تعداد بازدید: 4075

توصیه به دیگران 3

شنبه 17 تير 1391-18:23

این سوی پزشکی مدرن/طب سنتی به میان خانواده ها می آید

سلسله همایش های طب سنتی در آمل،بابل و قائم شهر برگزار می شود/سومین همایش بزرگ طب سنتی ، عصر یک شنبه 18 تیرماه در آمل برپا می شود/توصیه های تغذیه بر اساس مزاج فرد،شناخت بیماری ها،اصول تغذیه صحیح،توصیه ها و پرهیزات بیماری ها و شیوه های تغذیه صحیح در ماه رمضان از محورها و موضوعات این همایش است.


مازندنومه:مدتی است که موسسه فرهنگی،مذهبی مهر به برگزاری همایش های طب سنتی در شهرهای مختلف مازندران اقدام کرده است.

در همین راستا دومین همایش از این دست 18 خردادماه امسال در جویبار برگزار شد که با استقبال مردم و علاقه مندان طب سنتی مواجه شد.

به گزارش مازندنومه،سومین همایش بزرگ طب سنتی عصر یک شنبه 18 تیرماه از ساعت 17:30 تا 19:30 در سالن همایش های شهرداری آمل،واقع در سبزه میدان،ساختمان شهرداری برگزار می شود.

دکتر مهدی رشیدی استاد دانشگاه و محقق طب سنتی،علی اکبر بخشی جویباری پژوهشگر طب سنتی و عضو موسسه حجامت ایران و دکتر دلیله قلی پور هیپنوتراپیست و عضو هیئت تحقیقاتی طب سوزنی سخنرانان این همایش هستند.

بر اساس این گزارش، توصیه های تغذیه بر اساس مزاج فرد،شناخت بیماری ها،اصول تغذیه صحیح،توصیه ها و پرهیزات بیماری ها و شیوه های تغذیه صحیح در ماه رمضان از محورها و موضوعات همایش طب سنتی است.

خاطرنشان می کنیم این همایش با همکاری فرمانداری،شهرداری و شبکه بهداشت آمل برگزار می شود.

گفتنی است پس از این همایش که حضور در آن برای خانواده ها و علاقه مندان آزاد و رایگان است،همایش هایی در بابل(26 تیرماه،سالن سینما آزادی) و قائم شهر(29 تیرماه،سالن همایش های خانه جوانان)با محوریت طب سنتی ایرانی برگزار می شود.



    ©2013 APG.ir