تعداد بازدید: 2858

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 26 تير 1391-0:24

موسیقی و محبت

از سه شنبه تا پنج شنبه هفته جاری کنسرت موسیقی سنتی و محلی،به نفع بیمارستان در حال احداث کودکان مبتلا به سرطان، در سالن هلال احمر ساری اجرا می شود/ این برنامه توسط گروه موسیقی هزار دستان به خوانندگی علی اصغر رستمی و سرپرستی حنیف شهمیرزادی برگزار می شود+معرفی اعضای گروه


مازندنومه:برنامه موسیقی سنتی به نفع بیمارستان در حال احداث کودکان مبتلا به سرطان، برگزار می شود.

این بیمارستان فوق تخصصی در شهر ساری در دست احداث است و به مشارکت مردم نیاز است ،به همین منظور برای اطلاع رسانی از نحوه فعالیت مجمع خیران ماهک و جلب مشارکت مردم، با استفاده از برکات ماه شعبان، برگزاری برنامه موسیقی سنتی و مازندرانی در برنامه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش،برنامه موسیقی سنتی و مازندرانی با همکاری گروه موسیقی هزار دستان به خوانندگی علی اصغر رستمی و سرپرستی حنیف شهمیزادی در روزهای 27، 28 و 29 تیرماه در سالن هلال احمر مازندران از ساعت 20 تا 22 برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند بلیت حضور در این برنامه موسیقی را از آموزشگاه هارمونی، فروشگاه آوای دوست وفروشگاه شهر کتاب شهرهای ساری، آمل، قائم شهر و بهشهر تهیه کنند.

 به گزارش مازندنومه،گروه هزاردستان از هنرمندانی چون: مجید رییسیان و رامین جمالی(سنتور)،حنیف شهمیرزادی(تار)،مهدی حسن زاده(،سه تار)،جابر صالحی(بم تار)،رضا میرزایی(عود) ،سینا شکری(نی) مازیار منصوری(کمانچه)،مجید طریقی(تنبک)،رضا حسین زاده (دف ) و داریوش هاتف راد(دایره و نقاره)تشکیل شده است.

گفتنی است درآمد حاصل از این برنامه ، جهت کمک به ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، اختصاص می‌یابد.



    ©2013 APG.ir