستان خواستار رفع سریعتر این مشکل شد.

وی مشکل سیلاب در روستای لالیم و روستاهاي بالادست شهرستان را جدي دانست و گفت: بايد براي رفع مشکل جمع آوری آبهای سطحی هر چه سريعتر اقدام كرد.

 دامادي به مشكل كم آبي مردم بخش هاي مركزي و گهرباران نيز اشاره كرد و گفت:روستای لالیم با داشتن شهدایی همچون عبدالحسین اکبری سزاوار این نیست که روزی یک ساعت آب داشته باشد.

 در اين مراسم ابراهيمي مديركل ارشاد اسلامي،نبييان مديركل توسعه و تجهيز مدارس،رضايي مديركل بنياد شهيد، حجت الاسلام رسولي امام جمعه مياندرود، حسيني نژاد فرماندار ساري ، رجبي فرماندار مياندرود و تعداد دیگری از مسئولان محلي و استاني حضور داشتند.

يادآور مي شويم روستاي لاليم در 2 كيلومتري مركز شهرستان مياندرود قرار دارد كه بيش از 1300 نفر جمعيت دارد.


  • يکشنبه 11 تير 1391-0:0

    همیشه همین بود. میاندورود شهرستان شد بدون اینکه پول بسترسازی اش آماده باشه!

    • در خواست از دامادی.....پاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 11 تير 1391-0:0

      آقای دامادی: آقای امامزاده به اصطلاح یک اصولگر واقعی است چرا نوکری مردم را نمیکند به کتابداران مازندران ظلم می کند، حق و حقوقشان را نمی دهد از شما انتظار میرود از حق این قشر مظلوم دفاع کنید

      • يکشنبه 11 تير 1391-0:0

        آقای دامادی لازم نیست نوکره مردم باشید ، همدل و همزبانشان باشید ، خیلی عذر میخوام نوکر مردم بودن بیش از حد اغراق نیست !!! ان شاالله موفق باشید این گوی و این میدان....

        • بهمن کلبادی پور پاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 11 تير 1391-0:0

          حق باشماست اقا ميثم كسيكه تو خونه اش چهارتا نوكر و كلفت و غلام حلقه بگوش دست به سينه داره نوكر ميخواد چيكار ؟اما اونيكه كسي را نداره تا بانك براي گرفتن يارانه اش تكبار كشيدنشون به تاخبربره چي ؟ تو مياي محض رضاي خدا يه روز نوكريشو بكني ؟.........البته اقا ميثم مفهوم گفته هاتو متوجه شدم . منظورتون دوصد گفتار قد نيم كردار نيست ولي اجاز ه بدين همين ادبيات و شيوه گفتار از مقامات صلب نشه كه دچار استكبار بشن و حالت تحكمي با مردم برخورد كنند .

          • جمعه 9 تير 1391-0:0

            دامادی مردم نوکر نمیخواهند شما به وظیفه ات عمل کن
            اقاباش سربه راه باش

            • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

              ببینیم دامادی چقدر بودجه عمرانی میگیره واسه ساری .

              • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

                لابد نوكر بي جيره و مواجيبم هستيد.


                ©2013 APG.ir