تعداد بازدید: 5115

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 25 آبان 1391-22:39

سیل در فریدون کنار/رییس شورا:آب منطقه ای مقصر است

انتقاد شدید رییس شورای شهر فریدون کنار از مدیرعامل آب منطقه ای/وقوع سیل در فریدون کنار به خاطر سوءمدیریت آب منطقه ای مازندران است/بارندگی روز پنج شنبه باعث پس زدن آب رودخانه "نماز رود" شد و خسارت زیادی وارد ساخت.


مازندنومه،عظیم غلامی:در پی بارندگی شدید روز پنج شنبه در فریدون کنار و تجمع آب های سطحی در رودخانه مرکز شهر،فرهاد برادران تاخیر یک ساله پروژه آب منطقه ای و اثرات سوء ناشی از آن را متوجه رمضان طهماسبی دانست و به او در مورد نبود مدیریت در ساخت دیواره های سد لاستیکی هشدار داد.

 رئیس شورای شهر فریدون کنار پاسخگوئی این سوءمدیریت را خواستار شد و تصریح کرد:سد پلاستیکی نزدیک به 4 سال از شروع احداث آن می گذرد و طولانی شدن آن مشکلات زیادی را برای شهروندانی که ساکن این منطقه اند، به وجود آورده است.

 برادران افزود:بارندگی روز پنج شنبه باعث پس زدن آب رودخانه "نماز رود" شد و خسارت زیادی به منازل شهروندان و مغازه داران خیابان ولی عصر(عج) وارد ساخت.

 این مسئول در پایان گفت:دراین آب گرفتگی به چندین دستگاه خانه مسکونی و مغازه آسیب رسید و منجر به خاموش شدن خودروها و تشدید ترافیک این قسمت شهر را باعث شد.


  • خسروی فریدونکنارپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 27 آبان 1391-0:0

    موقعی که سدو شروع کردند به ساختن قراربود که شش ماهه تمام کنند اما 4سال شدوسد هنوز نصف نشدتازه پاییزه که اینجوری شده اگه زمستون بشه وبارشهابیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی جالبه بابازدیدی که شخصااز مناطق سیل زده داشتم چیزی که من تخمین زدم بالای یک ملیاردتومن به مردم خصارت وارد شده اما قاسمی فرماندار شهر در خبر تلوزیونی میگه فقط یک صد ملیون تومن خصارت وارد شده آقای فرماندار این حرفهارو از کجا
    اوردی فکر کردی اگه واقعییت وبگی واست بد میشه؟ جوابگوی دروغ فرماندار کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • غلامی فریدونکنارپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 26 آبان 1391-0:0

      سیل هم نتوانست فرماندار را بیدار کند.
      به دلیل طولانی شدن ساخت سد پلاستیکی که میتوانست در 6 ماه به بهره برداری رساند بجهت عدم پیگیری مسئولان طی 4 سال هم تکمیل نشد این موضوع موجبات بروز مشکلات زیادی منجمله سیل در این شهرستان شد.
      عدم تکمیل سد پلاستیکی و بستن عبورآب رود خانه مرکز شهر که در تصور ارسالی موجوده به بیش 600 خانوار به صورت 60 درصدی آسیب رسید.

      • جمعه 26 آبان 1391-0:0

        بهتر بود جناب اقای برادران اول تحقیق میکردند با اطلاع کافی حرف میزدند در سیل بهشهر مهندس طاهری اولین کسی بود که حضور داشت این مدیر با سواد وزارت نیرو از معدود مدیرانی است که وقت و زمان نمیشناسد و بی وقفه در خدمت مردم است .لطفا بی انصاف نباشید

        • اسماعیل زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 26 آبان 1391-0:0

          مهندس طاهری ،مدیر سدها و رودخانه های آب منطقه ای مازندران را میتوان یکی از پرتلاشترین مدیران استان دانست. مشکل را در جای دیگر باید جستجو کرد.


          ©2013 APG.ir