تعداد بازدید: 2063

توصیه به دیگران 11

يکشنبه 8 مرداد 1391-13:50

رضایی:برگشت اعتبار نداشتیم/در استان اولیم

فرماندارچالوس گفت: علی رغم سنگینی کار،در چالوس هیچ پروژه ای بر زمین نمانده است/برگشت اعتبار یعنی یا نتوانستیم مشکلات و چالش های موجود را برطرف و اعتبار را جذب کنیم و یا از سوی مدیران دستگاه های اجرایی كوتاهي صورت گرفته است.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری چالوس:روز شنبه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چالوس با حضور نماینده مردم منطقه ، فرماندار چالوس و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان به همراه پیمانکاران پروژه های مختلف در محل فرمانداری برگزار شد.

 در این جلسه سيد قدير رضايي -فرماندار چالوس- اظهار داشت: علی رغم سنگینی کار موجود در چالوس هیچ پروژه ای بر زمین نمانده است.

وی افزود: يكي از مشكلات ما مربوط به مجتمع فرهنگی چالوس بود که به دلیل  تهیه نشدن زمین ، پروژه معطل مانده بود،اما هفته گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زمین مورد نظر تحویل داده شد و به زودی عملیات اجرایی آغاز می شود.

رضایی ادامه داد: هيچ يك از پروژه ها از نظر تهیه زمین، اعتبار و شروع کار عقب نیست، بلکه به نظر بنده رتبه اول را در سطح استان داریم چون اعتباری از این پروژه ها برگشت داده نشده و یا بر زمین نماند.

فرماندار چالوس با بیان این که اعتبار هیچ پروژه ای در چالوس نباید برگشت بخورد،تصریح کرد:برگشت اعتبار یعنی یا نتوانستیم مشکلات و چالش های موجود را برطرف و اعتبار را جذب کنیم و یا از سوی مدیران دستگاه های اجرایی كوتاهي صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از اظهارت خود با بیان اینکه 170 هکتار بافت فرسوده در چالوس داریم،ادامه داد: وضعیت شهری ما با استقرار شهرداران خوب و ارایه طرح های جدید در حال پیشرفت است.

 رضایی با بیان اینکه پروژه های سفر رهبری همگی عملیاتی و اجرایی شد ، گفت: مصوبات سفرهای دولت نیز جز تعداد معدودی که اعتبار آن تخصیص نیافته همگی عملیاتی شد.

 وی یادآور شد:یکی از پروژهایی که محقق نشده قطعه 25 آزادراه تهران-شمال است که امیدواریم در سفر چهارم دولت محقق شود.

 رضايي در پایان از پیمانکاران خواست تا استحکام بخشی در پروژه ها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

*هدف ما پیشرفت منطقه است

 نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه باید نسبت به مردم احساس مسوولیت داشته باشیم،گفت: هدف همه ما پیشرفت منطقه است و در این راه نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

قاسم احمدی لاشکی از برگزاري اين گونه جلسات قدردانی و از برخوردار نبودن  برخی دستگاه های اجرایی شهرستان از ساختمان انتقاد کرد و گفت: دستگاه هایی چون ارشاد اسلامی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مربوط به سه وزارتخانه در گذشته بوده در ساختمان های استیجاری فعالیت می کنند و این در شان آنها نیست.

 وی در پایان اظهارداشت: در سفر چهارم دولت به شدت دنبال اجرایی شدن قطعه 25 آزادراه خواهیم بود.


  • چهارشنبه 8 شهريور 1391-0:0

    جدا در زمان مدیریت آقای رضایی ، تغییرات بزرگ و اقدامات ارزشمندی در چالوس انجام شده است و یکی از بزرگترین آنها، آرامش و اتحاد سیاسی و مدیریتی بین همه ارکان مدیریتی در سطح شهرستان از ائمه جمعه و نمانیده مجلس و شورا تا بین مدیران ادارات و دستگاهها ، از مدیری مثل رضایی با آن سبقه و سابقه ی مدیریتی و کوله باری از تجربه چنین اقداماتی بعید نیست.
    هرجا که هستند سلامت و موفق باشند و خداوند به ایشان و همه خدمتگذاران توفیق بیشتر عنایت کند.انشاالله

    • خزایی - چالوسپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

      جناب رضایی، از دلسوزی ها ، پیگیری ها و تلاش های شما برای غرب استان ، خصوصا شهرستان عزیز چالوس ، قدردانی میکنیم.
      قلبا دوستت داریم سید عزیز.
      خدا پشت و پناهت

      • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

        درود بر فرماندار فعال.


        ©2013 APG.ir