تعداد بازدید: 4056

توصیه به دیگران 19

پنجشنبه 9 شهريور 1391-0:45

روزی،روزگاری،آزادراه

گزارش تصویری مازندنومه از بازدید قاسم احمدی-نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس- به همراه علی لاریجاني- رئیس مجلس- و میرقدیر رضایی-فرماندار چالوس- از آزاده راه تهران ، شمال(حد فاصل مازو پشته چالوس تا مرزن آباد)


 

 عکس ها از:محمد حسین ملایی کندلوسی


  • چهارشنبه 29 شهريور 1391-0:0

    اهو جان معلومه خیلی چشمات داغونه

    • يکشنبه 12 شهريور 1391-0:0

      طرز لباس پوشیدن اقای لاریجانی معلومه برای تفریح به شمال امده نه ازادراه اقای خبرنگار سرسپرده نماینده و سایت به ظاهر وزین تبلیغات احمدی را خیلی زود شروع کردی این ازادراه فعلا ازادرا ه نمیشه به قول مازنی ها اگر اب نداشته باشه برای احمدی وملایی نان داره وبه اقای لاریجانی توصیه می شود هنگام صحبت به مخاطبش نگاه و توجه کند حتی اگر ضعیف ترین نماینده باشد

      • محمد صفر لفوتی "فریاد"پاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 12 شهريور 1391-0:0

        با درود؛ از مازندنومه برای انعکاس این دیداروبازدید ممنونم، ولی از نظر نگارنده اگر ماحصل این گفتگو و بازدید را هم منعکس می فرمودید بسیار زیبا تر بود، تا دیگردوستان اینگونه به زحمت های نماینده محترم بی احترامی نفرمایند! همگان می دانید هماهنگ نمودن برای چنین بازدیدهائی آن هم جهت حضور رئیس مجلس کاری سخت است ! پس بی مهری نفرمائید! مطمئن باشید صحبت های تلفنی جناب لاریجانی هم در پیرو گفتگوهای انجام شده با نماینده فهیم و پیگیری معضلات مطرح شده بوده است! در هر حال آرزوی اتحاد و همدلی هرچه بیشتر شهروندان شریف و همولایتی های عزیزم و نخبگان و صاحبان نظر و اندیشه منطقه را ، با مسئولینی که واقعا دلسوز و مردمی هستند را دارم.

        • پرده پندار و برده پنداری!!پاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 11 شهريور 1391-0:0

          انمیدونم!! در مورد کی صحبت می کنی؟! امیدوارم حاتون خوب باشه!!زهی خیال باطل!اشتباه گرفتی! شما که جرات داری نام بنده رو بگو !! اگر پاسخگو یتان اینگونه باشد،خدا برحمد!!!

          • در جواب چالوسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            جمعه 10 شهريور 1391-0:0

            لطفا از نام چالوسی سواستفاده نکنید،خیلی ادعات میشه و جرات داری نام اصلیت رو بنویس،یاد اونروز بخیر که برای دیدن همین حاجی! قبل و بعد از انتخابات چه تلاشهایی می کردی!

            • پنجشنبه 9 شهريور 1391-0:0

              دکتر لاریجانی فقط با موبایل صحبت می کردتا با حاجی!برای تبلیغات هم مناسب نیست!

              • پنجشنبه 9 شهريور 1391-0:0

                مثل اینکه لاریجانی سردش شده


                ©2013 APG.ir