تعداد بازدید: 2813

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 11 مرداد 1391-1:4

دیدار با ماهک در نمایشگاه رضوی

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک گفت:غرفه این مجمع در نمایشگاه رضوی دائر است/عضو گیری هم در این نمایشگاه انجام می‌شود/هنوز بسیاری از مردم نمی‌دانند که قرار است در این شهر بیمارستانی برای کودکان مبتلا به سرطان احداث شود.


مازندنومه:نائب رئیس مجمع خیران ماهک،با بیان اینکه با شناساندن این مجموعه به مردم، مطمئن هستیم که حجم کمک‌های مردمی افزایش می‌یابد، اضافه کرد:‌ رسانه‌ها در معرفی این مجموعه یاریگر ما بوده‌اند اما نیازمند مساعدت و یاری بیشتر رسانه‌های مکتوب و مجازی در این زمینه هستیم.

  مجتبی کواکبیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگ رضوی، اظهار داشت:‌غرفه‌های متعددی از جمله قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی ، سفال و ... در نمایشگاه دائر شده که مورد توجه علافه‌مندان است.

کواکبیان با بیان اینکه غرفه مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک هم در این نمایشگاه دائر است، گفت:‌ هدف از حضور در این نمایشگاه، شناساندن بیشتر مجموعه ماهک به مردم است.

وی با اشاره به اینکه عضو گیری هم در این نمایشگاه انجام می‌شود، یادآور شد:‌ مردم می‌توانند با عضویت در مجمع خیران ماهک و کمک‌هایی هرچند اندک، در احداث این بیمارستان  ما را یاری کنند.

‌‌کواکبیان با بیان اینکه پیش از ماه رمضان و مصادف با اعیاد شعبانیه، مجمع خیران ماهک اقدام به برگزاری برنامه موسیقی سنتی کرد، افزود:‌ در آن برنامه ضمن اینکه رضایت خاطر مخاطبان جلب شد، بسیاری از افرادی که برای حضور در برنامه آمده بودند، به عضویت ماهک هم درآمدند.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک با اشاره به اینکه نیاز داریم تا این مجموعه بیشتر به مردم شناسانده شود، اذعان داشت:‌ هنوز بسیاری از مردم نمی‌دانند که قرار است در این شهر بیمارستانی برای کودکان مبتلا به سرطان احداث شود.

 گفتنیست بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در ضلع غربی بیمارستان بوعلی ساری در دست احداث است.

خاطرنشان می کنیم نمایشگاه فرهنگ رضوی از هفتم مرداد ماه آغاز شده و تا دوازدهم این ماه برگزار می‌شود.


  • ناصر اشرفيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 12 مرداد 1391-0:0

    كاش مديركل محترم اداره فرهنگ و ارشاد مازندران و رياست جشنواره نامه اي به امام رضا (ع) غرفه اي ديگر از خيرين برپا مي كرد تا دردها و ارزوهاي نوشته شده در نامه هاي رضوي را برآورده مي كرد. اگر اقاي كواكبيان در مجمع خيرين ماهك نبود هم اين غرفه برپا مي شد؟ اشفع لنا عندالله.


    ©2013 APG.ir