تعداد بازدید: 2557

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 19 دی 1391-10:55

سوء استفاده از نام خیریه/مردم آگاه باشند

هشدار نائب رئیس مجمع خیران ماهک در رابطه با سوء استفاده‌های احتمالی:هیچ فردی را به در منازل مردم برای جمع‌آوری پول نفرستادیم/عده‌ای قصد سوء استفاده از نام مجمع خیران ماهک را دارند و از این طریق با مراجعه به مردم، وجوه نقد دریافت می‌کنند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: مجتبی کواکبیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌هدف مجمع خیران ماهک، اطلاع رسانی در زمینه احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان است.

وی با بیان اینکه در نگاه نخست قصد داریم تا با اطلاع رسانی به موقع، مردم را در جریان روند احداث این بیمارستان قرار دهیم، تصریح کرد: معتقدیم اطلاع رسانی، یکی از راه های جلب مشارکت‌های مردمی است.

 کواکبیان با اشاره به اینکه مجمع خیران ماهک تاکنون از هیچ فردی تقاضای دریافت وجه نقد نکرده است، ادامه داد: همین اطلاع رسانی‌ها باعث شد که مردم در جریان امور قرار گرفته و با عشق، به این مجموعه کمک کنند.

 نائب رئیس مجمع خیران ماهک با بیان اینکه طی چند هفته اخیر شنیده‌ایم که عده‌ای قصد سوء استفاده از نام مجمع خیران ماهک را دارند و از این طریق با مراجعه به مردم، وجوه نقد دریافت می‌کنند، گفت: مجمع خیران ماهک، هیچ فردی را به در منازل مردم برای جمع‌آوری پول نفرستاده است.

 وی با اشاره به اینکه این موضوع در قاموس مجمع خیران ماهک نمی‌گنجد، یادآور شد:‌ ما یاورانی داریم که به صورت داوطلبانه با مجمع خیران ماهک همکاری می‌کنند و این افراد هم بیشتر در زمینه اطلاع رسانی اهداف ماهک فعالیت کرده و دارای کارت شناسایی و عضویت مجمع خیران ماهک هستند.

 کواکبیان خاطرنشان کرد:‌از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده موارد این چنینی، ضمن مطالبه کارت شناسایی فرد مراجعه کننده، مراتب را با شماره تلفن 01512200550 دفتر مرکزی مجمع خیران ماهک، اطلاع دهند



    ©2013 APG.ir