تعداد بازدید: 2878

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 4 مرداد 1391-23:19

25 دقیقه تا کجور

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده نوشهر به کجور نیازمند اخذ مجوز از محیط زیست نیست/این جاده می تواند مسیر نوشهر به کجور را به ضریب زمانی 25 دقیقه برساند.


مازندنومه؛خبر ارسالی دفتر نماینده نوشهر و چالوس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده نوشهر به کجور از مسیر ماشلک به دلسم نیازی به اخذ مجوز از محیط زیست ندارد.

قاسم احمدی لاشکی اظهار داشت: در صورتی نیاز به اخذ مجوز از محیط زیست است که بحث احداث یک جاده مطرح باشد در صورتی که این جاده الان هم عملا وجود دارد و مسیر تردد است.

 وي افزود: این جاده به بازسازی، بهسازی و آسفالت احتیاج دارد،بنابراین نیازی برای اخذ مجوز نمی بینیم و بهتر است مسایلی که برای آبادانی منطقه و آسایش مردم می تواند تاثیرگذار باشد را به خوبی پیگیری کرده و اقدامات عملی انجام گیرد.

 احمدی لاشکی خاطرنشان كرد: در خصوص بازسازی این جاده ضرورت هایی وجود دارد که مسوولان امر باید آن را جدی گرفته تا خواسته های مردم تحقق یابد و در خصوص توسعه منطقه نباید وقت تلف کرد.

 عضو هیأت رئیسه کمیته آموزش پزشکی و آموزش عالی با اشاره به اينكه این جاده می تواند مسیر نوشهر به کجور را به ضریب زمانی 25 دقیقه برساند،اظهار داشت: این امر یک عامل برای نجات مردم از مهاجرت بی رویه است.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی کجور را دارای پتانسیل بالا عنوان كرد و بيان داشت: نباید در راه کمک به آبادانی کجور کوتاهی صورت بگیرد و مدیران این بخش باید برای حل مشکل مردم وقت بگذارند و راه های پیشرفت این روستاها را منطقی بررسی و اجرایی کنند.


  • مجنون سرو ایستاده!پاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 7 مرداد 1391-0:0

    دوست گرامی!از اینترنت جستجو کنید،یا در سایت تابناک نشست فراکسیون اصولگرایان رهپویان ولایت راپیدا و مطالعه کنید،نیاز به این همه تهمت به کامنت گذار نبود!خلاصه ایشان فرماندار اصلاح طلبان بودند بعد ظاهرا مستقل شرکت کردند و نهایتا نا ایشان را در تابناک در نشست فراکسیون اصولگرایان دیدم،خلاصه اگر استقلال این است،عذرپذیر باشید! مسلمانم!مجنونم،نه بید مجنون، بلکه مجنون سرو ایستاده بر لب جویم!

    • جمعه 6 مرداد 1391-0:0

      باز اطرافیان دکتر م کامنتهای انحرافی گذاشتند،کی گفت احمدی اصولگراست؟رهپویان ولایت دلیلی بر اصلاح طلبی است؟احمدی مستقل شرکت کرد،مستقل رای آورد و مستقل در حال تلاش در مجلس است.
      شمایی که در حال تخریب احمدی هستید اگر مسلمان نیستید حداقل آزادمرد باشید،از مدیریت مازندنومه میخواهیم نگذارد که این فضای تخریب بر علیه چهره های مردمی را که مدتی است دوباره شروع شده ادامه یابد.

      • پنجشنبه 5 مرداد 1391-0:0

        نماینده سابق چون از فراکسیون اصلاح طلب بود ظاهرا و شایداین اجرای این مصوبه توسط مجریان به مصلحت نبود!! حالا که دیگر نماینده اصوالگرا و جز فراکسیون رهپویان ولایت است امید است دولت به وعده خویش عمل کند چون کار اجرایی است و کادر اجرایی اگر بخواهد برای مدتی علت تراشی کند می تواند حالا دیگر مشکل محیط زیست اساسا غلط است!!!!


        ©2013 APG.ir