تعداد بازدید: 4691

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 18 دی 1391-23:59

راز‌هاي سر به مهر

امروز با احمدي‌نژاد سال 91 مواجهيم كه نام و نشان و آلات و غلاف دارد،در عين حال شديدا نيازمند ادامه حفظ فضايي است كه بتواند تا مدتي سرپوش اقدامات عجيب خود كه در تاريخ ايران از زمان صفويه تا امروز بي‌سابقه است بگذارد، پس مسلم است كه تحركاتي براي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم دارد و حتي نگاه به پيروزي در اين انتخابات.


 مازندنومه؛یادداشت مهمان،يدالله طاهرنژاد،نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس پنجم و عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران:روزي كه محمود احمدي‌نژاد ساختمان نه‌چندان بزرگ استانداري اردبيل را ترك مي‌كرد،كمتر كسي تصور مي‌كرد كه او برنامه فتح كاخ پاستور را دارد.

 او با برنامه‌ريزي دقيق و حمايت قاطع جريان اصولگرا توانست با قلمه به ريشه آبادگران، در مدت كوتاهي در قلمستان شهرداري تهران طي يك فرآيند نه چندان پيچيده آن قلمه را به گل و ميوه بنشاند.

 اين فتح بزرگ كه بيشتر به افسانه شبيه است تا بخشي از تاريخ سياسي يك كشور، در زماني اتفاق افتاد كه احمدي‌نژاد ناشناخته بود و جايگاه خاصي در بين مردم نداشت، احمدي‌نژاد سال 82 چيزي در اختيار نداشت و هيچ نشاني هم از او در عرصه بين‌المللي نبود.

 اما امروز با احمدي‌نژاد سال 91 مواجهيم كه نام و نشان و آلات و غلاف دارد،در عين حال شديدا نيازمند ادامه حفظ فضايي است كه بتواند تا مدتي سرپوش اقدامات عجيب خود كه در تاريخ ايران از زمان صفويه تا امروز بي‌سابقه است بگذارد، پس مسلم است كه تحركاتي براي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم دارد و حتي نگاه به پيروزي در اين انتخابات.

 كاملا طبيعي است و بلكه نياز ادامه حيات سياسي به سبك اوست. او بايد نگران شفاف‌سازي اقدامات دولت خود در حوزه‌هاي مختلف توسط دولتي باشد كه از جريان فكري مخالف يا منتقد او سر برمي‌آورد؛بنابراين تمام سعي خود را خواهد كرد كه اين راز‌هاي سر به مهر در اختيار دولتي باشد كه برگزيده يا همسو با او و نزديكانش است.

 و حتما هم تمام تلاش خود را خواهد كرد كه دولت مورد‌نظر خود را به قدرت بنشاند تا با خاطري آسوده در سايه قدرت فعاليت آتي خود را طراحي و اجرا كند.

 او اين مسير را طي خواهد كرد و بعيد است اصولگرايان قدرت مقابله با او را داشته باشند و بتوانند برنامه‌هاي او را متوقف يا منحرف كنند چراكه احمدي‌نژاد تجربه خود را براي اين مسير پرخطر به كار بسته و مهيا كرده است و توشه و بار كافي براي مقابله با موانع احتمالي را دنبال خود دارد.

پس احمدي‌نژاد جدي است و بايد در سال 92 او را جدي‌تر ديد.

*این یادداشت در روزنامه اعتماد روز دوشنبه 18 دی ماه منتشر شد.


  • يکشنبه 29 بهمن 1391-0:0

    جناب مهندس حاج يد الله طاهر نژاد سلام ،فارغ از تمام مسائل سياسي

    از ديدن تصوير شما بسيار خوشحال شدم و ياد حماسه سال 74 افتادم ، اميدوارم از نزديك بعد از مدتها شما رو ببينم. انشاالله كه ايران اسلامي فرزند برومندش را بيشتر در عرصه هاي سياسي و اجتماعي ببيند

    • شنبه 23 دی 1391-0:0

      درود بر جناب آقای مهندس حاج یداله طاهرنژاد - گرچه در این مدت بارها حضرتعالی را در مراسم های مختلف ترحیم دیده ام و شاید گفتگوئی هرچند کوتاه هم داشته ایم و بسیار اخبار و مصاحبه هایتان را در رسانه های مجازی ملی و سراسری مشاهده نموده ام ولی از اینکه بعد از سالها نام شما و نوشتارتان را حتی با واسطه نشریه ای همچون اعتماد ، در فضای رسانه ای استان مازندران می بینم و می خوانم بسیار خوشحالم! تحلیل تان بسیار درست و منطقی است و مطمئناً احمدی نژاد تمام سعي خود را خواهد كرد كه اين راز‌هاي سر به مهر در اختيار دولتي باشد كه برگزيده يا همسو با او و نزديكانش است در غیر اینصورت موجبات تخریب او یا رانش و حلقه منصوب به وی فراهم خواهد شد! کامنت جناب تقوی حقیر را یاد نامه و درد و دل سرگشاده اتان خطاب به موکلان نوشهروچالوسی انداخت...!!! امید است مازندنومه بیشتر از این ، از امثال طاهرنژادها بهره برداری نماید ، شاید به نظر برخی این نوشتار بسیار ساده باشد ولی در آن نکته های بسیار ارزنده ای وجود دارد! باید از تجربیات طاهرنژاد و دوستان و یارانش در دولت اصلاحات بهره گرفت !خطاب من به دوستان به ظاهر اصولگراست که انصافاً و وجداناً درمیان دولت های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب کدام یک به اندازه دولت احمدی نژاد دارای فساد مالی بوده اند؟! سخنرانان امروز بسیار درست می گویندکه فته 92 در راه است!بله دقیقاً هم همینطوراست چراکه می خواهند با فتنه ای دگر یاران و نزدیکان احمدی نژاد را بر روی کار آورند تا فسادهای مالی و اخلاقی اشان بیشترازاین آبروی نظام اسلامی امان را نبرد! آنها خودشان به خوبی می دانند اگر اصلاح طلبانی که کمترین فسادمالی نداشته اند مجدد برروی کارآیند پرده در خواهد افتاد و آبروئی برایشان نخواهدماندکه هیچ آبروی نظامی را خواهندبرد که رهبرفرزانه آن همه روزه تأکید بر مبارزه با مفسدین مالی دارند و امیدوارم این بار مردم شریف و ولایتمدار ایران عزیز و متمدن با بهره گیری از فرمایشات و نصایح معمارکبیر انقلاب نگذارند کشور به دست نااهلان بیافتد !!!

      • چهارشنبه 20 دی 1391-0:0

        فکر نمیکردم مطالب این آقا اینقدر سست و بدوی باشد در حد انشای کلاس پنج ابتدایی البته بخدا بنده با سیاستهای دولت مخالفم

        • چهارشنبه 20 دی 1391-0:0

          آقای طاهرنژاد احتمالا" امورات گذشته را فراموش کرد یا اینکه دگردیسی انجام داد بهرتقدیر ورود ایشان را در عرصه انتخاب پس از مدت ها تبریک می گیم، اونباید زاد بتازد چونکه نگار او می گفت «گرپرده بیافتد نه تو می مانی نه من» القصه ....

          • سه شنبه 19 دی 1391-0:0

            می رود محمود بر بامی دگر،
            می شود این بار در گامی دگر/
            چون ز پاستور پای او خارج شود،
            می رود قطعاً پی نامی دگر/
            گر سرانجامش شود نیکو که هیچ،
            می شود ورنه به فرجامی دِگر!/
            پیش خود می گوید: «ای کاش این سری،
            بروم پاستور به یک نامی دگر/
            طرح هایم ناتمام و نیمه ماند،
            حیف باشد بهره ی نامی دگر/
            من که خوبم، دیگران خامند و خشت،
            حق مردم نیست پس خامی دگر/
            از رحیمی و بقایی خسته ام،
            جز مشایی نیست خوشنامی دگر/
            گر نیایم چون مشایی از من است،
            می شود قطعاً "جهان نامی" دگر/
            گر صلاحیت ندادندش بی گمان،
            پهن خواهم کرد یک دامی دگر»/
            همچنان در فکر راهی تازه است،
            کِی از او دیدید انجامی دگر؟


            • سه شنبه 19 دی 1391-0:0

              اگه مطلب ضعیفه یا آقای تدین از طاهرزاده بدش میاد چه ربطی به مازندنومه داره؟مگه اینها خودشون نوشتند؟منبع خبر هم که هست.بعد در ضمن مستندات نمی خواد.احمدی نژاد با چراغ خاموش داره میاد تو انتخابات.گزینه هاش هم معلومن.فکر کنید بعد نظر بدهید اینجا

              • سه شنبه 19 دی 1391-0:0

                به به چناب مهندس.خوش اومدید به استان.کجا بودید تا حالا؟

                • حسین تدین زادهپاسخ به این دیدگاه 0 2
                  سه شنبه 19 دی 1391-0:0

                  آقای صادقی - ممکن است بفرمایید حرف های مردم کوچه و بازار را که مستنداتی جز افاضات همین حضرات رویایی ندارد را چرا باید در اینجا بیاورید و شان و منزلت خود را این همه ÷ایین بکشید ؟
                  واقعا این گفته ها میتنی بر چه مستنداتی است ؟ من قصد دفاع از احمدی نژاد و یا مخالفت با هرکس دیگری را در این یادداشت ندارم ولی صرف اینکه اعتماد آن را در روزنامه نوشته دلیل خوبی برای بازی گرفتن خوانندگان خودتان نیست . لطفا مراقب باشید که مردم در باره شما قضاوت می کنند


                  ©2013 APG.ir