تعداد بازدید: 2812

توصیه به دیگران 3

شنبه 24 تير 1391-11:21

هنر مازندران در پايتخت روایت می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:هفته هنرِ مازندران با حضور صدها هنرمند و فرهيخته مازندراني در تهران برگزار مي شود/اين نمايشگاه هفته سوم شهريورماه در تهران برگزار خواهد شد/جلوه هاي فرهنگي و هنري ناشناخته استان بايد به دور از هرگونه شعارزدگي و با مصداق عيني معرفي شود.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران: معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندارمازندران در جلسه هماهنگي برگزاري هفته هنر مازندران در تهران بر همكاري همه دستگاه هاي اجرايي استان جهت برگزاري اين برنامه تاكيد كرد و گفت: برپايي هفته هنر مازندران در پايتخت با هدف ارتقای بصيرت ديني و مباني اخلاقي در مناسبات اجتماعي، ايجاد فرصت هاي شغلي و استفاده بهينه از ظرفيت هاي اشتغال زايي استان انجام مي گيرد.

وي معرفي جلوه ها و نمادهاي فرهنگي و هنري استان به مخاطبان داخلي و خارجي را هدف ديگر برپايي اين مراسم اعلام كرد و گفت: اين نمايشگاه هفته سوم شهريورماه در تهران برگزار خواهد شد.

ابراهيمي تصريح كرد: تقويت و تحكيم فرهنگ ملي كه ريشه در خرده فرهنگ ها و فرهنگ هاي بومي و محلي استان دارد بايد در اين مراسم مدنظر قرار گيرد.


معاون سياسي، امنيتي و فرهنگي استاندار تصريح كرد: جلوه هاي فرهنگي و هنري ناشناخته استان بايد به دور از هرگونه شعارزدگي و با مصداق عيني در هفته هنر مازندران معرفي شود.


ابراهيمي با تاكيد بر برجسته نمودن ويژه گي هاي دفاع مقدس و معرفي سرداران شهيد استان طي هفته هنر مازندران در پايتخت، افزود: توجه و معرفي مفاخر ديني، علمي و فرهنگي در استان و استفاده از ظرفيت هاي تشكل هاي مردم نهاد در اين برنامه مدنظر دست اندركاران قرار داشته باشد.

*شهرستانی ها بیایند

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران نيز در اين مراسم گفت: هنرمندان شهرستان‎ها از این ظرفیت کمتر برخوردار هستند و با حضور در تهران و برگزاری‎های هفته هنر می‎توانند توانمندی خود را ارائه دهند.


حجت الاسلام عباسعلي ابراهيمي افزود: یکی از مکانیزم های وحدت آفرین آشنایی افراد جامعه با فرهنگ های مختلف است که به نظر می رسد برگزاری هفته های فرهنگ و هنر در این راستا می تواند قدم مثبتی باشد.

وي افزود: میزان استقبال از برنامه های هفته های هنر بسیار خوب است و انتظار می رود که در استان با برنامه ریزی بهتر و با حمایت های صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری هفته های هنر اقدام کنند.


  • يکشنبه 25 تير 1391-0:0

    ببخشید!
    معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی دیگه چیه؟!!!
    اجتماعی؟!
    یه چندتا کلمه دیگه هم اضافه کنید ، شاید به هادی ابراهیمی بیشتر ابهت بدید!


    ©2013 APG.ir