تعداد بازدید: 2456

توصیه به دیگران 1

شنبه 29 مهر 1391-23:27

خیال نمایندگان راحت/ خطري در كار نيست

نمایندگان محترم باید با صراحت در خصوص مسئله مورد نظرشان سؤال كنند و مخاطبان نيز از اين موضوع استقبال خواهند كرد، اما مطرح نمودن مسائلي چون:با طرح سئوال از رییس جمهوری با جان خود بازي كردم،حاضر به هرگونه صرف هزينه هستم و...تنها بازي هایی به سبك عده ای از ورشکستگان سیاسی است.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،شعبان وفايي نژاد:بحث پرسش و پاسخ از رئيس جمهوری در طول سال های پس از انقلاب اسلامي از سوي نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي همواره مطرح بوده و هيچ يك از نمايندگان به دليل تشريح برخي موارد موضوعه،مورد بازخواست و شماتت قرار نگرفته اند و بابت اين اقدام نيز متحمل هيچ گونه هزينه اي نشدند.

در آن سو اگر نماينده اي به جهت توجه افكار عمومي به خود ، به دنبال فضا سازي منفي باشد مردم با تفكر منطقي و انقلابي خود توجهي به اين گونه تبليغات و نمايش هاي سياسي نخواهند داشت.

نمایندگان محترم باید با صراحت در خصوص مسئله مورد نظرشان سؤال كنند و مخاطبان نيز از اين موضوع استقبال خواهند كرد، اما مطرح نمودن مسائلي چون:با جان خود بازي كردم،حاضر به هرگونه صرف هزينه هستم و...تنها بازي هایی به سبك عده ای از ورشکستگان سیاسی است.

 نماينده های محترم با دوري از احساسات و ظاهر بيني ها به وظايف نمايندگي خود ادامه دهند و بدانند جمهوري اسلامي ايران براي دفاع از مرز ، ناموس و حق و حقوق ملتش شهيدان فراواني داده و مطمئناً از نيت خير شما دفاع خواهد كرد،لیکن با مظلوم نمايي ها نمي توان شخصيت سازي كرد.

 نمايندگان مردم بايد اين موضوع را بدانند كه در كجا و چگونه سخن بر زبان مي آورند.نگارنده خود بارها در رسانه ها عليه عملكرد دولت واكاوي هاي گوناگوني داشته است و حتي يك بار به علت چنين موضوعي مورد سرزنش قرار نگرفته است.

 بنابراين نمايندگان ما بايد اهتمام لازم را نسبت به بهره مندي از بصيرتي بالا و منطقي مناسب جهت رسالت سنگيني كه بر دوش شان نهاده اند ، بورزند.

 ای‌میل نویسنده:sh_vafainezhad@yahoo.com


  • دوشنبه 1 آبان 1391-0:0

    آقای وفایی نژاد شما برید... چاپ کنید شما رو چه به این حرفها ... البته ببخشدا

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 1 آبان 1391-0:0

      بابا یواش صداتو می شنوند. من که می گم خطاب شما کاملاً مشخصه که منظور شما کدوم نماینده است. یکی تا مرز عزت او را بالا می بره و شما اینجوری او را لنگ در هوا می کنید. درست نیست اینجوری دیفار نماینده رو کوتاه گیر بیاری و هرچی دلت خواست بهش بندازی. واقعاً با رئیس جمهوری با این زبان و بیان درافتادن دل شیر می خواهد و کار هرکسی نیست. آفرین بر نمایندگان ساری و برخی از نمایندگان استان که دل شیر دارند و تن به ذلت و خواری و نون به نرخ روز خوری نداده و رو به پاچه خواری نیاوردند. البته غلط انداز ذاتاً پاچه خوار است ولی نمی داند کی برایش می زنه که هر چه بیشتر پاچه می خوارد هیچکس به حرفاش اهمیت نمی دهد.


      ©2013 APG.ir