تعداد بازدید: 2989

توصیه به دیگران 1

جمعه 7 مهر 1391-23:41

متهم ردیف اول را تبرئه نکنید

مخالفت ملت‌ها با سیاست اشغالگری و سلطه جویی آمریکا ، سر جای خود ، اما آقای احمدی نژاد باید بداند متهم ردیف اول در این ماجرا دولت آمریکاست و بس/کسی حق ندارد حرکت انقلابی مردم مسلمان ایران و دیگر کشورهای اسلامی را در دفاع از ساحت پیامبر بزرگ اسلام به چیز دیگری ربط دهد و متهم ردیف اول را تبرئه نماید.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،علیرضا فلاح: اگر چه بنا ندارم با جستجو در میان سخنان آقای احمدی نژاد ، بعضی از جملات ایشان را در مقابل فرمایش های گهربار مقام معظم رهبری قرار دهم و خدای نکرده نتیجه خاصی بگیرم ، اما متاسفانه بعضی از اظهارنظرهای او به شکل حیرت انگیزی در تعارض با فرمایش های رهبر عزیز می باشد که یا از عمد مطلق است یا بی اطلاعی محض از نظرگاه حضرت آقا و تو گویی انگار ایشان اصلا پیام و یا سخنان آن بزرگوار را نشنیده اند!

 آقای احمدی نژاد در گفت و گو با باربارا اسلاوین-خبرنگار پایگاه خبری آمریکایی ال مانیتور- در مقابل این پرسش که نگاه شما به فیلم ضداسلامی اخیر چیست؟ می گوید: من اعتقاد ندارم که دولت آمریکا پشت این کردار زشت و توهین آمیز بوده است اما واکنش‌ها در بسیاری از کشورهای اسلامی و البته ایران، انعکاس دهنده مخالفت ملت‌ها با سیاست اشغالگری و سلطه جویی آمریکا بود.

 کافی بود که احمدی نژاد فقط یکبار پیام حضرت آقا را در خصوص این حرکت زشت ، روخوانی می کردند.

 مقام معظم رهبری در بخشی از این پیام فرمودند : متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریكا است. پشت صحنه‌ی این حركت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریكا و دیگر سران استكبار جهانی است. سیاستمداران امریكا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را كه دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

 احمدی نژاد دولت آمریکا را مقصر نمی داند و اعتراضات و حرکات خودجوش مردم مسلمان کشورهای اسلامی در مقابل این حرکت شنیع را مخالفت ملت‌ها با سیاست اشغالگری و سلطه جویی آمریکا می داند!

مخالفت ملت‌ها با سیاست اشغالگری و سلطه جویی آمریکا ، سر جای خود ، اما آقای احمدی نژاد باید بداند متهم ردیف اول در این ماجرا دولت آمریکاست و بس.

 شما روزی فقط خودتان را تنها مبارز و علمدار مخالفت با استکبار و آمریکا و اسراییل می دانستید و سخنان آن چنانی در حذف دولت جعلی اسراییل از روی نقشه جغرافیا به زبان می آوردید و در همان حال ، دوست و ریس دفتر و در واقع همه کاره دولت شما ، دم از دوستی با مردم اسراییل می زد!

شما امروز می توانید به تاسی از ایشان حرف های گذشته خود را پس بگیرید و در مقابل جمله همین خبرنگارکه به شما گفته بود: برخی مطالب شما درباره هولوکاست ، بحث برانگیز شد، بگویید: می‌پذیرم که در برخی موارد نباید سخنانی بیان می‌شد.

کسی حق ندارد حرکت انقلابی مردم مسلمان ایران و دیگر کشورهای اسلامی را در دفاع از ساحت پیامبر بزرگ اسلام به چیز دیگری ربط دهد و متهم ردیف اول را تبرئه نماید.


ایمیل نویسنده: (marf.aski@yahoo.com)


  • يکشنبه 9 مهر 1391-0:0

    درزمانی که مدیررسانه بی اینتی حرف نزویی وسه وچه


    ©2013 APG.ir