تعداد بازدید: 2461

توصیه به دیگران 4

جمعه 24 آذر 1391-18:13

واکنش تند امام جمعه به تغییرات/رسولی:گله مندم

امام جمعه میاندرود گفت:تغییرات به ضرر شهرستان میاندرود است/تغییر فرماندار در کمتر از دو سال کار عقلانی و درستی نیست/چرا با سرنوشت اين مردم بازي مي كنيد؟/يكنفر حتي خود فرماندار در جريان نيست كه قرار است چه اتفاقي بيفتد؟/شما كي يك زنگ ناقابل زديد كه حاج آقا شما در جريان باشيد.


مازندنومه:امام جمعه میاندرود گفت:تغییرات به ضرر مردم شهرستان میاندرود است.

سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نمازجمعه میاندرود ضمن ابراز انتقاد شدید به مسئولان استان اظهار داشت:بنده بارها عرض کرده ام که در کار اجرایی دخالت نمی کنم و کاری با این موضوع ندارم که تصمیم دولتمردان چه می باشد اما معنایش این نیست که حرفی هم نزنیم و هر کاری که کردند بگوییم کارشان درست است.

وی با بیان اینکه از شروع به کار فرمانداری این شهرستان تازه تاسیس کمتر از دو سال می گذرد،افزود:تغییر فرماندار در کمتر از دو سال کار عقلانی و درستی نیست.

 رسولی گفت:بنده و مردم شاهدیم که از نقطه شروع شتاب رو به رشد شهرستان خوب بوده است و این مدیون تلاش های فرماندار و همکاران شان بوده است اما به یکباره و در یک آن بدون هماهنگی و مشورت با هیچ کس دستور جابجایی فرماندار صادر می شود.

 امام جمعه مياندرود ابراز داشت:از جابجايي عجولانه غيرمنطقي گله مندم و اين كار را به ضرر شهرستان و توهين و جسارت به مردم و مسئولان اين منطقه مي دانم.

وي ادامه داد: در جايي از استان بايد تغيير و تحول صورت مي گرفت براي همين ديواري كوتاه تر از مياندرود و مردمش پيدا نكردند.

رسولي ادامه داد:آقايان گفتند در هر جايي بخواهند فرماندار خوبي را عوض كنند سر و صدا مي شود پس بهتر است بدون هيچ مقدمه و موخره اي اين كار را انجام دهيم و شايد كسي هم اعتراضي نكند.

خطيب جمعه سورك با بيان اينكه چرا بايد دود تغيير و تحول مديريتي در استان به چشم مردم مياندرود برود افزود:اگر جايي قرار است تغيير و تحول انجام شود خب، انجام دهيد اما چرا با سرنوشت اين مردم بازي مي كنيد؟!

رسولي با تاكيد بر اينكه اين شهرستان حدود 60هزار جمعيت ، نماينده ،انسان هاي فرهيخته،امام جمعه ، شوراي شهر ،شوراي شهرستان،شوراي بخش و دهيار دارد ابراز داشت:آيا هيچ يك از افرادي كه نام بردم لياقت يك مشورت را نداشتند؟!

وي گفت:يعني واقعا انسان هايي عقل كل در يك جا نشسته اند و در يك آن تصميم مي گيرند و عمل مي كنند و يكنفر حتي خود فرماندار در جريان نيست كه قرار است چه اتفاقي بيفتد؟

 امام جمعه مياندرود ادامه داد:وقتي تصميم گرفته شد از ما تقاضاي حمايت و همكاري دارند،بنده مي خواهم عرض كنم وقتي شما از ما مشورت و نظر نخواستيد و يا حتي به ما اطلاع نداديد كه بناست چه اتفاقي بيفتد آن وقت چه توقعي از ما داريد كه حمايت كتيم؟آيا واقعا اين توقع منطقي است؟آيا شما همكاري كرديد كه ما هم همكاري كنيم؟آيا شما بهايي داديد كه ما هم حمايت كنيم؟!

 رسولي با بيان اينكه براساس عقل و عرف همكاري طرفيني است، افزود:شما كي يك زنگ ناقابل زديد كه حاج آقا شما در جريان باشيد و همكاري كنيد كه اوضاع آرام شود؟!

وي گفت:بنده تا به حال حمايت كردم و بعد از اين هم حمايت خواهم كرد اما اين حمايت و همراهي به عنوان امام جمعه و برحسب تكليف شرعي و ديني است و از باب وظيفه اين كار را انجام مي دهم نه از باب سفارش اشخاص.

رسولي با بيان اينكه ما دلسوز نظام هستيم و دل مان به حال اين نظام مي سوزد افزود:اما از اين بي اخلاقي و بد اخلاقي مسئولان گلايه دارم و اين كار را به ضرر شهرستان مي دانم.



©2013 APG.ir