تعداد بازدید: 2439

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 8 تير 1391-1:0

بابایی:گرایش سیاسی‌ام را جدا از کار می‌دانم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:‌رسانه‌ها را مشاور امین خود می‌دانم/‌من بزرگ شده‌ی تشکل‌ها هستم/‌بیکاری در نظام‌های سرمایه داری هم حل نشده است/متولی اشتغال نیستم/بیش از هزار تعاونی راکد در استان داریم/ آمادگی داریم با ایجاد تعاونی برای خبرنگاران پی گیر مسکن این قشر در مازندران باشیم.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران دومین نشست کاری خود را در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگاران اختصاص داد.

علی بابایی کارنامی اظهار داشت:‌رسانه‌ها را مشاور امین خود می‌دانم و دست رسانه‌هایی را که به ما کمک می‌کنند، می‌بوسم.

این مسئول تصریح کرد:‌بحث اطلاع رسانی به روز و صادقانه را توام با اهداف دولت و نظام پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: خبرنگارانی که به حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی کمک می‌کنند، به من کمک نکرده‌اند، بلکه به برطرف کردن درد جامعه ، یاری رسانده‌اند.

*این نشست حاوی پیام است

 بابایی با اشاره به اینکه آمار متفاوتی در حوزه اشتغال وجود دارد، متذکر شد:‌بیکاری در نظام‌های سرمایه داری هم حل نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این نشست حاوی پیام است، گفت:‌خبرنگاران، ماموریت ویژه در حوزه کاری ما دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد:‌ادغام دو وزارت خانه در دولت تعریفی دارد که ما در این اداره کل پی گیر تحقق درست آن هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بحث روابط کار، تشکل ها و مجامعی که پیگیر مطالبات جامعه کارگری است، مورد توجه ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، بیان داشت: برای تحقق عدالت اجتماعی باید به سرمایه های خرد روی آوریم که این امر در حوزه مدیریت اقتصادی تعریف شده است.

*بزرگ شده‌ی تشکل‌ها هستم

به گزارش مازندنومه،بابایی کارنامی خود را رشد یافته تشکل ها معرفی کرد و ادامه داد: معتقدم خرد جمعی موجب توسعه می شود و در روند کاری خود پیگیر تشکل های کارگری، کارفرمایی و نیز ایجاد اتاق تعاون در بخش های مختلف هستم.

وی گفت:‌من بزرگ شده‌ی تشکل‌ها هستم و با تشکل به جای بازی، زندگی می‌کنم.

 این مسئول تصریح کرد:‌ از همین جا اعلام می‌کنم که متولی اشتغال در استان و کشور به شخصه، حوزه فعالیت من نیست بلکه دستگاه‌ها در قالب دولت و حتی خارج از دولت، در حوزه اشتغال نقش دارند.

بابایی اصلاح قوانین و قانون گذاری از سوی مجلس را گامی موثر در رفع بیکاری دانست و گفت: ریشه توسعه پایدار در مباحث اقتصاد کلان در رونق تولید ملی پیوند خورده است.

*هزار تعاونی راکد داریم

 این مسئول با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه باید به 150 هزار شغل پایدار دست یابیم، یادآور شد: تقویت تعاونی ها با ایجاد اشتغال پایدار در مازندران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 بابایی کارنامی به تعداد اعضای تعاونی های ثبت شده در مازندران پرداخت و اظهارداشت: 2 میلیون و 78 هزار و 969 نفر در تعاونی های مازندران فعالیت دارند و 68 هزار و 703 نفر در بخش تعاونی های فعال استان مشغول كار هستند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از مجموع تعاونی های ثبت شده در استان یك هزار و 645 تعاونی در دست اجرا و سه هزار و 247 تعاونی غیرفعال است، تصریح کرد: یك هزار و 90 تعاونی راكد در مازندران وجود دارد.

*گرایش سیاسی‌ام را جدا از کارم می‌دانم

 به گزارش خبرنگار ما،بابایی کارنامی نشست هم اندیشی با خبرنگاران را دومین جلسه رسمی در جایگاه مدیریتی خود دانست و گفت: آمادگی داریم با ایجاد تعاونی برای خبرنگاران پی گیر مسکن این قشر در مازندران باشیم.

وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه انتقادات زیادی در بحث عملکردی کیفی تعاونی ها مطرح است، ادامه داد: در بخش تعاون پی گیر اصلاح و بهبود روش ها یی هستیم که بتواند فعالیت تعاونی ها را با استاندارد هماهنگ کند.

وی معدل حوزه روابط کاری مازندران را در سطح وزارت خانه مطلوب ندانست و اظهارداشت: توقع ما از مازندران زیاد است و این ارزیابی ها در حالی است که استان ما با توجه به محدودیت هایی که برای کارفرما قائل است در بحث بازرسی ها رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نقش روابط عمومی را در این اداره کل برجسته دانست و متذکر شد: تلاش می کنم تا روابط عمومی در این اداره کل جایگاه قوی داشته باشد.

وی با بیان اینکه گرایش سیاسی‌ام را جدای از کارم می‌دانم اذعان داشت: وظیفه ذاتی من در جایگاه مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات رسانی و پاسخگویی به مردم است.


  • شنبه 10 تير 1391-0:0

    جناب عالی اگه از سیاست جدا بودی که ...بکشنت بالا ... راستی از ...چه خبر؟؟

    • محمدرضا بهرامیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 9 تير 1391-0:0

      جناب اقای بابایی سلام و عرض ادب
      امیدوارم همیشه موفق باشی
      اما غرض از مزاحمت
      یه سوال تو ذهنم است که امیدوارم بهش پاسخ بدی
      شما با چه توجیهی به رییس ادارات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دستور میدید ساعت 6 صبح بیان ساری و کنار خونتون براشون جلسه بذاری
      اخه مرد وجدان چیز خوبیه اگه تو خودوتو مدیر کارآمدی میدونی بیا غرب استان ساعت 6 صبح جلسه بذار
      سپاسگزارم
      MTB_MATH@YAHOO.COM

      • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

        برادر خانوم ... که توی ... گل کاشت حالا ببینیم شما چه می کنی

        • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

          آقای بابایی برآمده از نظام کارگری است . انشاالله بتواند خدمت کند .

          • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

            کوری عصاکش کوری دگر شد

            • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

              لازم نيست جدا كني ،همشون مث خودتن كه اونجا كار ميكنن.


              ©2013 APG.ir