تعداد بازدید: 3343

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 13 تير 1391-10:45

عکس از تاق نصرت،جایزه از شهرداری

سرپرست اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری گفت :همزمان با دهه مهدویت و میلاد امام زمان (عج) اولین مسابقه عکاسی از بهترین تاق نصرت برگزار می شود/عکاسی با موبایل نیز در مسابقه پذیرفته می شود/به برندگان جوایز نفیسی اهدا و در جلسه علنی شورای شهر ساری از آنان تجلیل می شود.


مازندنومه،خبر ارسالی اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری:راحله حاجیان در این باره گفت: از عکاسان،هنرمندان،صنوف مختلف فعال در حوزه شهری ،خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی،مسئولان روابط عمومی ها،دانشجویان و دانش آموزان دعوت می کنیم از محله آرایی و تزئینات سردر مغازه ها،ادارات،مساجد،تکایا و منازل عکس گرفته و آن را در قالب سی دی به اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ارسال کنند.


سرپرست اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری خاطر نشان ساخت : هر فردی با هنری خود باید شادمانی مردم دیار علویان را به نمایش بگذارد.


مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری گفت : تصویر برداران و عکاسان از مراسم مدیحه سرایی و پخش نقل و شیرینی و شربت بین مردم نیز می توانند صحنه هایی به یاد ماندنی ثبت کنند.


حاجیان به هیأت های مذهبی و مدیحه سرایان پیشنهاد کرد ابتدای برنامه شان موضوع این مسابقه را یادآوری کنند.

وی با بیان این که عکاسی با موبایل نیز در مسابقه پذیرفته می شود،افزود:به برندگان جوایز نفیسی اهدا و در جلسه علنی شورای شهر ساری از آنان تجلیل می شود.


 وی گفت : از نصب تاق نصرت برای استقبال مهمان عزیز یا مسافر ،  در فرهنگ کهن ما استفاده شده است ؛ پس برای بهترین و عزیزترین میهمان مان، به بهترین عکس جایزه تعلق می گیرد .


سرپرست اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری از برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج ) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری با جنگ شادی و نورافشانی و آئین سنتی بندبازی برای اولین بار در منطقه جنوب ساری و پارک شمس خبر داد.



©2013 APG.ir