تعداد بازدید: 2297

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 1 بهمن 1391-0:35

جشنواره فیلم و عکس نماز در ساری برگزار می شود

پنجمین جشنواره فیلم و عکس نماز و نیایش با هدف اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش و گسترش فرهنگ نماز دوم تا پنجم بهمن در ساري برگزار می‌شود.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی ارشاد مازندران:مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت:اين جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ساری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری نمایندگی آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار مي شود.

حجت الاسلام عباسعلي ابراهيمي افزود: این جشنواره همزمان  با 30 استان در روز دوشنبه دوم بهمن ماه ساعت 30 :14 در مجتمع اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اغاز به كار خواهد كرد.

وي افزود: همچنین حضور طهماسب صلح جو یکی از منتقدان برجسته سینمای ایران در بخش جنبی جشنواره و برگزاری کارگاه تخصصی " چگونگی نقد و تحلیل فیلم در سینما " از دیگر برنامه هاي اين جشنواره است.

ابراهيمي افزود: در این جشنواره 15 سانس فیلم کوتاه روزانه در3 سانس به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین 57 عکس در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را به کارگیری ابزارهای هنری برای ارائه آفرینش‌های جذاب در حیطه موضوعات دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش عنوان کرد.

جشنواره ملی نماز و نیایش به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان در راستای اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش، گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزش‌های دینی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.



    ©2013 APG.ir