تعداد بازدید: 1889

توصیه به دیگران 2

جمعه 9 تير 1391-16:54

رسولي:جوانان در معرض آسيب هاي جدي قرار دارند

امام جمعه میاندرود گفت:صدا و سيما در شناساندن الگوها به جوانان گام بردارد /در صدا و سيما چهره هايي به عنوان الگو براي جوانان جامعه مطرح اند كه بسيار جاي نگراني دارد/در ماه رمضان با برگزاري جام رمضان و در ماه محرم نيز با هيئت هاي آن چناني و قمه زني زمينه هاي انحراف جوان را به وجود مي آورند


مازندنومه:سيد مجتبي رسولي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مياندرود اظهار داشت:ما فقط به جوانان مان گفته ايم كه اهل بيت و خاندان آنها الگوهاي خوبي براي زندگي اند،در حالي كه در راستاي شناساندن آنها تلاش نكرده ايم.

 وي با بيان اينكه روحانيون،رسانه و مطبوعات و صدا و سيما براي شناساندن اين الگوها كاري نكرده اند افزود:امروز جوانان جامعه در معرض آسيب هاي جدي قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ما امام جمعه مياندرود گفت:در حال حاضر در عرصه هاي مختلف در صدا و سيما چهره هايي به عنوان الگو براي جوانان جامعه مطرح اند كه بسيار جاي نگراني دارد.

  رسولي با بيان اينكه در زمان هاي مختلف با بهانه هاي گوناگون، جوانان را از باورها و اعتقادات خود دور نگه مي دارند،افزود: در ماه رمضان با برگزاري جام رمضان و در ماه محرم نيز با هيئت هاي آن چناني و قمه زني زمينه هاي انحراف جوان را به وجود مي آورند.

بر اساس این گزارش، وي ادامه داد: بعضي ها گمان مي كنند همين كه جوانان به دنبال فساد و فحشا نمي روند كافيست در حالي كه اين انحراف است و خانواده ها نبايد به همين موضوع قانع باشند.

 امام جمعه مياندرود نداشتن الگوي درست در بين جوانان را زمينه ساز الگوپذيري آنها از هنرپيشگان هاليودي و حتي بسياري از بازيكنان ورزشي دانست و تصريح كرد:دنياي هنر با زيبايي ها و ظرافت خاص خود مي تواند الگوهاي درست را به جوانان معرفي و وارد خانواده ها كند.


  • شنبه 10 تير 1391-0:0

    با محمد موافقم.حاجي هم در جريانه كه سخنانش تو سايت مازندنمو بالا مياد!؟!

    • شنبه 10 تير 1391-0:0

      آقا چه اسراری دارید این میاندرود رو بزرگ جلوه بدید یعنی نماز جمعه فقط تو این روستا برگزار میشه که هر هفته از این مراسم گزارش میزنین؟ شهر مهمتر نداشتین؟


      ©2013 APG.ir