تعداد بازدید: 4525

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 30 شهريور 1391-8:8

شبی به نغمه و نوا در ساری/این کنسرت را از دست ندهیم

تازه ترین آلبوم صوتی کیوس گوران-پس ته کویی؟- به بازار آمد/پنج شنبه و جمعه شب کنسرت موسیقی محلی،به وسیله سه گروه موسیقی مازندرانی در سالن هلال احمر ساری اجرا می شود/در این کنسرت آلبوم جدید کیوس گوران رونمایی و از او تجلیل می شود.


مازندنومه:شرکت نسیم مهرآوا در دو شب-پنج شنبه و جمعه،30 و 31 شهریور ماه- کنسرت موسیقی مازندرانی را در مرکز استان برگزار می کند.

 "شبی به نغمه و نوا / برای شفای غنچه ها" عنوانی است که برای این کنسرت برگزیده اند و قرار است بخشی از عواید بلیت فروشی به ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی ماهک اختصاص یابد.

به گزارش مازندنومه،در این کنسرت،تازه ترین آلبوم صوتی استاد کیوس گوران با نام"پس ته کویی؟" رونمایی می شود و او برای حاضران شعر هم می خواند.

این آلبوم دکلمه تعدادی از سروده های این شاعر توانمند و برجسته با صدای خودش است و قرار است،ضمن رونمایی در مراسمی از کیوس گوران تجلیل و قدردانی شود.


نکته جالب کنسرت،اجرای سه گروه موسیقی در هر شب است.هر شب سه گروه موسیقی یعنی:گروه موسیقی مشتاق حسن به سرپرستی و خوانندگی استاد محمدرضا اسحاقی،گروه وارش به سرپرستی و خوانندگی اکبر رستگار و گروه ترانه به سرپرستی جمشید نیکوزاد و خوانندگی پرویز سیاهدشتی به نوبت قطعاتی از آلبوم های گذشته و نغمات جدید خود را اجرا می کنند.

مجری برنامه که در سالن هلال احمر ساری برگزار می شود،زری وفایی،گوینده و مجری قدیمی صدا و سیماست.

ساعت شروع کنسرت هم هر شب 19:30 اعلام شده است.



    ©2013 APG.ir