تعداد بازدید: 4032

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 27 آذر 1391-7:18

بزرگان تئاتر به مازندران می آیند

دو خبر از جشنواره تئاتر معلولان/کارگاه های آموزشی با حضور مرضیه برومند، دکتر حمیدرضا اردلان، قطب الدین صادقی و کمال الدین شفیعی در ایام جشنواره تئاتر معلولان برگزار می‌شود/هیئت داوران، 46 اثر را در مرحله بازبینی انتخاب کرد/دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر، 25 تا 28 دی در بابلسر برگزار می‌شود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:دبیر دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر گفت:‌کارگاه های آموزشی با حضور مرضیه برومند، دکتر حمیدرضا اردلان، قطب الدین صادقی و کمال الدین شفیعی در ایام جشنواره برگزار می‌شود.

  سید سعید آرام ادامه داد:‌ هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی، هم‌اندیشی و به روز رسانی دانش در عرصه هنر نمایش معلولان و جذب بیشتر توجه فعالان حوزه نمایش به مسائل تئاتر معلولان است.

 آرام متذکر شد:‌ این کارگاه‌ها در بخش تئاتر عروسکی و کودکان با حضور سرکار خانم مرضیه برومند و دکتر حمیدرضا اردلان و در قسمت کارگردانی، بازیگری و ادبیات نمایشی زیر نظر دکتر قطب‌الدین صادقی و دکتر کمال‌الدین شفیعی برگزار می‌شود.

*46 اثر انتخاب شد

 مدیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر از افزایش آثار جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر به 46 اثر در مرحله بازخوانی خبر داد.

رجبعلی فلاح اظهار داشت: در مرحله بازبینی جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر، هیئت داوران، 46 اثر را در مرحله بازبینی انتخاب کرد.

 این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: پیش از این، 35 اثر برای این مرحله انتخاب شده بود که به 46 اثر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر معلولان، راهی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های معلولان است،گفت:‌ در این جشنواره سعی داریم علاوه بر نشان دادن توانایی‌های معلولان، توانمندی‌های جدید هم به معلولان آموزش دهیم.

 مدیر اجرایی جشنواره تئاتر معلولان خزر با بیان اینکه معلولان توانمندی‌های بسیاری دارند، افزود:‌ پرورش این توانمندی‌ها نیازمند آموزش‌های مستمر است.

فلاح با بیان اینکه آموزش عنصری لازم در روند برگزاری این جشنواره است، یادآور شد: به همین منظور از بزرگان عرصه نمایش و تئاتر کشور برای حضور در کارگاه‌های آموزشی این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

خاطرنشان می کنیم دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر، 25 تا 28 دی در بابلسر برگزار می‌شود.


  • بسطام فیلمپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

    از زحمات شما آقای فلاح سپاسگزاریم آقای دکتر صادقی یکی از بزرگان تئاتر ایران هستند. رضا بسطامی. ساری


    ©2013 APG.ir