تعداد بازدید: 2924

توصیه به دیگران 5

جمعه 24 آذر 1391-18:27

حدادعادل:نیت نمایندگان سنگ اندازی نیست

در گفت و گوی اختصاصی مازندنومه با حدادعادل مطرح شد:نمایندگان قصد خدمت دارند/در چند ماه باقی مانده، استیضاح وزرا به صلاح کشور نیست و مشکلات را باید از راه دیگری حل کرد/ آهنگ حرکت مجلس، کاملا کمک به دولت است.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:غلامعلی حداد عادل برای شرکت در کرسی آزاد اندیشی با موضوع دانشجو و بصیرت عاشورایی به دعوت دانشگاه پیام نور ساری در سالن اجتماعات دانشگاه سما ساری، حضور یافت.

 بر اساس اعلام قبلی، قرار بود برنامه ساعت 14 آغاز شود اما حداد عادل ساعت 15 و هفت دقیقه در این محل حضور یافت.

 وی در ابتدای این نشست به بهانه 27 آذر، بیش از 30 دقیقه در رابطه با شعار وحدت حوزه و دانشگاه صحبت کرد.

حداد عادل سپس درخواست کرد که مجری برنامه، سؤالات مکتوبی را که از سوی دانشجویان جمع‌آوری شده بود  به وی دهد .

حداد سؤالات را از مجری گرفت و یک یک خواند و پاسخ داد. در پایان این نشست، دوتن از دانشجویان زن و مرد سؤال شفاهی هم پرسیدند.

ما سؤالات زیادی از حداد داشتیم اما در نهایت توانستیم یک سؤال و نصفی را از وی پاسخ بگیریم!

حداد عادل در پاسخ به سؤال نخست مازندنومه در رابطه با عملکرد مجلس در خصوص انتقادات برخی نمایندگان به دولت که دولت سؤال و استیضاح را سنگ اندازی از سوی نمایندگان می‌داند اظهار داشت: نیت نمایندگان این نیست که سنگ‌اندازی کنند.

 وی با بیان اینکه در مجلس یک اراده ستیزه‌جویی با دولت وجود ندارد، گفت: ممکن است در مقابل برخی اقدامات ، از نظر دولت اینگونه باشد ولی نمایندگان قصد خدمت دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم در چند ماه باقی مانده، استیضاح وزرا به صلاح کشور نیست و مشکلات را باید از راه دیگری حل کرد.

حداد یادآور شد: اکنون هم خیلی استیضاح مفصلی مطرح نیست و آهنگ حرکت مجلس، کاملا کمک به دولت است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر بروز حوادث غیرمترقبه و خسارت زا در کشور مانند سیل بهشهر، زلزله آذربایجان و آتش سوزی در شین آباد و بی توجهی دولتمردان در حالی که منتظر ادامه سؤال نشد،فقط گفت: پیشگیری شوند، مدیریت بحران...

گفتنی مازندنومه 30 دی سال 1390 نیز گفت و گویی اختصاصی با حدادعادل انجام داده بود؛نگاه کنید به این لینک:

http://www.mazandnume.com/?PNID=V13140


  • يکشنبه 26 آذر 1391-0:0

    احسن كه اين خبر را خوب قلم زديد.

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 24 آذر 1391-0:0

      از نظر دولت مجلس همیکه بگوید فلان کار دولت مطابق قوانین وضع شده در مجلس نیست یعنی مجلس در حال مقابله و معارضه با دولت است. هرگز در بعد از انقلاب چنین دولت نازک و نارنجی ندیده بودیم که با هزار پشتیبانی و حمایت بخواهد شکل تهاجمی به مجلس داشته باشد و مجلس هم نتواند هیچ اعتراضی به آن داشته باشد. الآن جریان تهاجم بر علیه مجلس برعکس است و به بهانه تعامل با دولت مجلس از چند جهت مورد هجوم قرار گرفته است و نمایندگانی که اعتراضی را در ذهن دارند جرات بیان اعتراضات را ندارند و ترجیح می دهند ساکت باشند. آقای حداد این منطق ناب را از کجا آورده اند که با اتکا به مصلحت کل مسئولیت مجلس را تعطیل اعلام می کند و در برابر هجوم مداوم رئیس هیات دولت به مجلس با اسلحه مصلحت به سینه نمایندگان نشانه رفته که باید چیزی گفته نشود و در این انتهای کار دولت باید از آن قهرمان ساخته شود؟ منطق رئیس دولت تهاجم است و پا پس نخواهد کشید و با پرونده سازی، امتیاز دهی، تهدید و تحریم بر علیه کله گنده ها و فعالان مجلس آنها را وادار به سکوت می کند. او خیال می کند که آراء مردم به رئیس دولت جنسش با جنس آراء مردم به نمایندگان فرق دارد و نمایندگان باید از او تبعیت کنند و او را فرمانده خود بدانند و بر اساس رای او عمل کنند. مخالفت با او مخالفت با آراء مردم است و هیچکس حق ندارد خلاف نظر او نظری ابراز کند. عده ای هم در مجلس نقش وکیل الدوله را بازی می کنند ولی از این عنوان به شدت دلخور هستند. این عده مسئولیتشان جلوگیری از اعتراض نمایندگان به دولت حتی تا سرحد خائن خواندن آنها و تطبیق دادن آنها با ضدیت با نظر ولایت به هر شکل ممکن است. دولت عزیز راحت بزی که هیچکس جرات اعتراض به شما را ندارد و این شما هستید که فرمان حرکت را در دست دارید و به کارکرد مجلس معترض هستید و این مجلس است که باید تحت نظارت شما کار کند و توسط قوه مجریه کنترل شود. مرحبا، اهلاً و سهلاً


      ©2013 APG.ir